VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: komlenicb Novembar 28, 2016, 04:13:36 posle podne
-
Postovani clanovi foruma :45
imam problema sa trzanjem u voznji,u pitanju je golf 4 1.6 SR1998 god(8 ventila,74kw,AKL motor).
Od kako sam ga kupio ,pre oko 1,5 godinu ugradio sam nov akumulator,nove kablove(Flash specijal),nove NGK BKUR6ET-10 svecice i odvezao majstoru da ugradi sekvent plin.Cak je i osvezen motor i od tad sam presao 38000 km.Nikakvih problema nisam imao dok nisam pre mesec dana odlucio da kupim nove svecice isto NGK isti tip MADE IN FRANCE i odmah posle par dana poceli su problemi.
inace pali bez problema,obrtaji ne variraju,kad se ugreje prilikom dodavanja gasa trza i blago cuka,na konstantnom gasu takodje(vecinom voznja autoputom do posla oko 20 km),nije bitno koji obrtaji i koja brzina80,100,120 km/h.Isto se desava i na plinu i na benzinu.Vozio 2 dana samo na benzinu,opet trza.
Prilikom dodavanja gasa do poda nije bas zustar ali onda ne trza,isto kao i prilikom otpustanja gasa ne trza.U leru trzne po nekad kao da izostane palenje.Posto se donekle razumem u mehaniku uzeo sam i onu jeftinu Vag-com 409.1 dijagnostiku da pogledam greske i imam samo jednu:code 00537-lambda sonda -gornja granica.Ona mi je jos od kupovine auta kad mi se raspao katalizator pa je izbacen,posle toga je predjeno preko 35000 km i nije bilo nikakvih problema u radu.
Evo sta sam sve radio ali bezuspesno:
-kupio drugu polovnu bobinu-proverio otpore na njoj,na kablovima ,na svecicama-opet trza,
-vratio stare svecice i kablove i bobinu,napravio sve moguce kombinacije sa njima ,opet trza
-pregledao ima li vakum curenja,zamenio sve zaptivke na usisu,opet trza
-oprao i kalibrisao leptir ,nema promene,trza
-otkacio maf senzor i vozio bez njega,sve je isto samo sto mi i ler gas onda varira,
-proveravao lambda sondu,nema promene,izmerio napon(padne sa 1.5 volti na 0.9 i onda varira kao sto kaze u autodati od (0.1-0.9 V)
kad drzim vece obrtaje spusti se na 0.1 dok drzim gas ,cim spustim krene da varira napon.
-proveravao termodavac,otpor je u granicama sa temperaturom.
-napon alternatora od 14 do 14,6 volti posle palenja
-Vozim se tako i cekam da nesto rikne ili da dijagnostika nesto pokaze. bonk :56
Znam da sam bio previse opsiran ali ne moze se drugacije objasniti kvar bez detalja.
Molim za pomoc ako neko ima neku ideju ili je imao ovakav problem i kako ga je resio.
Unapred zahvalan na odgovoru!
-
:46 ,nema niko ideju? :56
-
Vrati stare svecice za probu
-
pozdrav druze,bile svecice stare pre par dana na njemu isto se desava.(treba mi dosta vremena da ih zamenim posto je i plin tu pa moram da skidam celu usisnu granu da im normalno pridjem)Evo danas opet stavio onu moju staru bobinu i opet isto.
Nikako mi ne ide u glavu da kad stisnem papucicu gasa do poda onda vuce bez trzanja,a u svim drugim rezimima zeza do bola. bonk
-
Jesi imao detonacija pre zamene svecica
-
ne nista sve normalno,samo reko da ih promenim jer su presle preko 30000i to sa plinom.Isve je pocelo par dana posle zamene svecica.Cak sam proverio zazor na novima,nisam podesavao posto je bilo 1mm.
Mozda problem nema veze sa svecicama,ali se javio nedugo nakon zamene.
-
Vidim kazes da si skidao usisnu granu zbog zamene pa mozda si nesto zeznuo pri vracanju, jesi skidao neke dzekove sa usisne grane, mozda je ecu nesto pobrljavio ili je nesto oko klapne gasa (dosta se ljudi zalilo na tu kalibraciju klapne) jbg cekaj jos malo mozda ce ti neko nesto konkretno predloziti da radis ili idi kod nekog proverenog majstora
-
pregledani dzekovi sve ok,resetovan ecu preko klema,posle 15 min vracene kleme ,upaljen na 5 min u leru da radi pa normalna voznja ali ne pomaze.Sve vise primecujem da me zeza samo kad se ugreje i to vec otprilike preko 50-60 C*temperature motora.
-
Danas pregledani konektori na kompu,deluju cisto i suvo,kao novo.Vadjen komp iz lezista,osmirglane stranice gde naleze u nosac i proverena masa na sasiji.Radio je u leru nekih 15 min miran kao bubica.Imam 4 km do autoputa sve ok,lepo povlaci,ubrzava ali bila guzva pa nisam mogao da ga nagazim.Taman sam se ponadao da je sad okej.Udjem na autoput prelazim 3000 obrtaja on se na kratko zagusi pa povuce ali nema vise te snage i osetim pocinje da trza.
Sutra idem kod kolege da mu odnesem moju bobinu da je proba.Strah me da ja probam njegovu da ju ne zeznem,pa ako se ispostavi da je ona moracu da kupujem i njemu i sebi.
Javljam rezultate testiranja popodne. :+
-
nazalost kolega ima pojedinacne bobine,nije znao, pa smo nesto popili i tesili se.
:26
primeto sam da malo manje trza na benzinu posle reseta kompjutera.Moram da malo pregledam plinsku instalaciju i struju,uzecu nove kablove jer je plin osetljiviji na struju pa cemo videti.
-
Posto nema komentara,molim admina da zatvori temu.Nisam resio problem.Trazicu dalje.
Pozdrav svima. :45
-
Ako nema komentara to ne znači da niko ne želi da ti odgovori ... moguće je da se članovi nisu suretali sa takvim problemom ali bi bilo lepo da podeliš sa nama problem kada ga budeš rešio... majstor1
-
Naravno,nadam se da cu uskoro da resim kvar pa javljam.
Pozdrav.
-
Moras to oterat kod nekog ko se bavi samo karburatorima i tim direktnim ubrizgavanjem. Mora to na dijagnostiku nije samo reset kompa resenje moraju da se propratu malo i merni blokovi. Nets a sa smesom goriva i vazduha nije kako treba.
-
Zeza te klapna gasa. Uradi adaptaciju,pa probaj. Na dijagnostici je kanal 098 ili 060 zavisi koja je (elektronska ili na sajlu). Udješ u "mjerne blokove" ideš na kanal 098 ili 060 i klikneš na RUN. Kad završi napisat če ti ADAPT. OK
-
odradjena adaptacija posle svakog reseta ,ali ne pomaze.
-
ima li novosti , da li si resio problem ili ne
-
Nisam resio ali sam na dobrom putu.Pre nedelju dana sam krenuo sa kontakt sprtejom da operem maf senzor i poprskam sve kontakte kojima sam mogao lako da pristupim(prikljucke senzora)na maf senzoru,kompjuteru,senzoru bregaste,klapni,bobini,kao i izlaze na bobini prema kablovima za svecice i stvar se popravila za 90% thumbup.
Sad kako je hladnije polako mi se vracaju isti simptomi ,pa cu da idem redom i da eliminisem jedno po jedno dok ne otkrijem sta je uzrok i to onda zamenim. majstor1
Kako je bilo ,sad je super. driving
-
Ako imaš od koga posuditi maf sa ispravnog motora,pa probaj. A,svoj probaj na tom motoru od kog uzmeš taj što je ispravan,pa vidi jel on zeza...
-
Upravo tako,nego nesto me drugo zanima.
Uzeo sam wurt kontakt sprej u malo boljoj radnji ali sumnjam na njegov kvalitet.
Da li je normalno da on bude mastan i da nemoze da se osusi nakon prskanja,evo vec nedelju dana sve masno kao da sam ga malopre naprskao.
-
Meni nocas poce da trokira, pre mesec dana sam postavio nove svecice i kablove i stiglo kablo da crkne. nekoliko dana trza dok konacno nocas ne zavrsi u smece. Stavio sam neko obicno, a sutra trazim one crvene sto su isli na ficu puni bakra sve cu da prevrnem samo da ih nadjem
-
Pre neki dan stavljeni novi Bremi kablovi ali i dalje ostao problem sa trzanjem na plinu a na benzinu ne osetim vise posle pranja maf senzora.
Jos nesto:pre Nove Godine uzmem u firmi Forch kontakt sprej da predjem kontakte na termoregulatoru na masini i primetim da se kontakti osuse za 10-ak sekundi,a onaj moj sto sam kupio-Wurt kontakt sprej,mastan vec 2 nedelje kao da sam poprskao WD-40,razocarao sam se u kvalitet pomenutog. angry2
......najvise me muci trzanje u leru:radi kao da izostane paljenje u cilindru i to svakih par sekundi,cas jace cas slabije a na kazaljci na leru ne primetim pomeranje i ne gasi se u bilo kom rezimu voznje,samo trza i pri dodavanju gasa i pri konstantnom gasu.
Trazim kabal za dijagnostiku plina ili cu otici kod plinadzije da proveri ima li koja greska u plinskom kompu.Najgore mi je kod koga da odem jer je moj serviser stvarno dobar serviser ali je zatvorio servis i otisao u inostranstvo.
Mozda jos neka ideja?
Svima sto slave pravoslavni Bozic,Srecan Badnji dan i Bozic"MirBozji,Hristos se rodi" :+ :26
-
Pozdrav i srecan Bozic! Probaj da odes do Draska u Zemun Polju,to ti nije daleko a i dobar je majstor bas za te stvari oko struje,elektrike,ako vec nisi bio?
-
Samo da prodje ovih par ledenih dana,nevole ni majstori po hladnom da rade. cold
-
Konacno reseno! clap alealeee driving
Nadjem na kupujem prodajem ,covek prodaje dijagnosticki kabel za plin.Posto nisam bio siguran da li odgovara za moj uredjaj GI F3 dogovorimo se da cu doci do njega u Pancevo pa da probamo.
Objasnio sam majstoru sa cim imam problema i sta sam menjao.Prikopcao se majstor ali gresaka u plinskom kompjuteru nema.Kaze majstor ili bobina ili dizna.Objasnim mu da sam nabavio bobinu probao i da mislim da nije do njih posto mi na benzinu radi perfektno.
Uze majstor1 pa proba da iskljucuje diznu jednu po jednu a motor poce da radi ravnomernije na 3 klipa nego na 4.Kaze zeza te jedna ili dve dizne.Stavi novi set dizni,upalimo a motor miran ko bubica. celebrate ,eto sad kaze znas da su dizne pa kad budes mogao resavaj to i krene da skida dizne.Ja kazem ,sta radis to majstore,ne skidaj te dizne.Kol'ko para je to?Kaze 40 eura,kabal ti ne treba? Rekoh daj i kabal koji je 15 eura i tako za 55 eura se vozim vec 2 dana bez problema po debelom minusu. cold
Ovom prilikom zelim da pozdravim i majstora Slobu iz Panceva koji mi nije uzeo nista za ruke i nije pristao da ga castim za njegov rad. :25
Ukratko:zbog problema trzanja i na plinu i na benzinu prvo zezao MAF senzora,posle njegovog pranja kontakt sprejom problem ostao samo na plinu a na benzinu je bio mirniji i malo zustriji (koliko taj motor moze biti lollol )
Posle menjanja dizni,koje su presle samo 42 000 km,na plinu oko 25 000, original tomasetto, problem je resen.
Da mi moj majstor nije preselio u inostranstvo ovo bi mi zamenio u garantnom roku.
Napominjem da je plin sipan samo na OMV i NIS pumpam a i svakih 10 000 km sam menjao oba filtera i ako su bili cisti.
Sve Vas pozdravljam i zahvaljujem se na pomoci! :45 :46
-
Posle NIS-a ti sigurno nisu bili čisti filteri no nema veze, bitno da radi...
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Evo i posle 15-ak dana sve ok. driving
Molim administratora da zatvori temu.
Pozdrav svima! :45
-
Ljudi ,ja i zaboravio na problem.Samo sipaj i vozi!
Nekome ce sigurno da znaci, ovo sto sam se javio, posle skoro 5 meseci.
Pozdrav ovom prilikom za majstor Slobu iz Panceva!
Pozdrav svima na forumu! alealeee :46