VW Klub

VW - Forum => Održavanje i servisi => Razno => Temu započeo: headingmachine Novembar 07, 2016, 06:56:09 posle podne

Naslov: Passat b5.5 Safe mode
Poruka od: headingmachine Novembar 07, 2016, 06:56:09 posle podne
E ovako.:)
Vec duze vreme imam taj problem. Ranije nije bilo pravila, udje u safe mode , nebitno u kojim sam obrtajima. Sada mi redovno to radi pri brzini od 100-120 km/h (recimo u 90% slucajeva kada dodjem do te brzine). Kada je auto otisao na redovan mali servis, majstor je rekao da bi trebalo cistiti turbinu(nije je detaljno gledao, odmah je to predlozio), ali nismo tada nista hteli jos da radimo. Posto znam kakvi su majstori, rekoh pogledacu sam ono sto ja znam da smem da skidam, bez da nesto pokvarim. Pogledao sam EGR, ok izgleda, cist. Skinuo protokomer, ne znam kako treba da izgleda, ali sam ga poprskao sa malo wd-a i produvao kompresorom i ocistio na kraju lepo, ali i dalje imam problem. E , sada. Da li je problem skinuti turbinu i malo ocistiti krilca od garezi? Ne mogu da nadjem detaljan klip kako se skida na yt. Ili mozda da pokusam da skinem katalizator, ali opet mi treba neki savet, slike , ili video kako se skida. Pri naglom ubrzanju vise ne cujem onaj klasicni zvuk pistanja turbine, iako dosta lepo ubraznje ima, tako da je verovatno ipak ona u pitanju, pa je treba procistiti.
Nisam detaljno pricao sa majstorom oko cene za ciscenje turbine. Koliko ste vi placali da vam neko ocisti? Neka okvirna cena. U pitanju je 1.9 tDI 74kw. Ne znam da li sam jos nesto zaboravio da napisem.
Hvala unapred!
Naslov: Odg: Passat b5.5 Safe mode
Poruka od: ZoranBG Novembar 07, 2016, 07:24:39 posle podne
Pogledaj da neko vakum crevo nije naprslo ili spalo. Meni se to desilo (spalo) i nije hteo preko 120km/h da ide.

Послато са LG-D802 уз помоћ Тапатока

Naslov: Odg: Passat b5.5 Safe mode
Poruka od: Joca Novembar 07, 2016, 07:29:48 posle podne
Takođe i protokomer
Naslov: Odg: Passat b5.5 Safe mode
Poruka od: headingmachine Novembar 07, 2016, 07:33:24 posle podne
Gde u Novom Sadu ima tih novih vakum creva u prodaji? Nisam primetio da su naprsla ta na egr ventilu, ali ne izgledaju prelepo(ta obloga spolja, ne znam u kakvom je stanju samo crevo- guma). Sto se protokomera tice,  kazem da sam ga cistio, a nemam od koga da stavim drugi, da se uverim u ispravnost.
Naslov: Odg: Passat b5.5 Safe mode
Poruka od: Joca Novembar 07, 2016, 07:42:34 posle podne
Dijagnostika
Naslov: Odg: Passat b5.5 Safe mode
Poruka od: headingmachine Novembar 07, 2016, 07:45:19 posle podne
Imam uredjaj za to, ali gledam vec par dana da ga osposobim. Pokusavam softwer da sredim kako treba.
Naslov: Odg: Passat b5.5 Safe mode
Poruka od: Fitipaldi Novembar 07, 2016, 09:21:03 posle podne
Mene je na b5.5 jednom bacilo u safe mode, skinuta i očišćena kod jednog momka u KV za 30€, čini mi se. Uzgred i usis očišćen mada skoro i da nije imalo gareži. Od tada vise nije padao u safe mode.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Naslov: Odg: Passat b5.5 Safe mode
Poruka od: headingmachine Novembar 07, 2016, 10:32:11 posle podne
Hvala na odgovoru. 30e nije puno za taj posao onda. Gledacu to da odradim, jednom umalo glavu nisam izgubio zbog tog problema.
Naslov: Odg: Passat b5.5 Safe mode
Poruka od: Fitipaldi Novembar 08, 2016, 07:19:35 pre podne
To  u slucaju da je samo prljava turbina.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Naslov: Odg: Passat b5.5 Safe mode
Poruka od: Guru Novembar 08, 2016, 09:07:03 pre podne
Na pasatu mora da se skine cela izduvna grana, posto je turbina na njoj.
Ima lepog posla tu, usput se skine i usisna, pa se sve lepo ocisti.
Moras da odvojis kompresorsko kolo turbine i ocistis varijabilu, ona glavi pa ecu isključi turbo.
Ne znam odakle si, ali u Beogradu bez 50e tesko da ce neko to da ti odradi.
Kada se sve rastavi, vidis koliko je zapekla varijabila i da li je ostecena neka od polugica.
Kod mene se skoro nije ni okretalo, otvorena krilca bila stalno, nakon rasklapanja i ciscenja nijednom vise problem i upadanje u limp.
Posle toga na zatvorenu stazu i pun gas na 4500 i drzis par minuta 4tom da se spali lepo garez :D
Naslov: Odg: Passat b5.5 Safe mode
Poruka od: Fitipaldi Novembar 08, 2016, 10:21:21 pre podne
Ovo 30€ je samo ciscenje. Nisam uracunao i demontiranje i montiranje.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Naslov: Odg: Passat b5.5 Safe mode
Poruka od: headingmachine Novembar 08, 2016, 10:34:56 pre podne
I 50, 60e mi se ne cini puno za to. Pokusao bih ja sam, ali bi mi verovatno trebao ceo dan. Gledao sam klipove ciscenja, ne deluje mi nista specijalno, ali u nekom klipu spominju kalibraciju pre montiranja nazad, pa ne bih ja da se igram.
Naslov: Odg: Passat b5.5 Safe mode
Poruka od: Nosfaratu Novembar 08, 2016, 10:35:21 pre podne
Haha pa nek plati skidanje i montiranje, a lako ce sam da ocisti...
potrazicu uputstvo na YT kompletno za skidanje i ciscenje na 1.9
lepo objasnjeno i lepo se vidi na snimku gde je i kakav je problem...
Naslov: Odg: Passat b5.5 Safe mode
Poruka od: headingmachine Novembar 08, 2016, 02:52:10 posle podne
Pa ajde ako uspes da nadjes. Ja nisam mogao, tj nasao sam vec skinutu turbinu, pa kako je samo cisti i to je to. Nisam uspeo da nadjem kakav je kompletan proces skidanja.
Naslov: Odg: Passat b5.5 Safe mode
Poruka od: Guru Novembar 08, 2016, 04:00:46 posle podne
Pazi, imas i varujantu za pocetak, to mozes sam.
Pogledaj na netu klipove mr. Poper vnt cleaning ili tako nesto.
Skine se auspuh, raskaci se samo on i ubrizgava se verovao ili ne sredstvo za ciscenje RERNI u izduvni deo turbine koji je izliven sa granom.
Efikasno je ako nije previse zapeklo.
Sredstvo formira penu i cisti naslage koja nastaju tu.
Upali se auto posle par sati, malo po gasu, izduvni deo bljucka sve napolje.
Bas sredstvo za ciscenje rerni.
Bitno je da ima cevku da mozes fino i precizno da doziras jer je neprijatna supstanca, nagriza sve sto nije metal, tako da pažljivo.
Neki majstori bas tako i "ciste" turbine ;)
Naslov: Odg: Passat b5.5 Safe mode
Poruka od: Guru Novembar 08, 2016, 04:34:58 posle podne
Evo ga i video ;)


Naslov: Odg: Passat b5.5 Safe mode
Poruka od: headingmachine Novembar 08, 2016, 04:59:53 posle podne
Zanimljivo. Mozda cu i to pokusati cim stignem od posla. Imam i kanal kuci. Hvala ti.
Naslov: Odg: Passat b5.5 Safe mode
Poruka od: Guru Novembar 08, 2016, 05:08:32 posle podne
Nema na cemu, ovo je sve sto ti je potrebno uz kanal :)

http://dekotekstrade.com/mr.-musculo-300ml-sprej-za-rerne

(http://dekotekstrade.com/image/cache/catalog/slike/mr%20muscle%20300ml%20sprej%20za%20rerne-760x1000.PNG)

Odgledaj klip i lagano, obavezno zastiti ruke i stavi neke naocare, za skijanje ili ronjenje :D (bez zezanja).

 driving
Naslov: Odg: Passat b5.5 Safe mode
Poruka od: PaulGT Novembar 08, 2016, 08:30:11 posle podne
 :+
Naslov: Odg: Passat b5.5 Safe mode
Poruka od: headingmachine Novembar 10, 2016, 11:19:57 posle podne
Stavim ga danas na dijagnostiku i krenem u voznju, sat vremena se vozam, i nijednom da ode u safe mod... Neverovatno, kao da namerno to radi. Skenirao sam ceo sistem, sve je u redu, bez gresaka. Jedino ne znam parametre u voznji ( protokomer, egr, itd...) da ocenim da li je ok, jer ne znam idealne vrednosti.
Naslov: Odg: Passat b5.5 Safe mode
Poruka od: Guru Novembar 11, 2016, 12:47:27 pre podne
Poteraj ga petom uz bubanj potok ili neku duzu uzbrdicu u visem stepenu prenosa. Loguj pritisak turbine i map senzor, ako krene u limp mode, verovatno ces videti da turbina ide u overboost.
Trebala bi ici do 1.35bar, ne vise, ako ode preko toga i upali safe, eto ga problem. Ako ode u overboost i ne upali safe, opet ima problem.
Tu je vec siri spektar mogucih problema.
No, i dalje ocisti malo turbo sa rerna sprejicem, ne moze da skodi ;)
Naslov: Odg: Passat b5.5 Safe mode
Poruka od: headingmachine Novembar 11, 2016, 09:28:35 pre podne
Pokusacu ja opet sa dijagnostikom. Turbinu bih svakako ocistio, jer primetim razliku sada u odnosu kad sam kupio auto.
Jedina stvar koja mi jos pada na pamet je gorivo. Do sada sam stalno sipao gorivo na NIS-ovoj pumpi i tada sam imao problem u zadnjih mesec, dva, sam nekoliko puta sipao gorivo na AVIA pumpi i to sam sipao evro dizel gold sa nekim aditivima. I od tada se redje desava taj problem. Sinoc sam dosta puta presao 140kmh i sve radi kako treba.
Naslov: Odg: Passat b5.5 Safe mode
Poruka od: headingmachine Novembar 16, 2016, 09:57:59 pre podne
Rešio sam da, izmedju ostalog, zamenim sva vakum creva novim, silikonskim. Na yt sam video da mi trebaju creva sa unutrasnjim precnikom od 3mm, ali da na turbini ima neko crevo za koje mi treba precnik od 5mm. Ko ih je menjao, da li su sva creva jednaka, ili se stvarno na turbini razlikuju?
Naslov: Odg: Passat b5.5 Safe mode
Poruka od: carbone Novembar 16, 2016, 10:50:17 pre podne
promeni elektromagnetni ventil turbine i nece ti ici u safe mod...Proveri sva mala vakum creva.Turbinu ipak ostavi za kraj...Kao masinski inz. imam u svojoj firmi remont turbokompresora i stalno se nasmejem terminom ciscenja turbina.To je ozbiljan postupak za ozbiljne majstore da ne napominjem na kojim se brzinama vrti i koliko je balansiranje pri remontu bitno.Bitna stavka su i ulja koja se koriste jer ona ne odrzavaju samo motor ivec i ostale agregate...Pozz
Naslov: Odg: Passat b5.5 Safe mode
Poruka od: headingmachine Novembar 16, 2016, 10:57:23 pre podne
Neću ja rasklapati turbinu, svestan sam da nemam znanja za to. Samo hoću da zamenim sta ta mala vakum creva koja se vide. Hvala na savetu.
Naslov: Odg: Passat b5.5 Safe mode
Poruka od: headingmachine Decembar 30, 2016, 10:47:21 posle podne
Evo da se javim. Danas sam konacno uspeo da uhvatim gresku, jer mi se nije skoro pojavljivala, a kad se desavalo nisam imao dijagnostiku kod sebe. U pitanju je greska 17965. Pise "Charge pressure control;positive deviation", i ispod pise da je naizmenican, ako to nesto znaci. Vidim da vise stvari moze biti uzrok za ovaj problem. Jel imao neko ovaj problem?
I primetio sam danas da tesko dize temperaturu. A kada je podigne na 90, cim se zaustavim i stojim na leru par minuta, pocne da pada. Prosle godine sam menjao termostat, cudi me da je vec otisao.
Naslov: Odg: Passat b5.5 Safe mode
Poruka od: hirurg Decembar 30, 2016, 11:00:06 posle podne
A čuje li se čudan zvuk kad daješ gas? Nesto kao da lišće susti

Послато са HTC One M9 уз помоћ Тапатока

Naslov: Odg: Passat b5.5 Safe mode
Poruka od: headingmachine Decembar 30, 2016, 11:05:46 posle podne
Ne mogu sada da se setim tacno da li se cuje i taj zvuk, ali cuje se nesto. Kada blago dam gas dok je u mestu. Nije zvizdanje, ne znam kako bih ga opisao. Ne znam da li moze da ispusta takav zvuk ako je neko vakum crevo osteceno. Kupio sam nekoliko metara vakum creva unutrasnjeg precnika 3mm, ali msm da nisu sva creva na autu te dimenzije. Ne znam da li mi trebaju i od 5,6mm.
Naslov: Odg: Passat b5.5 Safe mode
Poruka od: hirurg Decembar 30, 2016, 11:47:51 posle podne
Kakvo je crijevo na turbo što ide

Послато са HTC One M9 уз помоћ Тапатока

Naslov: Odg: Passat b5.5 Safe mode
Poruka od: headingmachine Decembar 30, 2016, 11:53:05 posle podne
Ne znam, nisam ga gledao. Moracu sutra malo da pregledam. Nemam onu malu pumpicu sa manometrom sto pravi vakum, pa da vidim da li drzi vakum, ili pusta negde.
Naslov: Odg: Passat b5.5 Safe mode
Poruka od: headingmachine Januar 24, 2017, 10:38:52 posle podne
Evo malo novih informacija. Nemam bas vremena da se bakcem oko auta, a i hladno je sada. Pre neki dan sam zamenio neka vakum creva, ne sva. Menjao sam ih sa te strane gde mi je turbina. Mislio sam da je 100% problem crevo na wastegate-u, jer je jako slabo izgledalo, ipak nije. Danas sam probao auto, i opet se ponovila ona greska. E, sad. Ja ne znam koliko lako teba da se podiza i spusta ona poluga na wastegate-u. Pokusao sam rukom malo gore, dole, ide ona, ali ne preterano lako. Mozda je ipak zaprljan taj prsten unuar turbine koji otvara i zatvara ona krilca. Kada stignem, pokusacu da naprskam onaj mr muskolo, ili kako se vec zove. Video sam na dosta mesta da ljudi time makar malo prociste tu stranu turbine.
Naslov: Odg: Passat b5.5 Safe mode
Poruka od: knalek Januar 24, 2017, 10:45:14 posle podne
Ma zaglavila ti varijabila, i kod mene skoro da ne može da se mrdne. Nije to wastegate, nemamo mi to, mi imamo N75 ventil. Jel' probao neko ovo, imali vajde, ili je bacanje para? Košta 1500 dinara, jel' može nešto da se zezne?

https://www.youtube.com/watch?v=_09bUZMgTh4
Naslov: Odg: Passat b5.5 Safe mode
Poruka od: headingmachine Januar 24, 2017, 11:06:24 posle podne
https://www.youtube.com/watch?v=WR7yzpqE-Iw

Na ovo sam mislio. N75 bi trebalo da je onaj plasticni ventil, msm da ga zovu i magnetni. U njega ide vise vakum creva.
Naslov: Odg: Passat b5.5 Safe mode
Poruka od: knalek Januar 24, 2017, 11:11:24 posle podne
To je vakumski ventil turbine, nije wastegate. Taj ventil na vakum povlači varijabilnu geometriju turbine. Kada ona zaglavi, kao kod mene i kod tebe mora da se čisti.
Naslov: Odg: Passat b5.5 Safe mode
Poruka od: headingmachine Januar 24, 2017, 11:14:23 posle podne
Mislio sam da je ventil turbine isto sto i wastegate. Ne znam da li se moze ocistiti samo taj deo turbine, bez totalnog rastavljanja zbog kasnijeg vracanja sve na svoje mesto, kalibracije , itd. Jel ti to sam radis, ili ides kod servisera?
Naslov: Odg: Passat b5.5 Safe mode
Poruka od: knalek Januar 24, 2017, 11:19:53 posle podne
Mora da se skine turbina i da se rastavi na dva dela. Ima puno klipova na YT o tome. Ne dira se kalibracija. Ja ne radim sam, ali ko ima uslova i alata i zna iole mehaniku može sam da uradi. Meni su za to uzimalo mehaničari po 30-50E. Sada mi jedan traži 5000 dinara, a drugi traži 30E za skidanje i 30E da odnese u lokalni turbo servis na čišćenje i pregled na mašini. Jedino da nas spasi onaj Wynns Turbo Cleaner iz moje objave, ali teško ako je mnogo zapeklo.
Naslov: Odg: Passat b5.5 Safe mode
Poruka od: headingmachine Januar 24, 2017, 11:25:23 posle podne
Da... Mislim da moja nije puno zapekla. Ne znam kako se kod tebe ponasa, kod mene prijavi gresu, ali ne tako cesto. Danas sam ga nekoliko puta doterao do 180, i samo jednom sam imao tu gresku. Inace odlicno vuce. Videcemo. Ne znam gde ima da se nadje taj sprej, ali ja cu izgleda prvo pokusati onim za ciscenje rerni. Porpska se u izduvni deo turbine, pa se onda ceka nekih sat vremena. U medjuvremenu se na svakih 10-ak minuta ta poluga ventila cima gore dole, da se bolje procisti. Mada, ni 5000 nisu neke velike pare za taj posao.

Inace, hvala ti na informacijama, znace mi dosta.
Naslov: Odg: Passat b5.5 Safe mode
Poruka od: knalek Januar 24, 2017, 11:31:33 posle podne
Kod mene greške nema, ali turbina prepunjava, veliki je pritisak u usisnoj grani. Ja imam dijagnostiku, pa gledam parametre u vožnji. Doduše, nisam ga vozio skoro 180, možda bi i  meni otišao u safe mod. Za ovo za čišćenje rerni, mora da se skida izduvna grana, a to je mnogo zajebano, znaju šrafovi da puknu. To je skoro pa pola puta da se skine cela turbina. Ona sprej iz mog videa se šprica u usisno crevo. Ima da se kupi u Beogumi. Možda probam kad otopli.
Evo kad je loša varijabila, kad je zapekla. Taj ventil se još zove aktuator.

https://www.youtube.com/watch?v=2pdKqHHimz4
Naslov: Odg: Passat b5.5 Safe mode
Poruka od: headingmachine Januar 24, 2017, 11:39:36 posle podne
Imam i ja dijagnostiku, gledam uživo, ali dzaba mi kada ne znam kako bi trebale da budu neke vrednosti. Nešto znam, nešto ne. Ako pokusas ono pre mene, piši sta si uradio.
Naslov: Odg: Passat b5.5 Safe mode
Poruka od: knalek Januar 24, 2017, 11:47:59 posle podne
Pročitaj moje postove u ovoj temi : http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=69470.msg794952#msg794952
Ideš u merne blokove na mernu grupu 011. Tu gledaš zadati i aktuelni pritisak. Možeš da povedeš pomoćnika, da on gleda, a ti da voziš. Možeš da se uloguješ, klikneš na LOG, pa posle na start i snimiš podatke. Podaci budu snimljeni u CSV fajlu, koji se otvara pomoću PDF, li je mnogo nepregledno. Promeniš extenziju pdf u txt, i dobije fajl u textualnom zapisu. Tu je mnogo preglednije. Vidi se sve tokom snimanja, broj obrtaja, zadati i aktuelni pritisak u usisnoj grani i procenat otvorenosti N75 ventila.
Evo ti, na 1500 obrtaja, gas do daske i to je to...
https://www.youtube.com/watch?v=TxZp0y05tS0
Naslov: Odg: Passat b5.5 Safe mode
Poruka od: headingmachine Januar 25, 2017, 12:02:51 pre podne
To je vagcom. Nemam tu, u planu mi je da je kupim zbog vise opcija za vw. Ja imam onu univerzalnu, sluzi mi dobro, ali nije detaljna kao ta. Kada je nabavim, uradicu tako.Hvala.
Naslov: Odg: Passat b5.5 Safe mode
Poruka od: ZARKOTEKICA April 26, 2017, 06:16:59 pre podne
Bio sam danas kod majstora koji mi je radio turbinu,turbina mi je potpuno nova samo je oklop ostao moj. Danas smo parkirali do mog istog pasata 96 kw koje nema nikakvih problema. Skidali smo ventil po ventil i stavljali na mog pasata i testirali,sve vezano za turbinu smo skinuli sa ispravnog i stavili na mog i opet turbina prepunjuje ali ne uvek. Stisnem ga u petu u 4500 obrtaja na dijagnostiku prati parametre punjenja na 2200 mb. i odjednom ga odkaci i ode u 2800 mb. Eger mi je zatvoren plocicom na grani a merenje protokomera mi oscilira u leru od normalnog 2500 do 4000 sto kazu da nesme da radi, tako su dosli do zakljucka da imam softverski problem na autu. Majstor koji vazi za br 1 majstora za vw u krusevcu i okolini kaze da je jedini spar da mi neko ocita sve podatke sa istog auta i prebaci te podatke kod mene u auto,sta mislite dali je to moguce
Naslov: Odg: Passat b5.5 Safe mode
Poruka od: topmarko April 26, 2017, 10:16:22 pre podne
jel ti je chipovan auto? jel si ti ili neko drugi radio nesto oko mape?
Naslov: Odg: Passat b5.5 Safe mode
Poruka od: PaulGT April 26, 2017, 05:59:10 posle podne
zarkotekica da si poslao turbo u Uzice to se nebi desavalo i ako bi se desavalo bilo bi rijeseno o trosku servisa u najkracem roku. a ovi strucnjaci sto pakuju Turske i Kineske ketridze neka rjesavaju problem koji nece rjesiti niti jednim softverom.

da svi mogu raditi turbo i moja pokojna baba bi ga pakovala
Naslov: Odg: Passat b5.5 Safe mode
Poruka od: pimbe April 26, 2017, 07:17:56 posle podne
zarkotekica da si poslao turbo u Uzice to se nebi desavalo i ako bi se desavalo bilo bi rijeseno o trosku servisa u najkracem roku. a ovi strucnjaci sto pakuju Turske i Kineske ketridze neka rjesavaju problem koji nece rjesiti niti jednim softverom.

da svi mogu raditi turbo i moja pokojna baba bi ga pakovala
+1
Naslov: Odg: Passat b5.5 Safe mode
Poruka od: enkob April 26, 2017, 09:35:26 posle podne
zarkotekica da si poslao turbo u Uzice to se nebi desavalo i ako bi se desavalo bilo bi rijeseno o trosku servisa u najkracem roku. a ovi strucnjaci sto pakuju Turske i Kineske ketridze neka rjesavaju problem koji nece rjesiti niti jednim softverom.

da svi mogu raditi turbo i moja pokojna baba bi ga pakovala
+1
+2