VW Klub
VW - Forum => Razne Teme => Temu započeo: admin Novembar 10, 2016, 03:39:01 posle podne
-
Volkswagen Golf VII facelift i zvanično
(http://auto.blog.rs/gallery/108/vw%20g%205.jpg)
Neko veće iznenađenje je izostalo, pre svega jer su se slike restilizovanog Golfa VII pojavile i pre današnje zvanične premijere, a i zbog jednostavne činjenice da vizuelne promene u odnosu na dosadašnju verziju uopšten nisu velike.
Aktuelna, sedma generacija Golfa je inače predstavljena 2012. godine, a ova najnovija modernizacija uz manje estetsko osveženje donosi i nove tehnologije i sisteme pomoći vozaču.
Obnovljeni Golf VII dakle dolazi sa manjim vizuelnim promenama koje između ostalog podrazumevaju blago revidirane branike, hromiranu lajsnu za donji deo grila, doterana prednja LED svetla, full-LED zadnja svetla, novi dizajn alu točkova i izduvnih cevi, kao i par novih boja.
Izmena ima i u unutrašnjosti, u vidu opcionog 12.3-inčnog digitalnog kokpita i Discover Pro infotainment sistema sa 9.2-inčnim ekranom osetljivim na dodir i kontrolom gestovima.
Golf VII će moći da se naruči i sa Traffic Jam Assist funkcijom koja omogućava polu-autonomnu vožnju, a tu su i Adaptive Cruise Control ACC, Emergency Assist sistem i Trailer Assist sistem.
Treba pomenuti i modifikovano oslanjanje, poboljšane vozne osobine, kao i unapređeni komfor.
Novosti ima i u gami motora, pre svega tu je novi 1,5 litarski TSI Evo benzinac sa 110 kW/150KS i 250 Nm. Motor raspoalže i sa sistemom deaktivacije cilindara, prosečnja potrošnja goriva je 4,9 l/100 km, dok emisija CO2 iznosi 110 grama po km. Tu je i njegova BlueMotion verzija sa 96 kW/130KS i 200 Nm, čija potrošnja je 4,6 l/100 km, a emsija CO2 iznosi 104 g/km.
Pojačan je i Golf GTI, pa sada bazna verzija umesto 220KS ima 230KS, a GTI Performance varijanta razvija 245KS.
Takođe, ponuđen je i potpuno novi sedmostepeni menjač sa dvostrukim kvačilom koji će zameniti dosadašnji šestostepeni DSG.
U gami ostaje i hibridni Golf GTE, dok će unapređena verzija električnog e-Golfa biti predstavlejna na predstojećem sajmu automobila u Los Anđelesu pa konkretni detalji tek slede. Ipak, po ranijim najavama e-Golf će dobiti nove litijum-jinske baterije od 38.5 kWh i dužu autonomiju koja će iznositi 300 km.
Na kraju, ranije najave kažu da će i studija R400 biti ponuđena u maloj seriji (i to sa 2,0 litarskim turbo agregatom sa 420KS i 4x4 pogonom).
Golf VII facelift će u Nemačkoj moći da se naruči još krajem ovog meseca, s tim što će se kod dilera naći u februaru/martu sledeće godine.
Cena bazne verzije sa 1,2 litarskim benzincem sa 85KS i manuelnim petostepenim menjačem na nemačkom tržištu ostaje nepromenjena, što znači da tamo košta 17.850 evra.
Prvi Golf je inače predstavljen još pre 42 godine, pri čemu se u vesti navodi da je tokom tog perioda nemačka marka u proseku prodavala jedan Golf svakih 40 sekundi. Takođe, do kraja 2015. godine Volkswagen je širom sveta ukupno isporučio 32.590.025 Golfova
Ivan Mitić – Auto.blog.rs
(http://auto.blog.rs/gallery/108/vw%20g%2055555.jpg)
(http://auto.blog.rs/gallery/108/vw%20g%205555.jpg)
(http://auto.blog.rs/gallery/108/vw%20g%205555555.jpg)
(http://auto.blog.rs/gallery/108/vw%20g%2055555555.jpg)
(http://auto.blog.rs/gallery/108/vw%20g%206.jpg)
(http://auto.blog.rs/gallery/108/vw%20g%20666.jpg)
(http://auto.blog.rs/gallery/108/vw%20g%2066.jpg)
(http://auto.blog.rs/gallery/108/vw%20g%2099.jpg)
(http://auto.blog.rs/gallery/108/vw%20g%20999.jpg)
(http://auto.blog.rs/gallery/108/vw%20g%209999.jpg)
(http://auto.blog.rs/gallery/108/vw%20g%207.jpg)
(http://auto.blog.rs/gallery/108/vw%20g%2077.jpg)
-
Ako se dobro secam, ovih dana sam na nekom slo sajtu (mislim avtomagazin.si) procitao da se ukida 1.2 tsi i da ce umesto njega kao bazni benzinac doci trocilindras 1.0
Pa ko ne voli 3 cilindra, bolje da pozuri sa kupovinom.
Takodje, umesto 1.6 tdi dolazi 1.5 tdi.
-
Trocilindraš... 'bo ih downsizing batine
-
Nema vise downsizinga,opet se vracaju dobre kubikaze,u narednim godinama.
Sent from my SM-N900 using Tapatalk