VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Artur Oktobar 29, 2016, 11:46:35 posle podne
-
Pozdrav, da li bi neko mogao da mi kaze da li dizne mogu da budu problem ako auto jednom tesko upali ( benzinac, 1,6, 2001.) a sledeci put sasvim normalno. Kada upali radi lepo a kada se "naljuti" od paljenja nema nista ;)
-
Obzirom da sad ne kucam na telefonu mogu malo bolje da objasnim manifestacije. Naime, nema pravila kada se desava problem sa paljenjem, jednom u nekoliko dana ( vozi se svaki dan) desi se da ne upali na "pola kljuca" kao inace vec pocinje da vergla i ako se tada odustane od paljenja nema nista a ako se nastavi sa verglanjem nekih 5-6 sekundi onda upali i prvih nekoliko sekundi je rad nestabilan i onda je sve kao i obicno. Sutra sam zakazao dijagnostiku ali sumnjam da će ukazati na problem jer je ipak auto 2001. godiste. Svecice su nove a kablovi i bobina su menjani pre dve godine pa sam posumnjao da je mozda problem jer su se zaprljale dizne ali sa njima do sada nisam imao problema pa neznam da li moze jednom lepo da upali a sledeci put ne ako su dizne zaprljane :30
-
dizne da su zaprljane non stop bi ducao u radu. mozda ti je odusak na rezervaru zacepljen. probaj voziti par dana sa skinutim cepom rezervara
-
Pritisak pumpe.
Послато са ALCATEL ONE TOUCH 7041X уз помоћ Тапатока
-
Pumpa ili regulator pritiska. Dizne nisu sigurno.
-
pumpa je stavljena nova i to original vdo pre dva meseca, 140 evra je bila, jedino regulator pritiska da proverim
-
Vec nedelju dana nema problema sa paljenjem, gremlini boodala lollol
Dijagnostika je prijavila jednu gresku i to "prebogata smesa" a sta se tacno bilo kad je bio problem ko ce ga znati, vazno je da je sad ok ali mi malo ide na nerve to sto nista nisam zamenio od delova a on sad radi normalno tapsac
-
imas ispod same boce za antifriz jedan ventl obicno je crne boje, skini ga i operi alkoholom, neda mi se da drzim predavanja koju funkciju obavlja, druga stvar je regulator pritiska na konzoli sa diznama okrugli je ako je fabricki moze biti i weber i bosch. bez adekvatnog alata tesko je ispitati njegovu ispravnost, mozes staviti nov i nije neka velika investicija. i to je to
-
Hvala, probacu odmah sutra, bio sam u nekoj guzvi pa nisam posecivao forum nekoliko dana ;)
-
imas ispod same boce za antifriz jedan ventl obicno je crne boje, skini ga i operi alkoholom, neda mi se da drzim predavanja koju funkciju obavlja, druga stvar je regulator pritiska na konzoli sa diznama okrugli je ako je fabricki moze biti i weber i bosch. bez adekvatnog alata tesko je ispitati njegovu ispravnost, mozes staviti nov i nije neka velika investicija. i to je to
Moze li malo pojasnjenje za ovaj ventil,nisam uspeo da ga nadjem danas
-
Posto je majstor "Gedora" blokirao privatne poruke nikako da dobijem pojsnjenje o tom famoznom ventilu ispod boce za rashladnu tecnost. Ima li neko ideju kako izgleda taj ventil ili se on samo nasalio da se cimam bezveze, ne znam, ne poznajem coveka ;) :30
-
Evo da rezimiramo, mozda nekome bude od pomoci ! Problem je konacno resen a radi se o tome da je filter goriva bio loseg kvaliteta i neki najsitniji njegovi delovi su dosli do dizni i napravili smanjen dotok benzina ! clap
-
Ciji je filter sto ne rece da i mi ostali znamo sta da izbegavamo, dobro je da si resio
-
Filter je imao oznake vw i audi na sebi, naziv proizvodjaca nisam video. Mozda je problem iu losem benzinu jer je imao neku kristalizaciju na sebi onaj deo koji filtrira gorivo.
-
Svaka čast, Arture!
Sony Xperia Z3
-
Svaka čast, Arture!
Sony Xperia Z3
Na cemu, aman ! Zbog filtera sam bio bez auta tri dana ! Sad razmisljam da li da sipam neki aditiv ili da mi neko ipak ocisti dizne jer auto je kod mene vise od 5 godina a dizne nisam nikada cistio, ne bih voleo da dodjem ponovo u istu situaciju i da ostanem negde na putu. Jedino sta me zanima jeste da li ove ultrazvucne kade mogu nekako da ostete dizne majstor1
-
Javio si rešenje.
Sony Xperia Z3
-
A to ! U svakoj temi koju sam otvorio ( nije ih bilo mnogo) javio sam sta je bio problem jer ce mozda nekome korisititi. Inace proveravali smo i dijagnostikom i prijavljuje prebogatu smesu, auto nije hteo da upali a svecica mokra od beznina, cak smo sumnjali i nalos benzin ali na kraju se ispostavilo da je u pitanju filter koji je izgubio svoja svojstva i propustio necistoce koje je vremenom zadrzavao. Bitno je da je resen problem, hteo sam da ga zapalim angry2. I najmanji kvar koji mi se pojavi odmah resavam mada realno za ovih pet godina sam imao tri puta nekih problema i to je sve bilo sitno pa sam se zato i iznervirao, nekome auto trosi vise ulja nego goriva ali ide a ja moj ostavim u ispravnom stanju i kad sam hteo da podjem cvrc, taksi boodala
-
Svaka čast to poštujem.
Jel ti i dalje na dijagnostici prijavljuje grešku za prebogatu smešu
-
Ne prijavljuje vise. Kako ja to shvatam, dizne su umesto prskanja 'kapale' benzin u tecnom stanju i kao takav se tesko palio a kad se motor startuje onda lambda sonda prijavi lose izduvne gasove, tj. mnogo benzina. Premisljam se sada da li da ih ipak neko skine i opere bez obzira sto sad lepo radi
-
Po meni necackaj nesta sto dobro radi.
-
Hvala na savetu :26 , i sam sam danas to odlucio. Smatram da se vise isti problem nece javljati jer cu filter da menjam uvek kad radim mali servis a sada mi na benzin radi odlicno, tj. kao i pre nastanka problema formidable