VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: jaki04 Septembar 28, 2016, 06:43:48 posle podne
-
Pozdrav svima! Imam problema sa pomenutim autom koji se ogledaju u sledecem: na niskim obrtajima, izmedju 1100-1500 obrtaja auto je totalno mrtav! Ako vozim trecom i kocim do 1100-1200 obrtaja, da bi poceo da ubrzava (ili da dodje do 1500-1600 obrtaja) potrebno mu je 7-8 sekundi. Proverio sam MAP i MAF senzor, overboost ventil, N 75 ventil, sva vakum creva i to fizicki stavljao sa drugog automobila, ocistio OGR ventil i nista! Majstor tvrdi 100 % da nije do turbine i aktuatora ( extra rasterecuje turbinu). Da li je neko imao ovakav problem? Naglasio bih da sam pre ovog Passata imao isti so dve godine stariji auto koji je bolesno ubrzava? Tako da mogu da uporedim. Unapred hvala na odgovorima!
Послато са GT-I9515 уз помоћ Тапатока
-
Jesi kacio na dijagnostiku? Ima li gresaka i ako ima koje?
Sent from my SM-N900 using Tapatalk
-
Na tabli pre dva meseca pokazao Abgas werkstatt, dijagnostika utvrdila da je do EGR-a koji smo ocistili i nakon toga nije pokazivao nikakvu gresku. I da, promenio sam i katalizator i opet nema promena. Inace auto lepo radi, ne trokira ni hladan ni vruc. Ni majstor ni ja nemamo vise ideju sta moze da bude. Cak smo i zupcenje proveravali i sve je ok.
Послато са GT-I9515 уз помоћ Тапатока
-
Verovatno ne radi varijabila kako treba(pokusaj je ocistiti i podesti akutator po propisu)
-
Da li neko ima preporuku za ciscenje i stelovanje turbine u BG?
Послато са GT-I9515 уз помоћ Тапатока
-
064/111-38-10 Gagi
Clan je i na Forumu. Toplo preporucujem. ;-)
-
Problem i dalje prisutan!
Turbina skinuta i ociscena, nije ni bila prljava i posle postavljanja na auto nije bilo nikakvih promena. Nabavili drugu turbinu radi probe i drugi N 75 ventil, probali i sa njima i opet isto! Ovo vec pocinje opasno da nervira! I da, probao jos jedan MAF senzor i nikakve promene nije bilo...
Послато са GT-I9515 уз помоћ Тапатока
-
Vakuum crijeva.
Sent from my SM-N900 using Tapatalk
-
Proverena i creva, nigde ne pusta. Ali kupicu nova i izmenjati, pa da vidim sta ce biti.
Послато са GT-I9515 уз помоћ Тапатока
-
Kako si provjerio?
Sent from my SM-N900 using Tapatalk
-
Proveravao majstor, kaze ne pusta.
Послато са GT-I9515 уз помоћ Тапатока
-
A da li su proverene elektro instalacije dizni, umeju da prave slican problem?
Imas i G81 senzor temperature goriva koji retko ali moze da crkne pa pravi probleme kakve imas.
Nalazi se kod jednog creva od dovoda goriva.
(http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161019/ff8d366480545cccb5d112a641ced643.jpg)
-
Nisam proveravao instalacije dizni, a senzor za temperaturu goriva jesam. Probacu da ocistim dizne i dovod goriva na Wynns masini , mozda se nesto popravi stanje😈
Послато са GT-I9515 уз помоћ Тапатока
-
Jos nesto, to sto je provereno zupcenje, ne mora da znaci da je ok.
Previse pomereno paljenje unapred, motor dobija jaci i dublji zvuk dizel motora, dok retardirano, tj u minusu ne menja zvuk ali pravi bas ovakav problem kao sto imas.
Najbolje je da se na dijagnostici pogleda ler gas i u mestu do 3000rpm gas na par sekundi.
Za ovaj motor je fabricki propisano od - 3 do 3°.
Najbolje je da bude oko 0 ili pomereno unapred do nekih 2.7° za nesto bolje performanse.
Sve se radi na remenici bregaste, otpustaju se 3 srafa i jedan veliki koji drzi remenicu i blago pomera u zavisnosti sta hoces.
Bez dijagnostike ne mozes da vidis da li je uzupceno bas kako treba (bar sto se tixe tacke paljenja) jer ako si otisao previse u minus, imaces upravo ovo sto si opisao. Previse u plus, kidanje iz malih obrtaja ali i mnogo dima u lz motor koji tandrce.
edit:
Ovako otprilike izgleda ceo zahvat sa alatom ako imas.
-
Nazvao Nina Gedoru, objasnio problem (coveka u zivotu nisam video, saznao za njega na ovom forumu), on mi rekao ko iz topa: EGR ili dizne, nema sta drugo da bude. Kod Draska u Zemun polje na dijagnostiku, 2-ga i 4-ta dizna nisu dobre, previse goriva ubrizgavaju! Inace, obojica majstora izuzetno korektni u komunikaciji (za razliku od mnogih)! Sada treba naci servis za remont... ili polovne?! Sta mislite?
Послато са GT-I9515 уз помоћ Тапатока
-
Ako finansije dozvoljavaju, misljenja sam da je bolje da remontujes svoje, nego da kupujes polovne.
-
Nazvao Nina Gedoru, objasnio problem (coveka u zivotu nisam video, saznao za njega na ovom forumu), on mi rekao ko iz topa: EGR ili dizne, nema sta drugo da bude. Kod Draska u Zemun polje na dijagnostiku, 2-ga i 4-ta dizna nisu dobre, previse goriva ubrizgavaju! Inace, obojica majstora izuzetno korektni u komunikaciji (za razliku od mnogih)! Sada treba naci servis za remont... ili polovne?! Sta mislite?
Послато са GT-I9515 уз помоћ Тапатока
Nino će sve to da ti završi, tj. da pošalje kod ljudi koji će to ekstra odraditi, nemoj tražiti servis za remont sam... Kažem ti iz iskustva :46
-
Tako ce najverovatnije i biti, samo da zakazem d kod Gedore.
Послато са GT-I9515 уз помоћ Тапатока