VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: salek Jul 30, 2016, 07:32:08 posle podne
-
Da li neko zna, da li je neki CR 2.0 TDI motor imao problem vrućeg starta, a da je taj problem rešen softverski, mapiranjem ECU?
To je inače bila boljka starih PD mašina, kada se mapiranjem povećavala količina ubrizgavanja goriva pri paljenju kada je auto vruć...
Ja inače sumnjam na senzor temperature motora, mada nije izbacivao greške na board-u.
-
Senzor G64 te hebe . . . 600 dindži zamenski . . .
-
Pimbe, koji je to senzor, jel to taj CTS senzor odnosno termodavač kako ga drugačije zovu? Hvala.
-
Pa to je senzor G64 kako ga gde zovu nem pojma, ali G64 daje pogresnu informaciju ECU, tacnije javlja mu da je auto ladan ko kamen. Pre neki dan sam na petici kroz dijagnozu video da joj je G64 javljao -11 C, a ni zimus nije bilo toliko ladno. Zamenili senzor i druga pesma odma.
Motor je poželjno da bude ladan pri zameni. Dobićeš nov osigurač i novu gumicu uz senzor. Uostalom, kad otvoriš kutijicu, samo će ti se kasti. Izvučeš taj osigurač, izvadiš stari senzor, proveriš da je izašla stara gumica i gurneš novi senzor sa novom gumicom nazad, vratiš osigurač, zakačiš džek i to je to. Novu gumicu namaži mašću ili uljem pred ugradnju.
pozz
mahac
-
Hvala Pimbe majstoru clap clap clap majstor1 majstor1 majstor1
-
Izvinjavam se modovima sto podizem temu, ali nisam.nasao odgovarajucu.
Meni se javlja problem sa vrucim startom, ali motor nije CR, vec PD.
Naime, kada je hladan, pali ok. Ali kada je vruc, moram duze da verglam. Znaci par sekundi. Na vcds mi pojavljuje nesto sa diznama. Citajuci ovu temu, ima logike da nesto ne valja, pa dizne bace losu smesu ili sta vec.
Kako se resava ovaj problem? Isto kao i na CR, gore spomenuto, ili samo ovo mapiranje?
Hvala.