VW Klub
VW - Forum => VW tehnički kutak => Temu započeo: Guru Novembar 10, 2016, 07:38:45 posle podne
-
Passat b5.5 tdi, 2001 godiste.
Oznaka spulne je bila AC, stavljena je AP koja ima dzek za tempomat.
Sta od kodiranja treba odraditi sa vcds da bi se oaposobio?
Dijagnostika prijavljuje da je potrebno kodiranje a usput je resen problem Airbag-a i nemanja sirene :)
Hvala.
-
Tempomat nema nikakve veze sa spulnom volana niti ona ima dzek za tempomat...
-
Onda sam stavio spulnu koja je resila airbag i sirenu, ali sam tek sad skontao da mora ista.
Zbog abs, esp i senzora ugla volana.
Da li je moguce oaposobiti ovu AP da radi kao AC ili je jedino zamena za AC koja je bila resenje?
Hvala
-
Odradicu danas rekalibraciju, trebalo bi da je prosto, bar po onome sto kaze ross tech.
-
Odradjena kalibracija, ugao podesen, polozaj volana i senzor G85 u redu, ali lampica za rucnu kočnicu blinka.
Ne moze da se kodira ipak, nora da bude isti model špulne iako su fizički iste.
Eto, možda nekome zatreba, pa čisto da zna...
-
Ti znas da kodiranje i podesavanje(kalibracija),nijesu iste stvari?
Sent from my SM-N900 using Tapatalk
-
Znam, naravno.
Ulogovao sam se uspesno sa 04168 kodom bez problema.
Proverio ugao, 0° doveden, volan prav.
Nema vise greske za G85 kod (senzor ugla volana), ali nakonponovnog ocitavanja, izbacuje gresku 00 35 - - wrong coding.
Pretpostavljam da je to zbog drugacije spulne, moja ima oznaku AC na kraju, stavljena je AP.
Imas li ideju sta bih jos mogao uraditi?
Nasao sam kod drugara sa foruma AC spulnu koja je ista kao kod mene, verujem da ce to resiti problem.
-
Jesi dao instrukciju kontrolnom modulu,da si ugradio drugu špulnu? Da li CM podržava pomenutu špulnu?
-
Nisam, ne znam kako to da uradim.
Koliko sam video, podrzava AC, AP i AG module.
Ne znam zaista gde gresim, ne znam za foru davanja signala ECM-u.
-
E to davanje signala se zove kodiranje. Vodi kod nekog ko zna kako da ukodira,pod uslovom da kod tebe moze ta spulna.
Sent from my SM-N900 using Tapatalk
-
Probali smo, ne moze da se ukodira.
Uzecu od Nenad AC spulnu, ovu vracam.
Da ne komplikujemo previse.
Ponovo kalibracija jedna i to je to.
Hvala na savetima svakako.
-
Guru, zanima me da li si resio problem.
Imam potpuno isti problem, upalio mi se AIR BAG i sirena prestala da radi,
Poskidao sirene, direktno proverio- Rade
Proverio osigurac- Radi
Proverio reley -Radi
skinuo "spulnu", ustanovio istrumentom da ne radi, rasturio je, kontakt traka unutra, skroz izguzvana.
Odem na otpad i skinem spulnu (koja je verovatno bila druga oznaka)
Nampontiram sve, odem na dijagnostiku, ugase mi Air bag i sirena mi proradi, ali ESP i ABS(svetle uvek) i lampica rucne kocnica treperi non stop. Ne mogu da poniste.
Posle toga zamenim "spulnu" koja je kao i moja fabricka AP
(https://s18.postimg.org/79wors9dh/WP_20161104_001.jpg) (https://postimg.org/image/79wors9dh/)
Na dijagnostici isti slucaj, ne moze da mi ugasi ESP i ABS(svetle uvek) i lampica rucne kocnica treperi
Slabo se razumem u dijagnostiku ali je majstor probao sa dve neke, znam da je jedna VCDS, a za ovu drugu nisam siguran koja je.
Da li moze neko (onako lajicki) da mi kaze sta sve treba da pogledam pre nego sto opet oteram na dijagnostiku.
I da li moze da mi da neko strucan savet za VCDS kako da majstor to odradi kako treba
Mislim da ga je jebalo neko logovanje za BOSH 5.7 ABS, to sam video pa ako vam to pomaze
Hvala unapred na pomoci
-
Ja imam iste simptome :)
Mora ista spulna, salje mi Nenad sutra, u sredu cu je zameniti.
ABS sam ugasio sa drugacijom spulnom, kao i gresku G85, polozaj senzora volana.
Abs i esp, kao i rucnu, ne mogu, kada se ulogujem sa 40168 kodom, prijavljuje gresku wrong coding, te moram da stavim AC spulnu koja je kao moja stara.
40168 ti je kod za logovanje na abs modul.
Treba da se odradi kalibracija, isprati ovo uputstvo i javi da li je sve ok:
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/VW_Golf_(1J)_Brake_Electronics_(MK60)#Basic_Setting
Pozdrav :)
-
Hvala za uputstvo,
Ovo ja veceras stampam, pa dajem majstoru sutra, prekosutra da gleda...
Ovo je za mene nauka :9
Resio, neresio problem, javljam sta se desava ;)
-
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/VW_Passat_(3B)_Brake_Electronics_(Bosch_5.7)
Ovo ti treba, tu imas kod za ABS modul login.
40168 ti je za basic setovanja u okviru brakes modula, sto svakako moras koristiti.
Da bi zavrsio sve, odtsampaj i ovo sa linka.
-
Ok, hvala jos jednom thumbup
-
Uspeo da se ulogujem i iskodiram, kad udjem u zadnje setovanje, kaze da je sve ok (G85 senzor), ali se greške ne brisu.
Neki predlog kome oterati da obo odradi kako treba?
-
Da pricam jos malo sam sa sobom...
Zavrsio sam sve, pogrešno kodiranje bilo, nekako sam preko slike video oznake na nalepnici kod rezervne gume i resio misteriju.
Bosch_5.7 smaranje :D
-
Pratio sam te, ali nisam nista pisao. Hehe
Verujem da je mnogo tako ljudi radilo. Sad znamo kako se i taj dio radi.
Послато са HTC One M9 уз помоћ Тапатока
-
Guru, drago mi je da si rešio problem.
I ja cu gledati ovih dana da oteram do majstora pa javljam šta sam uradio.
Malo sam u gužvi, dobio sam sina preksinoć pa mi je auto u drugom planu ;)
-
Pratio sam te, ali nisam nista pisao. Hehe
Verujem da je mnogo tako ljudi radilo. Sad znamo kako se i taj dio radi.
Послато са HTC One M9 уз помоћ Тапатока
Srecom je nalepnica u gepeku nekako bila citljiva kada se zumira na telefonu, zajeb je pravila stampa spustena za red dole.
No, jos jedna fora naucena. 1ZC ;)
Guru, drago mi je da si rešio problem.
I ja cu gledati ovih dana da oteram do majstora pa javljam šta sam uradio.
Malo sam u gužvi, dobio sam sina preksinoć pa mi je auto u drugom planu ;)
Samo lagano, cestitke za decaka, neka je ziv i zdrav :)
Pratio sam te, ali nisam nista pisao. Hehe
Verujem da je mnogo tako ljudi radilo. Sad znamo kako se i taj dio radi.
Послато са HTC One M9 уз помоћ Тапатока
Guru, drago mi je da si rešio problem.
I ja cu gledati ovih dana da oteram do majstora pa javljam šta sam uradio.
Malo sam u gužvi, dobio sam sina preksinoć pa mi je auto u drugom planu ;)
-
Samo da se javim da sam rešio problem,
dečko je došao sa dijagnostikom
mislim da je u pitanju neka "offboard diagnostic information system"
ispravite me ako grešim.
Sve je to relativno brzo odradio tako da nisam pohvatao šta je sve radio.
Uglavnom, morao je da provoza auto ispod 20km/h, da mota volan levo desno...
Pa opet skenira, pa opet provoza malo brže, kada je nabo kočnicu ugasio mi se ESP, a posle neki 200m i ABS
(Ovo sam ja gledao sa mesta suvozača i kapirao da to radi, ne znači da MORA to da radi, ne znam)
Sada je sve ok.
Ove dve slike sam uslikao dok je radio pa možda nekome znači nešto
https://postimg.org/image/jdj1stp0h/
https://postimg.org/image/pqywnlmk3/
Pozdrav i hvala na pomoći ;)
-
Pa da, to je to, cela procedura.
Inace, login i coding su nam isti, paja ko paja :)