VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => In Car Electronics (ICE) => Temu započeo: stojicboba Novembar 25, 2016, 08:05:12 posle podne
-
Ljudi pomagajte ako znate...ovako,u pitanju je passat 2002 god. 1.6 Benzinac....kada se povezem na njega sa dijagnostikom vagcom 12.12...i udjem u -Select Control Module- pa onda u -Engine- i onda kada hocu da se logiram na njega na Login-11 da bih posle isao na adaptaciju i pogledao kako radi egr ventil,e tu treba uneti neku sifru,a ja nemam pojma koju? Kako saznati koja tu sifra treba...nisam bas nesto vest u ovome,pomozite....Hvala driving
-
Da li si ranije vec uspesno koristio tu dijagnostiku s tim softverom? Koja je verzija, tj. da li je registrovana?
-
Koristim ja nju normalno za ocitavanje gresaka,brisanje gresaka itd ali nisam nikada je koristio za ovo...kako mislis da li je registrovana,ne razumem bas...verzija je 12.12 ako na to mislis...to sam i napisao...
-
Nasao sam na netu par njih s tim problemom. Jedan je isto napisao da je mogao da cita kodove, ali mu je trazio sifru kao i tebi kada je hteo da udje u ostale delove sofwera. Pa dalje u tekstu spominje da mu je iskocila ova poruka :"
Unregistered Version
Please contact your supplier
to Register this product " Sto znaci da softwer treba doplatiti, ili na neki drugi nacin dzabe krekovati, ili slicno. Moja dijagnostika je drugacija, pa mi bas nije jasan tvoj problem. Mislio sam da si je sada prvi put koristio, pa rekoh mozda nisi softwer dobro instalirao, ali kazes da si je koristio i pre.
-
Jesam prijatelju,koristio sam je onako amaterski,ali sada sam ovo hteo da pogledam ali eto ne znam koja je ta sifra....citao sam nesto po netu i kazu da je za dizelasa obicno 12233 ali kod mene nije ta,probao sam...i da,meni tu gresku za registraciju nije izbacio...
-
http://www.ross-tech.com/vcds/tour/login_screen.html (http://www.ross-tech.com/vcds/tour/login_screen.html)
Trazim po netu, ovo je jedino sto sam konkretno uspeo da nadjem. Stvarno ne znam. Pise u tekstu i ovo :" Valid Login codes can be found in the Factory Repair Manual for your car."
-
Hvala ti druze na pomoci,pokusacu i tako nesto mada sam slicno i pokusavao ali nece...ako neko zna neka se javi...Stvarno ne znam koji mu je taj Valid Login codes....
-
Jos nesto. Da li si onu sifru pokusao dok je motor bio upaljen? Ako nisi, spoj dijagnostiku i upali motor, pa onda tu sifru ukucaj. Tako sam nasao na netu.
"Go into ECU with engine running and login code 12233. then click adaption and channel 03 should have a value of 32768, change the value to 33768 and jobs done, it may give a slighty lower value but thats ok.. This info is on the ross-tech site. have a go "
U komentarima je neki napisao da je uspeo tako. To je to od mene, imao sam zelju da pomognem, ali.... biggrin
-
e hvala ti prijatelju,probacu to sutra pa cu javiti,sada mi je vec kasno,mali mi se popeo na glavu...hoce da se igra.... tapsac lost006 :73 :71..
Sve u svemu hvala ti puno i dosta si pomogao....ali opet ako jos neko nesto zna neka pise...
-
Evo probao sam i tako,sa upaljenim autom i opet nista...nece da prihvati sifru...pomozite ljudi ako znate koja je to sifra i kako doci do nje...
-
Ma nije ti registrovana verzija.... Pogledaj uostalom.... Moraš da krekuješ, i posle da napraviš batch u dos-u, jer pri takvim zahvatima odmah se odkrekuje sam.... Ima tema o tome, koristi pretragu, i čitaj.
-
Pa druze ja mislim da je registrovana...kada idem na about pise da je registrovana...ako to treba da gledam...jbg..ne razumem se bas najbolje,pojasni malo...
-
Registrovana? Ima i serijski broj, sve ti ispiše.... Ako je tako, onda ne znam, možda nešto nije u redu sa programom.
-
Sve to ima i ova dijagnostika...sve je ok...samo sto moram da upisem kod za login kada hocu da menjam podesavanja neka...to sam i citao,kao sto je za fizelase obicno 12233 e tako verovatno ima i za benzinca neki broj....a ne znam koji...
-
Samo vi lupajte kodove. Rad egr-a moze da se vidi kroz mjerne blokove,ne treba logovanje.
Sent from my SM-N900 using Tapatalk
-
Da...A da se promenu podesavanje ne mogu... majstor1 majstor1
-
Ne diraj to sjebaćeš nešto.
-
Pa prijatelju bar kod da znam,mozda ce mi nekada zatrebati...
-
Druže za to što tebi treba nikakav kod ne treba. Ne znam sta pokušavaš.
Послато са HTC One M9 уз помоћ Тапатока
-
Pokusavam da vidim kako radi maf senzor i da li mogu nesto promenuti....a u merne blokove ako neko zna kako da napravim da imam ispod mojih ocitanih podataka neke vrednosti koji bih trebao imati...ja tu nemam nista,prazno.... :17
-
U mjernim blokovima gledaš maf senzor. Imaš traženu vrijednost i trenutnu kreneš od kanala 1 pa ideš. Ne znam koji je tačno da li 3 ili 4.
Ništa ne možeš da mjenjas. On je elektronski dio koji pokazuje vrijednosti. Možeš ga očistiti i to je to ili zameniti.
I sve vrijednosti gledaš preko mjernih blokova.
Da bi znao pravilne vrijednosti moraš naći softver elsa win. U njemu imaš sve o vw.
Послато са HTC One M9 уз помоћ Тапатока
-
Hvala na odgovoru druze ali molim te pojasni malo oko onog softera elsa,sta kako...ne razumem
-
Elsa win ti je softver koji se koristi u ovlašćenim servisima. Ima da se skine "narodna verzija" moraš neki od jezika poznavati.
Послато са HTC One M9 уз помоћ Тапатока
-
uh prijatelju moj ja samo nalazim nesto sto se placa za skidanje....ako ti nije tesko i imas 2 min vremena,posalji mi link privatno ili ovde...kako ti odgovara.... thumbup
MAlo sam smotan za to....:) bicedobro bicedobro
-
Elsa je fabrički servisni program.
VCDS ili Vag Com je aftermarket dijegnostički softver,pravljen reverse engeneeringom,nije fabrički.
Prema tome procedure vezane za dijagnosticiranje kvarova,čitanje mjernih blokova,grafikona,kodiranje itd se NE NALAZE u ElsaWin programu.
Stojiću,ja vidim da si ti zapeo da zajebeš protokomjer,da te pitam: Kakav ti imaš problem sa autom?
Protokomjer ne može da se podešava,on samo mjeri protok.
-
Pogledaj prijatelju ovo
Kao prvo ja ne mogu da se ulogujem jer ne znam koji broj treba da upisem,jer mi ne izbacuje kao ovom tu pomoc....kao drugo kada ode u adaptaciju ima onaj padajuci meni,koji ja nemam jer se nisam ulogovao verovatno.... i vidis da on tu menja parametre...ja to hocu da vidim,to me interesuje... :rolleyes:
-
Elsa je fabrički servisni program.
VCDS ili Vag Com je aftermarket dijegnostički softver,pravljen reverse engeneeringom,nije fabrički.
Prema tome procedure vezane za dijagnosticiranje kvarova,čitanje mjernih blokova,grafikona,kodiranje itd se NE NALAZE u ElsaWin programu.
Stojiću,ja vidim da si ti zapeo da zajebeš protokomjer,da te pitam: Kakav ti imaš problem sa autom?
Protokomjer ne može da se podešava,on samo mjeri protok.
Prijatelju u elsa piše kolike vrijednosti daje maf u kom trenutku. Vag com kod nas koriste ovlasteni servisi i sa njim je uvezena elsa.
Ovaj video snimak je za prilagođavanje a ne da bi se zajebavalo.ocigledno si navalio da izbijes sebi 100evra iz džepa za novi maf. Pogledaj kad on ulazi šta piše u padajućem meniju i sve će ti biti jasno.
Ako se nevaram ovo na snimku je dizel
Послато са HTC One M9 уз помоћ Тапатока
-
Ma druze ne bih ja tu nista dirao,samo me je interesovalo kako uci tu i kako se to podesava,koja je to sifra i kako doci do nje...ne pada mi na pamet da 100 evrica izadje iz dzepa:) I eto ja jos uvek nisam dobio odgovor,koja je to sifra,jel zna neko,i link za skidanje tog elsawin sa svim siframa ako treba i krekovima.... :83 :41
-
Prijatelju u elsa piše kolike vrijednosti daje maf u kom trenutku. Vag com kod nas koriste ovlasteni servisi i sa njim je uvezena elsa.
Tako je. I slonovi rastu na drveću. Aj majke ti oladi malo navešćeš čovjeka da nešto sjebe.
-
Ne kenjej. Ja mu nisam nista rekao da radi!!!
Drugar nema za benzinca šifre. Jednostavno nemaš ta podešavanja
-
Hirurg, smiri strasti...
nemoj post za postom, imaš opciju IZMENI...
sledeće, mogao bi da pročitaš pravila foruma
ZABRANJENO JE:
- neprikladno ponašanje prema ostalim članovima foruma i njihovim postovima;
- koristiti pogrdne, proste i one reči koje bi mogle nekog da uvrede;
Administratori zadržavaju pravo da Vas momentalno odstrane sa foruma ukoliko teže prekršite pravila!
PRAVILA FORUMA ! http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=159.0
-
Ako sam ja sta pogrijesio toliko onda molim te momentalno trajno me banuj i obrisi moje postove i temu. Bio bi ti zahvalan.
Послато са HTC One M9 уз помоћ Тапатока
-
Odakle uvoze ovlašćeni servisi Elsu? Ima li na kilo ili na komad?
-
Hirurg, druže... vidiš li da sam ja kopirao iz pravila? Nisam ih ja izmislio, držite se pravilia i nema problema.
Raspravljajte do mile volje zato i jeste forum ali bez pogrdnih i uvredljivih reči...
-
Nisam ja rekao da si ti šta pogrijesio. Pokušavam ponoći čovjeku da ne cacka.da ne pokvari. A dotični kaže da oladim. Ovlastio se da moze sam da usutkuje koga hoće.
Treba malo da se zna ko kosi a ko vodu nosi. Bezobrazluk.
Послато са HTC One M9 уз помоћ Тапатока
-
Drugar nema za benzinca šifre. Jednostavno nemaš ta podešavanja
E to sam hteo cuti druze...i ja sam mislio da ih uopste nemam,da je to kod mene drugacije ali nisam hteo da ispadnem glup ako kazem,jer ne znam bas najbolje kako to ide...
-
Ako te zeza maf probaj da ga ocistis sa sprejom za čišćenje. Ima namenski da se kupi. Ako je sve uredno. Ne pipaj ništa.
Послато са HTC One M9 уз помоћ Тапатока
-
Mislim da ce biti bolje da ne pipam nista....a pazi koja mi je situacija momentalno...imam gresku za katalizator...mislim da je malo zapusen,obrisem gresku,i vozim ga po gradu i po 200km i nista mi ne izbacuje kao gresku(check lampicu)a ja kada ga prikljucim na dijagnostiku vidim tu gresku....e sada kada izadjem iz grada i stisnem ga 100-120 na otvorenom i vozim tako par minuta on izbaci onu zutu check lambicu....i ja ga opet na dijagnostiku i nema ni jedne druge greske osim one sto sam video i bez upaljene lambice( za katalizator)....sta raditi?
-
Pa gledaj imaš grešku na čekanju a imaš grešku aktuelnu. Kad je na čekanju onda ne pali lampicu. Već neko vreme stoji. Kakvo je stanje lambda sonde. Jesi li gledao da li radi dobro? Mora da mjenja vrijednosti u sekundi. Takođe pogledaj sva vakum crijeva. Čep od goriva obavezno kad zatvoris okreni da zategnes ono 2 3 zuba. Provjeri merač ulja da li je labav ili stoji u kućištu stegnut. Sve to igra ulogu fals zraka.
Probaj da ne poništava grešku od katalizatora da vidiš da li pali još neke greške.
(http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161129/8d8127cf5f9572687f2162a5550a903f.jpg)
Ovo sa slike rešava probleme ako je samo upitanju katalizator. Crtež kod tokara i završiš misiju.
Sretno
Послато са HTC One M9 уз помоћ Тапатока
(http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161129/4dfd54587ecabef2b8568c2331d6b0e4.jpg)
-
blink blink blink :48
-
UHhh...nisam znao da sve to igra ulogu...videcu prvom prilikom lambdu....mislim da sam gledao i da menja ona tamo neke parametre...mislim da se menjaju brojevi ali pogledacu jos sigurnije pa javim....a za cep i to stvarno nisam znao da moze smetati...a koja vakum creva to ne razumem...gde su ta sva vakum creva...gde gledati....hvala jos jednom na ovom odgovoru.....e da a ovo za katalizator,sta je to...mislis da ga izbacim i ovo ubacim ili sta vec? big_boss bonk
-
Katalizator nek stoji. Ovo se napravi i u njega se zavrne sonda da ne bude direktno u cijevi. I nećeš verovati neće biti greške više.
Vakum crijeva su ti sva gumena crijeva po motoru kojim cirkulise zrak. Imaš vakum pumpu pa ispratis sva kakvo su stanje. Al kažem tim se kreni baviti ako nakon greške katalizatora se pojavi greška siromašne smese motora. To je najgori problem sto moze da se desi i jako mnogo faktora ga prouzrokovalo. Ako ne pali tu grešku i ostane samo katalizator. Na konju si i rjesices s ovom spravom samo ispostuj mjere.
Послато са HTC One M9 уз помоћ Тапатока
-
gdje se nalazi vakum pumpa na benzincu 1.6? moze li slika ili neko strucno pojasnjenje...hvala unaprijed
-
Hvala na objasnjenju hirurg....pogledacu bas sve to kada budem mogao...e ovo bih i meni pomoglo,gde je ta pumpa....
-
stojicboba@ benzinac nema vakum pumpu jer vozi vakum preko usisne grane. prati crijevo crno plasticno sto ide na dobos servo kocnice. na njemu ima ventil sa kojeg idu mala vakum crijeva.
-
Evo ljudi ja sam svasta nesto ovde gledao,ali mi nije jasno koliko je to lose ako je lose...koja su sada ovde vakum creva....obratite paznju na jednoj slici,oznaceno je....zasto mi je tu masno,to ne razumem i mislim da je tu negde greska...
Znam da ovo ne ide vise u ovoj temi ali kada smo vec poceli o ovome evo samo da vam pokazem....
(https://s17.postimg.org/rqrylp0qz/WP_20161209_12_56_32_Pro.jpg) (https://postimg.org/image/rqrylp0qz/)
(https://s17.postimg.org/3ob4qtk3v/WP_20161209_12_56_32_Pro_Ink_LI.jpg) (https://postimg.org/image/3ob4qtk3v/)
(https://s17.postimg.org/k0l6gjyff/WP_20161209_12_56_49_Pro.jpg) (https://postimg.org/image/k0l6gjyff/)
(https://s17.postimg.org/e0xfcwdmz/WP_20161209_12_57_07_Pro.jpg) (https://postimg.org/image/e0xfcwdmz/)
-
ovo sto je masno je od oduska. poskidaj i operi benzinom
-
Jel moguce da mu to smeta nesto....ili samo zbog izgleda da ga operem....one selne mi se cine da su tako uradjene da kada ih skinem vise necu moci da ih vratim,morace druge ali nije problem,ako je do toga broblem sve cu menjati... clap driving
-
zapusen odusak uvjek smeta. selne se mogu vratiti a mozes i druge staviti
-
Mozda sada puno pitam ali interesuje me....ako smeta,za sta smeta? U cemu je onda problem?Sta izaziva zapusen odusak...
-
sagorjevanje, kvalitet ulja i goriva, voznja na niskim obrtajima, gradska voznja................ a jel tebi lakse da dises kad ti je zacepljen nos? isparavanja i sagorjevanja kruze kroz motor
-
Eto brate to je onda mozda i uzrok mog kvara....ustvari lambde,katalizatora.....ustvari sagorevanje nije dobro,i zato i pali sondu....hvala na odgovoru i ovom moram prvom prilikom ocistiti....
-
E ovako,skidao sam danas ta creva,sve do egr ventila,hteo sam i njega skinuti ali nisam mogao jer nisam puno imao vremena a iskreno nisam ni mogao,sve mi je tako zavuceno da se jedva moze prici....po meni je sve cisto,nije sjajno ali nije to nista strasno...greska mi se opet upalila i to sam primetio kada ga vozim po gradu ne pali,a cim ga pustim na otvorenom putu on upali....da li je to moguce?Evo da vam i dam gresku...ja vise ne znam sta bih moglo biti,jedino sonda.... big_boss
(https://s28.postimg.org/fjdifmlx5/WP_20161218_16_36_38_Pro.jpg) (https://postimg.org/image/fjdifmlx5/)
(https://s28.postimg.org/fkng91nqx/WP_20161218_16_40_03_Pro.jpg) (https://postimg.org/image/fkng91nqx/)
(https://s28.postimg.org/nrk1ed37d/WP_20161218_16_40_27_Pro.jpg) (https://postimg.org/image/nrk1ed37d/)
Sta mislite,sta ovde nije dobro a sta je dobro.....:)
(https://s28.postimg.org/n3b6vf4hl/WP_20161218_16_40_44_Pro.jpg) (https://postimg.org/image/n3b6vf4hl/)
(https://s28.postimg.org/kn9dhkmex/WP_20161218_16_41_25_Pro.jpg) (https://postimg.org/image/kn9dhkmex/)
-
Ili sonda posle katalizatora (sluzi samo za dijagnostiku) ili katalizator los
Probaj ako mozes da se snadjes stavi drugu sondu, ali onu posle katalizatora, pa probaj
-
Pa probacu ali ne znam kako i gde da nadjem drugu sondu osim da kupim ali skupo mi je da je kupujem....znaci ne steti motoru nista ta druga sonda....kako mislis da je samo za dijagnostiku :30 :30
-
Pa sluzi samo za dijagnostiku da li katalizator obavlja svoj posao (najprostije receno).
Videcu koja je sonda, imam ja jednu, pa da proverim da li odgovara tebi
-
Uh prijatelju,dosta bih mi pomogao ako imas,bar samo da probam da vidim da li ce opet paliti tu gresku....nervira me vise ta zuta lampica sto sija...
-
Igra ulogu potrošnje ta sonda. A siromašna smjesa nikako nije zdrava za motor.
Послато са HTC One M9
-
Ta sonda nije regulaciona, nego sonda za dijagnozu.
@stojicboba, Nije ta.. Ova moja je za malo novije benzince
Ako ti je motor ALZ, tebi treba sonda 06B 906 265 A ili 06B 906 265 E
-
Hvala u svako slucaju...probacu po netu da nadjem tu sondu...jeste moj je ALZ motor.....jbt,ne da mi se da ugasim tu lampicu nikako.... bonk angry2 :17 bicedobro
-
I raspitaj se jos kod dobrih elektricara, mislim da moze softverski da se ugasi ta sonda i onda nikad vise ne bi imas problema sa njom
-
Ta sonda nije regulaciona, nego sonda za dijagnozu.
@stojicboba, Nije ta.. Ova moja je za malo novije benzince
Ako ti je motor ALZ, tebi treba sonda 06B 906 265 A ili 06B 906 265 E
Krsti je kako hoćeš. Dok je nisam zamjenio motor nije radio kako treba. Žuta lampica non stop. Potrošnja bila veća... Itd... Kako sam je zamjenio nemam nikakvih problema.
Послато са HTC One M9
-
AcoVW puno ti je sanduce...ne mogu ti poslati poruku....ok,pitacu elektricare neke,mada ovde u zr su slabi sa tim.... lollol....hirurg,gde da nadjem sondu,i koliko kosta....eh,jos kab bih ynao da je ona u pitanju ali da budem siguran...moyda bih je i kupio...sve za gasenje lampic tapsac tapsac clap
-
Fals zrak, injektori, loše sagorevanje, svjecice, kablovi, lambda sonde, mjerac ulja i levak gdje on stoji,zatim Dihtunzi usisa i izduva kao i cijeli izduvni sistem. Tu leži zec. Znam kako ti je. Imao sam isti problem. Fals mi je Jebao znanje. Jedno crevo puklo i vukao zrak. Ah da i loš i prljav maf zna da pravi ludilo....
Послато са HTC One M9
-
uhh...u prevodu ceo motor treba proveriti...puno faktora utice na to....ali ovako....maf nije prljav,vakum creva dobra,svecice nove,kablovi novi...sve to provereno e sada,mislim da su dobri i dihtunzi usisa i izduva,ne cujem da duva negde,lepo tiho radi...eto to nije provereno,kao i sonda ona poslednja i katalizator..... clap driving
-
Onda nemaš još puno. Ako su vakum creva dobra. Onda sonda. Istekaj je. P vozi malo. Na vcds se može testirati sonda da vidiš da li napon varira. Mora da se mjenja svake sekunde
Послато са HTC One M9
-
aj ako mozes pogledaj one slike sto sam postavio,da li tu negde da gledam napon....ima tu puno kanala,i napona koje on meri,ne znam koji da gledam...mozes li mi reci bar na kom kanalau da gledam....ili da snimim video i prelistam kanale pa da vidis da li je dobro,....
-
Slike su loše rezolucije na TT ne mogu da ih vidim kako treba. Kad udjes u modul motora, imaš opciju adv. Meas values
Tu kad udjes trasi sonde imaš senzor bank 1 i bank 2. Imaš na više mjesta mjerenja, sva pogledaj. Napon kad je dobra temperatura i kad je sve ispravno je oko 0,45V (http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161218/ca57bd93a72f365fe4d58df68485bfe8.jpg)
Послато са HTC One M9
-
Prijatelju ja kad udjem u Meas.Blocks-8 ima tu dosta merenja i sonde i svasta nesto...a i voltaze ko zna koliko,ne znam sta cemu sluzi...ne vredi ovako kad se ne razumem,to sto si napisao da ima Bank 1 i Bank 2 ja to nigde ne vidim...jedino da mi neko kaze tacno na kom kanalu(onoj grupi) se nalaze ta merenja pa tako da ih nadjem....ali hvala u svakom slucaju na pomoci
evo par slika od danas...sa boljom rezolucijom....ako se neko razume sta je ovde sta...heheheh
(https://s24.postimg.org/45ygopqmp/WP_20161219_11_41_43_Pro_1.jpg) (https://postimg.org/image/45ygopqmp/)
(https://s28.postimg.org/4u3tj5rdl/WP_20161219_11_41_42_Pro_1.jpg) (https://postimg.org/image/4u3tj5rdl/)
(https://s27.postimg.org/54pxi9vy7/WP_20161219_11_40_18_Pro_1.jpg) (https://postimg.org/image/54pxi9vy7/)
(https://s30.postimg.org/vnvnfvfd9/WP_20161218_16_41_25_Pro_1.jpg) (https://postimg.org/image/vnvnfvfd9/)
-
Pročitaj pažljivo moj post. Nemoj pogrešno tumačiti. Napisao sam
ADV. MEAS VALUES
ne vidim da sam gdje napisao meas blocks?????
Послато са HTC One M9
-
ADV. MEAS VALUES meni nije dostupno.....ne mogu da udjem u tu opciju hirurg.
Jel to zato sto nemam orginal dijagnostiku ili je to neki drugi problem.... angry2 big_boss big_boss
-
Ima li ko odgovor na pitanje iznad? yupi3ti
-
Netje adv meas values na divljaku da radi . . .
-
Meni se palila lampica check engine-a na skoro pa istim simptomima.. zamenjena fleksibilna cev na auspuhu pre 15.000km i do sad nijednom se nije upalila lampica... a fleksibilna je bila varena kad je pukla i nije se posle drao auto, sasvim normalan zvuk je imao.. preventive radi zamenim fleksibilnu da me ne bi cimali ako pukne negde preko na autoputu...
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
e to nisam jos cuo....moguce je...bas cu ici do majstora da vidim kako mi to stoji...meni se sada lepo cuje auto,ne dere se....:)...ne razymem se bas najbolje ali ta fleksibilna cev je ona mrezasta ...ili kako kazu pletenica....jel tako?
-
Jeste, ta pletena cev... meni je bila zavarena na spoju gde je pukla ali izgleda da je pustala negde sitno taman da lambda prikaze grešku malo malo posle resetovanja..
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
I meni isto prijavljuje gresku posle resetovanja...ali ponekad predjem i vise od 100km bez paljenja greske...stvarno cudno,zasto je onda ne upali odmah?
-
Pa sonda registruje ok vrednosti ali u nekom momentu dođe do greske...
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
pa da,to i jeste problem...ne znam koja greska vise....nadam se da ce biti to sto si rekao... :84
-
Problem 'pletenice' uzrokuje pogresno octavanje lambde, sto zavrsava paljenjem check engine lampice . . .
Lambda ocita visak O2 u izduvu, ukoliko pletenica nije hermeticki zaptivena, tj suplja ili je napukla negde . . .