VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Passat_B6_CG Avgust 21, 2016, 11:04:39 posle podne
-
Kolege,
posjedujem Passat B6, 2006 god, 2.0 TDI, sa manuelnim menjačem, i vrlo sam zadovoljan njim. Međutim, nekad u toku vožnje, kada postoji određeni broj kilometara koji su uzbrdo, desava se da mi auto izgubi snagu i pojavi se kao simbol za grijace. Tada, turbina se gasi i auto radi u Safe Mode sistemu. Kada izgasim i upalim opet auto, onda je sve okej.
Kako se ovaj problem ponavlja, prvi put sam radio čišćenje geometrije turbine, međutim, problem se javio opet. Test aparat javlja da je visok pritisak u turbini.
Da li je neko imao slične probleme?
Ovo se dešava pri brzini 100-120 km/h, dok po ravnom putu nema problema ni kada se ide 140km i dalje.
Srdačan pozdrav sa primorja iz Crne Gore! :)
-
Isti problem imam,ali mi se cini da se dešava samo kad je napolju velika vrućina... Dok zimi ni jednom se nije desilo... Mozda neko od creva zeza... Nisam neki stručnjak oko toga ali čuo od majstora iz priče :)
Послато са D6503 уз помоћ Тапатока
-
Hvala svima na odgovorima, nadam se da ce se jos neko ukljuciti :)
-
Sta kaže dijagnostika?
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ona javlja da je visok pritisak u turbini. Ovaj problem nemam dok idem po ravnom putu, dok kad ima uspona, javi se ovaj problem.
Auto je prešao 250 000km, nisam do sada imao nikakve problem. Vlasnik sam istog nekih 4 mjeseca, pije mene je bio samo jedan vlasnik.
Hvala na pomoći :)
-
Ja sam problem bio rešio čišćenjem.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Probali smo čišćenje krilaca, međutim ni to nije dalo rezultata. Probali smo i drugi senzor očitavanja pritiska, nije ni do njega.
Sjutra ćemo probati sa drugim ventilom, da vidimo da možda nije u njemu problem. Nadam se da će se doći do nekog rješenja..
-
probaj staviti drugi protokomer
-
Probaću danas sa zamjenom ventila, a nakon toga i protokomer drugi da se proba. Jedan kolega sa posla mi je rekao da je moguće da je u pitanju loš softver, jer je auto čipovan negdje vani?
-
Imao sam isti problem kad mi auto zbog te lampice od grijaca ode u safe mode. Koliko sam skontao pali se kada ima problema sa egr-om ili protokomjerom. Medjutim kod mene je problem sto mi je DPF bio zaprljan kasnije se i upalila lampica od dpf-a. Nakon sto sam upalio regeneraciju sve se vratilo u normalu :D E sad ukoliko je u pitanju cipovanje moze biti i do toga posto ne znas ko ga je cipovao i sta mu je radjeno, probaj vratiti fabricki software pa vidi.
-
Proban je drugi ventil, i isto. Pobani su durgi selen blokovi, isto se desava.
Majstor kaze da gredka koja se pokazuje ne ukazuje na egr niti na protokomer.
Plasim se da ce turbina morati na servis..
-
Koliko se secam, kod njega je egr pre protokomera?
-
protokomer nece skoro nikada prijaviti na dijagnostici da je crko, jer uvek daje neke signale te tako ga i ne prijavljuje kao gresku, najbolje je uci u parametre za protokomer i da se ocitaju njegove vrednosti da li daje tacne koliko i treba da budu za tvoj auto.
-
Ekipo,
hvala svima na pomoći. Nažalost, turbina će u ovih dan-dva otići na remont, tako da se nadam da ću na taj način riješiti svoj problem. Nakon njihove dijagnostike, javiću Vam kako je sve prošlo.
Gledajući to da sa ovim autom u narednih godinu dana neću preći više od 10 hiljada km, smatrate li da je bolje reparirati (odraditi čišćenje ili šta već bude kod njih) nego kupiti polovnu turbinu za nekij 250e, koja je prešla 130 000 km (takvu sam našao)?
Srdačan pozdrav svima koji su kucali odgovore, kao i onima koji su pročitali temu..
-
po meni najbolje uradi svoju ...a ako zelis da kupujes ...malo se raspitaj pogledaj po netu ... :46 uporedi cene i sta dobijas za te pare ...
http://www.ebay.de/sch/Auto-Motorrad-Teile/131090/i.html?_from=R40&mvsub=1&_mcatda=true&selfil=2%2C3%2C1%2C7%2C8&selvel=VW~Passat~2006~3C2~2.0%2520TDI&_nkw=turboloader%20VW%20Passat%202006%203C2%202.0%20TDI
-
Turbina je reparirana, večeras bi trebao uzeti auto od majstora. Nadam se da će sve biti okej, javljam večeras.
Nadam se da će tema pomoći ostalima, ukoliko im se desi sličan problem..
-
ja da sam na tvom mestu, ja bih uskoro vratio fabrički softver na njega, i naravno pazi kada duže voziš auto pre gašenja motora sačekaj bar minut da se turbina dobro umiri i podmaže. I nemoj ga terati u visoke obrtaje jer ti neće taj remont dugo potrajati ;)
-
Šta tačno znači vratiti fabrički softver?
Uzeo sam auto, sad ide sve okej i bez problema. Uz brdo, i po ravnom šiba ko lud. Majstor iz servisa mi je rekao da ništa nije moralo da se reparira, već se turbina očistila, i da je bila zaprljana geometrija. Nadam se da sada neću imati problema ovog tipa.
Hvala na savjetima momci!
-
Koliko ti je koštala parada čišćenja turbine? Isti problem imam :)
Послато са D6503 уз помоћ Тапатока
-
Rekoh ti ja da samo treba da se ocisti.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Micke,
u pitanju je cifra oko 40 eura. :)
Fitipaldi,
bio su u pravu, nije neki kvar bio, ali sasvim dovoljan da nervira svaki put :)