VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Sasa111 Septembar 25, 2016, 12:33:21 posle podne
-
Planiram da izbacim katalizator, i da stavim obican lonac umesto njega. Interesuje me kako ce se onda vratiti senzori kiseonika pre i posle katalizatora, posto oni imaju poseban navoj bas za njih napravljen (mozda ti senzori stoje i na izduvnoj grani)... Ja sam planirao da mi to zamene u radnji u kojoj privatnik pravi te lonce. Da li je to moguce kao sto sam ja planirao, ili moram da kupim originalan deo izduvnog sistema da bi se to uklopilo kako treba? Najvise pitam zbog tih senzora i njihovog uklapanja posle zamene...
-
Navoje mogu da ti naprave u auspuh servisu, ali za drugu lambda sondu treba da ide varalica, jer će u suprotnom prva i druga lambda prikazivati iste vrednosti pa će prijavljivati grešku.
-
Otvori katalizator, isprazni ga i zavari ponovo. Sve ostalo ostavi na svom mestu i driving
-
Ono sto me interesuje sta radite svi vi koji imate motore sa euro 4 normom, da li kupujete nove katalizatore, ili skidate katalizatore i zamenjujete obicnim loncima pa onda stavlajte varalicu na zadnjoj lambda sondi??
-
Postoje već gotove varalice. Uzima signal sa prve lambde i postoji mogućnost podešavanja simulacije rada druge lambde gde prikazuje idealne uslove.
Ovo sam radio samo jednom i to na Fordu, tako da shvati samo informativno. Verovatno će ti neko konkretnije odgovoriti.
-
Postoje već gotove varalice. Uzima signal sa prve lambde i postoji mogućnost podešavanja simulacije rada druge lambde gde prikazuje idealne uslove.
Ovo sam radio samo jednom i to na Fordu, tako da shvati samo informativno. Verovatno će ti neko konkretnije odgovoriti.
hvala, nasao sam na netu to, samo me interesuje sta drugi ljudi rade (vecina) da li kupuju nove katalizatore, ili ih izbacuju i stavljaju obicne lonce sa varalicom na zadnjem senzoru? Pa kako oni tako cu i ja... Ili isprazne katalizator i sve vrate kako je bilo, ali pitanje je onda sta ce biti sa zadnjim senzoromzbog greske u ocitavanju?
-
Pa većina radi ovo što ti je DjoleDMC napisao, s tim što možeš da prodaš unutrašnjost katalizatora jer se iz njega izvlače plemeniti metali. Od 30€ i više.
-
Pa većina radi ovo što ti je DjoleDMC napisao, s tim što možeš da prodaš unutrašnjost katalizatora jer se iz njega izvlače plemeniti metali. Od 30€ i više.
a da li ce onda zadnji senzor prijavljivati gresku jer nema varalicu? Zato sto je katalizator prazan
-
Prijavljivaće ti grešku, ali mislim da ne utiče na rad motora. Gorivo bi trebalo da podešava samo na osnovu prve lambde, ali s obzirom da nisam siguran raspitaj se još.
-
hvala puno :25 , samo jos ovo da pitam koliko lambda sonde ima golf 4? Ima jednu na samoj izduvnoj grani kada se otvori hauba moze odatle da se vidi gde se spajaju 4 izduvne grane, e sada i ispod vozila postoje jos 2, jedna pre katalizatora i jos jedna posle katalizatora? Da li sam u pravu? Znaci ukupno 3 lambda sonde?
-
Prijavljivaće ti grešku, ali mislim da ne utiče na rad motora. Gorivo bi trebalo da podešava samo na osnovu prve lambde, ali s obzirom da nisam siguran raspitaj se još.
Na dizela ne znam utice li,ali na benzinca utice itekako
Послато са SM-G850F уз помоћ Тапатока
-
Slazem se Racom. Prva lambda sonda je vazna
a i evo sta sam nasao u vezi toga:
You will probably not notice anyother symptoms associated with the failure of the heated circuit since it only runs momentarily when the vehicle is first started. This sensor is also after the catalytic converter, so it will not affect the air/fuel ratio input to the PCM/ECM; it is primarily used to verify the catalytic converters efficiency.
Takodje golf 4 ima 2 sonde (bio sam da vidim), prva kod motora a druga iza katalizatora. Meni prijavljuje gresku za obe sonde ali promenicu samo prvu (pre katalizatora) pa cemo da vidimo...
E sada na kojoj slici od ove 2 je katalizator? Ova izduzena ili okrugla lollol ?
(http://s11.postimg.org/6fwou8u9r/image.jpg) (http://postimg.org/image/6fwou8u9r/)
(http://s11.postimg.org/4pdnsrcqn/image.jpg) (http://postimg.org/image/4pdnsrcqn/)
-
A i ovo sam video nije lepo spojeno, ili sta vec ali kondenzacija se stvara (verovatno i dim prolazi tu)...
(http://s13.postimg.org/qauolm6o3/29886163736_4e2bc9dab3_o.jpg) (http://postimg.org/image/qauolm6o3/)
-
katalizator ti je na prvoj slici, na drugoj je pletenica, ako izbacis katalizator sigurno ce ti upaliti gresku i to zbog druge sonde,jer onda izduvni gasovi pored nje samo prolete i ona ne moze ocitavati parametre kako treba, a da ne bi prijavio gresku onda se pravi laznjak i nema problema posle ;)
-
Jel auto ide bolje kad se izbaci katalizator? Passat b5.5 tdi je u pitanju.
-
po nekom pravilu mora da ide bolje
-
Jel auto ide bolje kad se izbaci katalizator? Passat b5.5 tdi je u pitanju.
Posle mnogo vise smrdi na auspuhu.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
biggrin naravno
-
Pozz, jeste stara tema ali bas se radi o tome sto jako smrdi na auspuhu kada se skine katalizator... konkretno golf 4 1.8T 110kw... Kada sam ga kupio katalizatora bilo nije i sve ok, ide ok... s tim sto se oseca na auspuh bas nekako me to nervira, na plinu je to skroz druga prica i ne smrdi, ok je bas... Sad me zanima sta bi se desilo ako bih kupio nov katalizator i postavio, mora li tu nesto softverski i neke sonde da se povezuju i dodaju ili samo se ubaci kat i to je to? Da li bi slabije isao ako bi se stavio neki veceg promera?
-
Plin ne smrdi a benzin da? bonk
Kakav smrad je u pitanju? Sto se tice katalizatora, moracemo verovatno svi da stavljamo od jula, ali sto se tice smrada, to mi bas nije jasno. Kod mene se ne oseca nista, jedino ujutru kad je hladno bude jaca smesa pa mirise benzin, ja inace volim taj miris. :) Isto nemam katalizator.
-
Pa kako da kazem, kao nekada recimo na ladi ili zastavi onaj smrad sagorevanja... a plin kada sagoreva ne oseca se nista, mozda kada bi bila prebogata smesa pa da izbacuje ziv plin na auspuh... rado bih stavio katalizator a sto kazes svakako cemo morati svi kojima je skinut pa me zanima da li je pametno staviti veceg precnika neki kako bi manje davio auto...
-
Koje godine je prvi put registrovan kod nas?
-
2006, od tada je kod mene
-
Ne treba kat
-
Uuu brate lepa vest ako je tako, a vozicu na plin kuvam i nece smrdeti iz auspuha
-
Zvanicno ce trebati katalizator, jer ako si ga imao fabricki, moras i fizicki da ga imas, nisu samo emisije bitne. E sad, kako ce to sve da se postuje u praksi, ostaje da se vidi.
-
To vazi za vozila koja imaju ABS uverenje u koje je upisana norma
-
To znaci onda da vazi samo za vozila koja su uvezena od 2014 god.
Nisam bas siguran da ce tako gledati, ako je neko uvezao isti auto 2013 bez homologacije a neko 2014 sa obaveznom homologacijom, to bi znacilo da ovaj prvi moze da prodje tehnicki bez katalizatora a ovaj drugi mora imati.
-
Upravo to znaci. Da li golf cetvorka 1.9 tdi proizvedena 1999 ili 2000. ima katalizator? To je samo jedan od primera
-
1999 i 2000 sigurno imaju, nisam siguran od koje godine, cini mi se od 1989 su obavezni katalizatori na svim vozilima.
-
Mozda na vozilima proizvedenim u EU. Nemoj da zaboravis vozila uvezena iz Rusije ili Amerike ili proizvedena u Kragujevcu. Sve to je regulisano 2014 i otuda taj datum, Mart 2014.
-
Ja mislim da ce pravilnik biti prema specifikacijama vozila, ako je imao fabricki katalizator onda ce traziti da ga ima, ako nije imao, onda ne mogu da traze naknadne prepravke van fabrickih. Tj ako to vozilo zadovoljava recimo euro 2 normu, trazice da izduvni gasovi budu u toj normi, na kraju se svodi na to da njih nece zanimati da li taj auto ima katalizator vec da zadovolji izduvne gasove u toj normi.
Ako je tako kako kazes da ce gledati vozila od 2014 onda je to olaksavajuca okolnost
-
Te specifikacije vozila vuku iz coc dokumenta koji je osnova uverenja o ispitivanju strucnjaka iz ABS i odatle se polazi. To sto su sa tim krenuli 2014. je njihov problem.
-
Ovu glupost za kola uvezena od 2014. nadalje ce verovatno promeniti do jula ili se nece postovati, inace ce ispasti haos. Trebalo je jos prosle godine da promene, mislim da cekaju poslednji trenutak.
Pitanje je naravno i kakve uredjaje imaju ovi nasi, meni su pre dve godine rekli da bih prosao kad bi se gledalo, a katalizator u gepeku bio.
-
Zbog cega bi menjali zakon? U EU je tako, jedina razlika je sto mi imamo olaksicu za vozila registrovana pre 2014.
-
To vazi za vozila koja imaju ABS uverenje u koje je upisana norma
Misliš amss uverenje?
-
Nista mi jasno nije... svratim da proverim na teh pregledu izduvne gasove na dvojci 1.6benz tj plin, ravno 10 godina radi iskljucivo na plin jer benz ne radi, ulje se menja na 6-7000, motor fabrika, ulja ne trosi ni kapi... i kaze malo prelazi granicu, oko 4,9 rece cini mi se a oko 4,5 je gornja granica... to na leru a kada doda gas spusti na oko 2, kaze mozda plin malo odvrnut vise... potrosnja sasvim korektna, 6-7 na otvorenom recimo uz solidno gazenje. A neka zafira dizel tralja kaze extra, nesto malo pokaza...
-
Ne gledaju iste stvari, na tng se ocitava vrednost ugljen monoksida, na dizelima zacrnjenje odnosno koeficijent apsorpcije svetlosti, metodom gas u patos x3, pa se uzima srednja vrednost, sto je veoma interesantno kod nekog dsg ili automatika koji ce se u mestu zavrteti do 2000 - 2500 obrtaja najvise, premotaj na 12:17:
-
To vazi za vozila koja imaju ABS uverenje u koje je upisana norma
Misliš amss uverenje?
Ne postoji amss uverenje nego abs uverenje, amss (auto moto savez Srbije) vrsi ispitivanje vozila, a abs (agencija za bezbednost saobracaja) izdaje potvrde.
-
Jel ima efekta da se ocisti katalizator na dizelu,treba da skidam turbinu zbog zaprljane
varijabile pa sam mislio da skinem i kat da ocistim kad vec skidam turbinu,takodje se oseti
neki smrad pogotovo kad je hladan motor,inace nema dimova na tehnickom gasovi prefektni
-
Nista ne diraj :)
-
Jel ima efekta da se ocisti katalizator na dizelu,treba da skidam turbinu zbog zaprljane
varijabile pa sam mislio da skinem i kat da ocistim kad vec skidam turbinu,takodje se oseti
neki smrad pogotovo kad je hladan motor,inace nema dimova na tehnickom gasovi prefektni
Samo ga negdje dobro zagrijanog izvozaj jedno 20ak km na jedno 2500-2700 obrtaja u četvrtoj ili još bolje petoj i sve će da sagori. [emoji2]