VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Razno => Temu započeo: mikula Avgust 13, 2016, 08:43:34 posle podne
-
Kao sto naslov kaze kupujem vakumski regulator pritiska goriva za moj auto golf 3 1.8 9oks multipoint motor ADD.
Stoji na magistrali od dizni i na njega se kaci povratni vod i vakum crevce sa usisa evo slike
(http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160813/fb935278fcb4e3dec6a108d732fc4f5e.jpg)
(http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160813/b75f481a9203dec63b00a98ca3eee71e.jpg)
(http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160813/255f28721be0f0631c5da48d72e3f940.jpg)
Ponude na pp a moze i ovde ako ne smeta adminima
-
Imam ja. Aj slikaj malo izdalje taj motor?
-
Au Djole legendo tebe sam prvog pitao jos odavno i ti rece da nemas, na poslu sam bice slike sutra u toku prepodneva
-
Evo slika motora
(http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160814/46fac80d24bda61d232e734eb321f266.jpg)
(http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160814/62d287014fba417887c723308fe88dc1.jpg)
-
Imam ja. Aj slikaj malo izdalje taj motor?
Jel imas, stavio sam slike
-
Nemam
-
Jel postoji mogucnost da se postavi neki drugi tj da se nesto iskombinuje, tj sta da radim ako nenadjem regulator, kako da to resim, neki savet
-
skines magistralu odneses kod glodaca i kazes da ti zatvori povratni vod, napravi neku plocu sa gumicom, kupis filter goriva od pola sa regulatorom i resio si problem ;)
(https://s16.postimg.org/unsb1p9yp/Filter_goriva_Skoda_Fabia_VW_Polo_MEAT_iamp_DORI.jpg) (https://postimg.org/image/unsb1p9yp/)
-
Najvise bih voleo naci orginal, jel sa ovog filtera ide povrat u rezervoar, znaci kad bi to stavio imao bi samo dovod goriva u magistralu od 2,5 bara a povrat bi isao sa filtera ako sam dobro razumeo? A inace ima vrlo slican regulator od (nemojte se smejati) juga evo slike
(http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160903/d2dd9372506b166ea73782aaac704b22.jpg)
-
ovakav nosi jugo efi, pojedini bmw-e, pezo m16, i vw. ali tvoj nije isti kao ovaj sto si postavio na zadnjoj slici. Sto se tice filtera upravo kao sto si i skapirao, ide cep na magistralu a povratak ide na filter goriva :)
-
I gde to staviti, gore pod haubu gde pocinje gumeno crevo ili dole gde stoji postojeci filter al onda bi se moralo rezati plasticno crevo od povrata
-
najlakse ti je pod haubu, napravi nosac, izmenjaj creva i selne i nek ti strugar napravi tu cep sa gumicom i na taj cep navaris nosac sa dve rupe da ti drzi taj cep i usrafis gde ti je trenutno regulator
-
jel moze admin da prebaci temu iz malih oglasa u odrzavanje ili gde vec , ocigledno da niko nema odgovarajuci deo a tamo mi moze neko pomoci oko problema, hvala unapred
-
Ima u jednoj radnji za delove filter sa regulatorom al ima od 3 i od 4 bara, koji meni treba tj na koliko bara rade moje dizne i magistrala
-
Kupi brate nov bar to nije skupo.
Nesto slicno sam ja kupovao za bmw e30 m10-m40 motor
-
legendo nov ne postoji, ne bi se ja je...ao i smarao ljude ovde sa pitanjima vec uzeo nov da ima ali ga nema
-
ima u mexiku nov sigurno
-
Da tamo ima, nego paul jel mi mozes pomoci sa savetom nekim znam da se ti razumes, jel bi moglo ovo sa filterom od pola da se napravi da radi, tj lako je to sve spojiti nego hoce li to raditi kako treba na nizim i visim obrtajima i za koliko mi bara treba filter sa regulatorom od tri ili cetri bara
-
Ovaj sa linka je za juga efi.
https://www.kupindo.com/Automehanika/31479697_Regulator-pritiska-goriva-jugo-efi
-
mozes uraditi i to sa filterom, a mozes i i posebno na crijevo staviti regulator. mislim da je macne prodavao takav. stavis regulator sa stelovanjem i rijesio si problem. optimalno je 3.5 za taj motor ali radi i na 3 i na 4.
ovaj sto je Bata83 postavio link zasigurno ti radi posao
-
Slican je ko moj samo sto mu kontra stoji crevo od goriva i ovaj je od 2 bara pritisak tako pise u opisu
(http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160911/73d0e0dfc1265cd9de25daa8628f8d78.jpg)