VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: cigomobil032 Oktobar 20, 2016, 02:52:06 posle podne
-
Imam golfa mk4 4motion...planirao sam u skorije vreme pred zimu da promenim ulje u haldeks jedinici i diferencijalu.Koje ulje i sta mi sve treba za to i kolika je cena za t???Pozdrav za sve clanove i unapred hvala...
-
haldeks ulje za haldeks u ovlastenom i filter za isti, a diferencijal 75w80.
-
Ako nemaš specijalni ključ za odvrtanje filtera (a nemaš sigurno),moraš skidati zadnji kompletan diferencijal sa auta,jer mu ne možeš priči ničim. Tako da se pripremi na malo veči posao. Ovdje je pakovanje 45KM (oko 23 Eur) u ovlaštenom,filter je 90KM (oko 46 Eur). Pakovanje je isto kao silikon. Mjenja se svakih 90 000 km. Evo ti slika šta ti sve treba za zamjenu.
(https://s18.postimg.org/6g3g404c9/pour_haldex_625.jpg)
-
50evra filter...ahahha neverovatno :D ali dobro sta je tu je...moram da menjam kako god...zelim da budem siguran...i hvala puno jos jednom :)
-
Nije to mnogo, standardna cena.
Za stari B5 je samo 9L ulja bilo oko 11.000 dinara.
Plus filter i ruke ;)
Doduse za automatski menjač, ali dobro.
Miran si dugo nakon toga kad odradis.
-
u Sarajevu u porsche-u sve sa njihovom zamjenom naplate 185 KM pa vidi prvo u ovlastenom
-
Ali dobra je stvar imati 4x4...uhhhh driving
-
Jos da je permanent Torsen, haldex pali po potrebi zadnje.
Ne znam ni sam sta je bolje :)
-
Ma samo on mene da izvuce gde bude trebalo...i da pali pozadi ono ludilo... :D :D
-
Jos da je permanent Torsen, haldex pali po potrebi zadnje.
Ne znam ni sam sta je bolje :)
ko god da ti je rekao da haldex pali po potrebi zadnje grdno te je slagao. to obicno kazu oni koji nisu mjenjali ulje i filter na vrijeme pa je dreknuo i prestao da radi. i haldex i torsen imaju svoje prednosti i mane. najvise ih ubija raspar gume na prednjoj i zadnjoj osovini kao i svaki 4x4 pogon
-
Ne znam iskreno...uzeo sam auto pre 4 meseca...ne razumem se toliko u 4x4..tj u 4 motion...jedina mana po mom je to odrzavanje...tj zato sto je skuplji za odrzavanje...neko moje misljenje ...
-
Jos da je permanent Torsen, haldex pali po potrebi zadnje.
Ne znam ni sam sta je bolje :)
ko god da ti je rekao da haldex pali po potrebi zadnje grdno te je slagao. to obicno kazu oni koji nisu mjenjali ulje i filter na vrijeme pa je dreknuo i prestao da radi. i haldex i torsen imaju svoje prednosti i mane. najvise ih ubija raspar gume na prednjoj i zadnjoj osovini kao i svaki 4x4 pogon
Ja koliko sam razumeo, Haldex pali po potrebi zadnje tockove kada prednji počnu da klizaju?
Takodje, postoji opcija paljenja i gasenja kod Haldex sistema, dok kod je Torsena permanentno, nema paljenja i gasenja.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Haldex_Traction
The second generation of Haldex coupling is an electronically controlled permanent 4x4 system with a Haldex differential calculating how much drive should be directed to the rear wheels. The Haldex system automatically distributes power between the front and rear wheels depending on slippage, but normally sends 95% of the power to the front wheels.