VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: bmwforever Septembar 19, 2016, 09:52:54 pre podne
-
Pozdrav ,evo posle 5,5 godina teranja caddia i 135000 km, doslo je do prvog kvara i jedinog kvara koji opet nije do auta vec do naseg goriva ,auto mi je prebacio na safe mod i upalio zutu lamipicu u obliku spirale koja treperi i zutu lampicu motora ,posto je auto izasao iz garancije pre 18 meseci odneo sam kod lokalnog servisera da vidimo o cemu se radi !
Ustanovi mi je da EGR ventil brlja dok je motor hladan da kazem ... kad se zagreje ugasim i upalim motor ponisti gresku ili ostane samo lampica motora ili se i ona ugasi i sve je normalno,nekada nije nije dovoljno da se zagreje motor i ostane u safe modu ...
Serviser je ocistio egr ventil ali i dalje brlja po starom ali manje ....
Pitao sam servisera sta raditi imam opciju da kupim noviu original (koji je oko 400e ili zamenski oko 200e ili polovni original ,i postavio sam pitanje dali to ugasiti skroz serviser mi nije znao odgovoriti jer jos nema iskustava sa 1,6 TDI motorom kako se ponasaju bez EGR ventila ??
Koji je vas savet ,kako da resim ovu situaciju ?
-
Kao sto i sam kazes, 5.5 godina, pa red je da ga pocastis sa originalnim delom i da vidis koliko je zivot, lep. Pa valjda je zasluzio.
POlovan hmm, lutrija, moze da traje dan, a moze dve godine...
slatke muke boodala
-
Isti auto, isti problem kod mene. Presao sam nesto vise od 180000, i trenutno cekam majstora da mi zameni EGR od 200€, nadam se de ce biti ok.
Dali si ti redio svoj problem?
-
Samo da dodam da mi je posle 25000 km ponovo otisao egr, yamenski od 200e, sad idem a orginal.. nema ni godinu dana...