VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Micke Passat b6 Septembar 08, 2016, 08:40:35 posle podne
-
Pozzz drugari... Ulje je na maksimumu ali sam sa uljem prešao 12000 i trebam veliki da radim uskoro za neki dan... Pali mi žutu lampica od ulja kako kad... Da li je problem u nekom senzoru ili prijavljuje da je ulje izgubilo viskozitet... Jednom mi je upalio i žutu i crvenu,posle gašenja auta nije se više dešavalo da pali crvenu... Sta mislite,šta li je problem?
Послато са D6503 уз помоћ Тапатока
-
žuta je za nivo ulja,crvena za pritisak... to što pali žutu,dešava se da crkne senzor za nivo ulja... lako se menja pri zameni ulja,nije ni skup... a što se tiče pritiska,ne znam koji motor imaš,ako je legendarni 2.0TDI ,proveri osovinicu pumpe...
-
Pa znači da se ne cimam što pali žutu,ako je ulje na maximumu... To znam da se menja pri zameni ulja ali me zanima dal on možda ne prijavljuje da je izgubilo viskozitet?
Послато са D6503 уз помоћ Тапатока
-
ma nema veze viskozitet... crkao je senzor,naravno ako je ulje iznad minimuma
-
Predpostavio sam, ali nije problem još nečije mišljenje čuti dai bude lakše :)
Послато са D6503 уз помоћ Тапатока
-
Hvala Bogu beer
-
Mozda ti nije ni senzor crkao, meni se desila ista stvar da mi se javio cuveni "Oil Workshop Fault" natpis, i dosuo ulja i bilo maximum ali nece da makne gresku.
Problem je bio u tome sto sam valjda negdje zakacio autom, i neka sajla, ili zica ili sta vec se otkacila, tako da nakon sto je majstor vratio to, senzor mi se vise nije javljao..
Isto je u pitanju 2.0 pa vidi i to prije kupovine senzora :)
Pozdrav svima..
-
Videcu sad sve komplet kad budem radio veliki servis... :)