VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: pop3 Decembar 17, 2016, 09:12:09 posle podne
-
Nisam palio auto nedelju dana i danas sam ga upalio iz prve. Obrtaji su sa 1200o/min pri paljenju lagano padali kako treba do oko 1000o/min i tu su poceli da variraju tj naglo da padaju ,pa se isto tako naglo i podignu. U voznji, u prvoj i drugoj brzini primecujem blago trzanje a kada se motor skroz zagrejao na radnu temperaturu u leru, trzanje je bas primetno i obrtaji naglo padaju sa 700 o/min na 500o/min i naglo se i dizu. Motor se nije ugasio.Nije se upalila ni lampica a da napomenem da sam ranije imao problem sa misfire-om, ali sam to resio zamenom svecica i bobina na prva dva cilindra. Simptomi i ponasanje motora sada nije isto kao kod misfire.Kod miosfire-a, kada je zatrokirao, tako je radio nepravilno stalno dok ga ne ugasim.Sada radi ravnomerno, pa mu obrtaji nasglo padnu i odmah se naglo dignu pa opet radi normalno i tako ciklicno.U cemu bi mogao biti problem?
-
mene na golfa 2ci 84to 51kw 1,6 benzinac isto jebu obrtaji slicno ama bas slicno pod saukom spusta dodaje smanjuje obrtaje oce da se ugasi pojaca radi kao u leru i onda probije do sauka ,takodje i u leru na radnoj temperatutri isto obara oce da se ugasi pa dodaje pojaca pa miran neko vreme pa na sledeci semafor opet.a zamenjeni kablovi za svecice svecice platine vakum crevca na karburatoru ler strart membrana isto menjana jos kapa ostala al nevidim razlog i za nju jer skidanjem kablova vidi se promena u obrtajima motora tako da daje odgovorajuci napon cak i kada mu se boljka pojavi ,sve naizgled lepo radi al opet nesto fali
-
Moze biti do step motora i klapne gasa
-
dans sve to gledah pozamenjivah i razvodnu kapu i termostat za ispustanje vode iz bloka motora posto poco ranije da pusta pa od smedereva do obrenovca se vozih kao u frizideru al to nevezano za ovaj problem al ipah zamenih paaa saaad videcemo stace i dal ce zezati dalje,a znacemo sutra ujutru :) al sumniva mi razvodna al dobro videcemo,usput ako nekom trebaju moji stari kablovi sa dvice al kablovi za kapu bez iglice nek se javi na 064/231-62-65 smederevo kablovi su silikonski traju 6-7godine eto zbog problema kupih nove al nije bilo do njih pa sad ako treba nekom polovni imam ih novi su 1500din a ove za upola cene dajem eto
-
ni kapa nije problem,cim se oladio kresnuh i opet trt trt trt al u blazem obliku,ima li ovde nekih ozbiljnih mehanicara da pomagaju ovom baji a i meni sa ovim obrtajima
-
jel ti imas onu elektricnu ler diznu, sta tebi vrsi regulaciju lera
-
nemam pojma karburator 2E zamenjena i ler start membrana stara pustala malo al nije do nje
-
nemam tu elektro diznu sto stoji blizu bimetala koji obara na ler ovaj karb nema to mu tako fabricki ,
zamenih i servo glavnog kocionog i isti problemi na semaforu osciliranje samo tako pa probije na normalu nebitno dal je na leru il sauku
-
Proveri gumu ispod karburatora. Mozda te ona zeza.
-
ja i gumu karba promenio sve vala sto je moglo da zeza i idalje zeza ponekad na semafor
-
A sunce mu njegovo pa izbegavaj taj semafor
Послато са SM-J530F уз помоћ Тапатока
-
xaxaxa bih ja da ih nisu nacickali na sve strane ko i ove dezurne kamere,svaka coska semafor i kamera
-
lollol
-
I meni je tako na golf dvici, mislim da je to do protokomera