VW Klub

VW - Forum => VW tehnički kutak => Temu započeo: carbone Novembar 04, 2016, 09:11:38 pre podne

Naslov: AHH 1.9 TDI 66 KW
Poruka od: carbone Novembar 04, 2016, 09:11:38 pre podne
Kvalitet AHH motora , da li se moze menjati samo lamela na menjacu sa plivajucim zamajcem i ima li neko uputstvo za pasat b5 na nasem jeziku ..Hvala :)
Naslov: Odg: AHH 1.9 TDI 66 KW
Poruka od: Zgubidan Novembar 04, 2016, 09:34:24 pre podne
sta zelis da pitas ...preformulisi pitanje ... jer ovako sto si postavio pitanje ... mozes jos vise zbunjujucih odgovora dobiti ...

Kvalitet motora... kad je Nov Odlican je

Lamela moze da se menja ali samo na motoru ...i obicno se menja ceo set

Uputstvo na nasem jeziku ... za ??? perfomanse vozila ...odrzavanje ili da sam zamenis lamelu ...

 :46
Naslov: Odg: AHH 1.9 TDI 66 KW
Poruka od: carbone Novembar 04, 2016, 09:43:47 pre podne
Oprostite,zanima me konkretno perfomanse i kvalitet AHH motora ( nasledio sam ga od oca koji je prvi vlasnik i ima 201.000 km i nije bio vozen pet godina dok je trajao ostavinski postupak ), kvacilo radi ali malo vise odvaja pa me zanima da li se moze samo lamela menjati bez celog plivajuceg zamajca.
Oprostite na lose postavljenom pitanju , inace auto je odlican za svoje godine (2000) i da li na ovom modelu treba da radi centralni displej.HVALA
Naslov: Odg: AHH 1.9 TDI 66 KW
Poruka od: Zgubidan Novembar 04, 2016, 11:05:40 pre podne
moze i samo lamela ... ali kad radis toliki posao ... bolje bi bilo sve ...

pitanje posle toiko stajanja ... Ulje i filteri ...veliki servis ...konkretno u kakvom je stanju zupcasti ...vodena pumpa itd ...

Naslov: Odg: AHH 1.9 TDI 66 KW
Poruka od: 2busy Novembar 04, 2016, 01:30:32 posle podne
Sve ovo što je Zoki napisao  trebalo bi da se odradi. Možda i pranje motora iznutra.Definitivno detaljni pregled kod poštenog majstora.Godine stajanja su isto loše kao i loše eksploatisanje vozila.

Sony Xperia Z3

Naslov: Odg: AHH 1.9 TDI 66 KW
Poruka od: carbone Novembar 04, 2016, 01:33:34 posle podne
Ovako, odradio sam zamenu svih ramena ,stabilizatora, manzetni, kocnice, veliki servis ( tri kaisa,roleri,zatezaci,vodena pumpa ) sa uljem filterima i anifrizom sa termostatom ,vakum crevima turbine i el.magnetnim prekidacem turbine.
Menjac radi lepo , auto mirno, nego odvaja vise nego sto bi trebao i malo je tvrdje kvacilo .
Zanima me da li na ovom vozilu mora da se menja plivajuci ili samo set kvacila bez zamajca , da li treba da mu ne radi mali displej u sredini i gde mogu naci uputstvo za passat b5 na srpskom jeziku :)