VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Micke Passat b6 Avgust 30, 2016, 10:25:37 posle podne
-
Pozzz drugari... Zanima me koji model pasata b6 ima problema sa osovinicom uljne pumpe? Model od 140 ili samo od 170 ks? Zahvalan unapred...
Послато са D6503 уз помоћ Тапатока
-
majstor1 oba
-
Koji su simptomi ovog kvara, sta se desava? Hvala na odgovoru :)
-
Dešava se da šestougaona osovinica se pojede i motor nema pogon uljne pumpe,ne prijavljuje nikakav problem sa uljem i odjednom... Ostane bez podmazivanja... Dalje možeš sam da zaključiš... Zato je veoma bitno proveravati stanje osovinice... Zato me zanima koji model ima problema sa njom...
Послато са D6503 уз помоћ Тапатока
-
Bmp,bkp,bmr
-
A BKD?
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Nema osovinicu ali isto tako ni passat nema taj motor biggrin
-
lollol
-
Nema osovinicu ali isto tako ni passat nema taj motor biggrin
Ima A3 pa me zato zanima.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
To bi već morao da pitaš nekog ko je skidao ali ja sam čitao da ima ... gruba podjela je sledeća: jeftiniji modeli (poput Golfa, Tourana, Octavije, Leona i sl.) nemaju osovinicu a skuplji (Passat, A3, A4, A6, Superb ...) imaju. I da je baš A3 izuzetak od MK5 platforme jer zbog više cijene morao je imati kultivisaniji hod motora i ugrađeno mu je to sranje.
-
2006-to godiste. BKD je isao i u Golf 5. 'Bem li ga.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Imam i ja BKD u Touranu al nema to sranje ... al posto je A3 koštao skoro ko dva Tourana on ima osovinicu bicedobro
-
Isti motor, verovatno i na Touranu poprečno postavljen kao i na A3. Garant je isto sve.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Svi B6 uključujući PD i CR prve generacije, mislim do 2009 godište imali su tu šestouganu osovinicu od 80mm i svi imaju taj problem. Kasnije je modifikovana uljna pumpa i ubačena je duža osovinica od 100mm. Zamena samo osovinice je rešenje za oko 5k km, jer problem ostaje i u ženskom delu koji se malo pojede.
Sve u svemu, njesra, ja sam na moj B6 2.0 TDI CR 2008 godište zamenio uljnu preventivno i stavio od 1.9 SDI sa karterom, izašlo me 200 EUR sa rukama i već godinu dana miran vozim.
Druga varijanat je skidanje i remont postojeće uljne pumpe.....ko zna dobro da odradi.
-
Kod Cr motora taj problem je resen u samom startu, motori proizvedeni do juna 2008 su imali 70mm, a posle juna 100mm osovinu. Sve pre 2008 je imalo problem sa osovinom. Inace osovina u VW kosta 700 kinti, pa izvolite :-)
-
Najmanji je prblem što košta 700 kinti veći je problem što je u pravilu samo jednom možeš zamjenit ... dok do dođe na drugu zamjenu (realno i mnogo prije) pojede se onaj "ženski" dio što opisa kolega salek.
-
Remid-Vis,Podgorica! Poneses stari dio i oni ti nacine novi tvrđi dio.
Sent from my SM-N900 using Tapatalk
-
NIje poenta napraviti tvrdji deo. Vec deo koji je najjeftini i koji se lako menja, napravis deo koji je tvdji pa sje=es deo koji ne mozes da promenis, pa veca steta, al ne bitno. :)
-
Nego u čemu je poenta?
Sent from my SM-N900 using Tapatalk
-
Ja sam cuo da moze od kaljenog inbusa 6 da se napravi osovinica! biggrin
-
Jel znate onu staru kinesku poslovicu?
-
Ne diraj osovinicu dok ne prokliza?
Sent from my SM-N900 using Tapatalk
-
Ne bi ja mogao voziti miran da nisam promenio te balansere, i svakom bi preporučio da promeni uljnu i stavi od 1.9.....dovoljno je videti kako izgleda jedna, pa druga, videti sistem pogona, i sve bude jasno.
Još jednom, ako se ipak odlučite na remont postojeće 2.0 uljne, onda baš kod proverenog majstora kojia je to radio xx puta congratulations
Sama promena osovinice od 700 RSD nije nikakvo rešenje, osim ako ne prelaziš godišnje 2.000 km i prodaješ auto za dve godine npr.
-
Nego u čemu je poenta?
Sent from my SM-N900 using Tapatalk
Ako sam neswto naucio od shvaba, a to je da svaki deo koji prave, i deo koji je klizni, opruzni itd.. oni nikad nece na jednom sklopu napraviti da svi delovi tog sklopa budu iste cvrstoce (HRC i HRB)-rokveli. vec uvek idu logikom da jedan deo mora brze da strada i da bude zamenski, nego da stave istu cvrstocu i da onda sve haoticno strada.U ovom slucaju to je zamenska osovinica.
Kad vam se upali lapmica ulja, odmah ali odmah gasis auto i nema greske, zamenis i teras. Ako budete pametni pa ugasis pa krenes prvo ode turbo itd redom....al ne bitno, duga i siroka prica.
Jedno pitanje za poznavaoce, da li zamenska pumpa, sto kazu od 1.9 ima dovoljno da ne kazem snage vec da li moze da isto tako dobro radi ''podmazivanje'' kao i njegova original?
-
Nisu Nemci taj proces izmislili i nije to naucna fantastika, tako se izradjuju delovi u bilo kom masinskom sklopu (od IMT-a pa do majbaha) gde imas trenja i habanja.
To se i u Srbiji nauci vrlo dobri ;-)
Послато са LG-D373 уз помоћ Тапатока