VW Klub

VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: fanste Jul 11, 2016, 08:32:07 posle podne

Naslov: Turbina
Poruka od: fanste Jul 11, 2016, 08:32:07 posle podne
Kada na aktuator rucno nabijem pritisak pomeri polugu na turbini  , a kad vratim na el mag ventil, nece da otovri i nema snage auto
 
Naslov: Odg: Turbina
Poruka od: pimbe Jul 31, 2016, 12:39:06 posle podne
Verovatno nesto nije reklo solenoidu da radi . . . Tacnije ECU, a verovatno ECU nema pojma da treba da aktivira solenoid jer mu fale ili dobija pogresne informacije nekog senzora, u tvom slučaju pritiska busta . . .
Kači na dijagnostiku pa će ti sam reći gde i šta žulja
Naslov: Odg: Turbina
Poruka od: fanste Avgust 13, 2016, 04:20:37 posle podne
Na dijagnostici kaze da je sve uredu kasnije sam opet probavao i skontao sam da nestvara dovoljan pritisak da pomeri polugu sta bi moglo biti ?
Naslov: Odg: Turbina
Poruka od: pekar Avgust 13, 2016, 04:31:22 posle podne
na dijagnostici imas da vidis zadatu vrednost pritiska turba i trenutnu vrednost, ako ti trenutna vrednost nedostize zadatu vrednost boosta, onda ti negde gubi pritisak,puklo neko crevo ili sama turbina ima problem...
Naslov: Odg: Turbina
Poruka od: knalek Avgust 13, 2016, 10:29:46 posle podne
Jel' možda znaš da objasniš tačnu proceduru kako ide provera pritiska truba preko VAG COM-a? Vidim da se ode na basic setings i na kanal 11, ali mi nije jasno dalja procedura. Vidim da obrtaju treba da budu 2850-3150, pa se onda gleda zadati i trenutni pritisak.... Gore piše nešto kao treća brzina, 3000 obrtaja... Na klipovima na Youtubu, većina ne dira ništa gas, auto sam dodaje i oduzima gas i većini se zakuca na 1406 obrtaja... Na par klipova ne vidim možda neko i dodaje sam gas. Jel' se zna tačna procedura? Hvala.
Naslov: Odg: Turbina
Poruka od: pekar Avgust 14, 2016, 11:13:49 pre podne
najbolja varijanta ti je u voznji, zakacis na dijagnostici jos jedan drugar sa tobom koji ce pratiti, i trecom brzinom preklopis gas i kako ulazi u obrtaje trenutna vrednost pritiska turba treba da ti se izjednaci sa zadatu vrednost pritiska, e sad,tako je kod benzinca sto predpostavljam da je i kod dizela ista varijanta provere u voznji...
Naslov: Odg: Turbina
Poruka od: fanste Avgust 15, 2016, 08:00:00 posle podne
Da li moze biti problem sto nema vakuma na egr ventilu pa da zato ne otvara turbinu ?
Naslov: Odg: Turbina
Poruka od: raca1 Avgust 15, 2016, 10:59:33 posle podne
Koja turbina i koji motor?
Naslov: Odg: Turbina
Poruka od: fanste Avgust 15, 2016, 11:18:10 posle podne
1.9 tdi 81kw ,turbina redovna nije varijabilna
Naslov: Odg: Turbina
Poruka od: raca1 Avgust 15, 2016, 11:35:09 posle podne
Ako je to 1.9 AFN 81kw onda ide sa varijabilnom turbinom gt1749v. Vakum preko creva isprati od vakum pumpe, preko nepovratnog ventila do N75 ventila.
Ako nema vakuma na dovodu N75 onda je nepovratni ventil zaglavio ili naprsla creva.
Ako ima vakuma na ulazu N75, a nema ka turbini onda je pokvaren ventil ili ga ECU ne otvara iz raznih razloga.
Ako pak N75 dobro reguliše vakum, neispravan je vakum aktuator ili zaglavljen mehanizam turbine.

Kreni od vakum pumpe pa ispituj dalje ka turbini.
Naslov: Odg: Turbina
Poruka od: fanste Avgust 17, 2016, 11:05:06 pre podne
Turbina je redovna nije varijabilna jer pre ovog motora bio ahu i nije menjana , zamenio sam creva ima vakuma ali i dalje nece da otvara
Naslov: Odg: Turbina
Poruka od: milan_b mk1 Avgust 17, 2016, 06:57:28 posle podne
Kada na aktuator rucno nabijem pritisak pomeri polugu na turbini  , a kad vratim na el mag ventil, nece da otovri i nema snage auto
 

servis turba ...
Naslov: Odg: Turbina
Poruka od: djomla.tdi Avgust 17, 2016, 11:39:05 posle podne
Čekaj malo,ako ti nije varijabilna turbina nego od AHU sa west gate-om na aktuator ne treba da dolazi vakuum nego pritisak. A ako ti ne dolazi pritisak onda turbinu ništa ne rasterećuje i trebao bi da imaš pritiska više nego što ti treba
Naslov: Odg: Turbina
Poruka od: knalek Avgust 24, 2016, 10:04:44 posle podne
najbolja varijanta ti je u voznji, zakacis na dijagnostici jos jedan drugar sa tobom koji ce pratiti, i trecom brzinom preklopis gas i kako ulazi u obrtaje trenutna vrednost pritiska turba treba da ti se izjednaci sa zadatu vrednost pritiska, e sad,tako je kod benzinca sto predpostavljam da je i kod dizela ista varijanta provere u voznji...

Hvala, tako sam i uradio, doduše sam sam radio. Aktuelna vrednost pritiska je i veća nego što treba, a na oko 4000 obrtaja, pritisak padne, auto štucne i lošije ide. Evo slikovno:

(http://www.igreklik.com/slike/images/78275771765125411148.jpg)
(http://i.imgur.com/m8rJ1Tk.jpg)

Neko vreme ide tako lošije, pa onda počne dobro da vuče, sve bez gašenja auta i bez bilo koje greške.
Spremam se da čistim geometriju, jer dugo nije očišćena.
Moje pitanje za poznavaoce je sledeće: Obzirom da ECU ne baca auto u safe mode, niti ima one klasične greške 00575 - pritisak u usisnoj grani, da li je ipak pritisak veliki, ali ne toliko veliki, da ode u safe mode, a opet malo veći, pa zbog toga N75 rastereti turbinu, pritisak padne, auto ide lošije.... Ili bi svakako morao da ode u safe mode i prijavi neku grešku sa ovim parametrima što sam postavio? Hvala!
Naslov: Odg: Turbina
Poruka od: Forman90 Avgust 25, 2016, 01:41:55 posle podne
Jel ti se zna ovako cuti https://www.youtube.com/watch?v=qPCixRCtVi8
Naslov: Odg: Turbina
Poruka od: knalek Avgust 25, 2016, 02:28:03 posle podne
Ne čuje se kod mene ništa. Danas skinem MAF i malo naprskam sprejom za čišćenje kočnica i malo rukom razradim polugu na vakumu turbine i nema više da štucne, sve u redu. Ne verujem da sam prskanjem MAF-a nešto uradio, pre će biti da sam malo razradio varijabilu. Nema šta, moraće čišćenje u skorije vreme.
Naslov: Odg: Turbina
Poruka od: knalek Januar 20, 2017, 07:17:50 posle podne
Jel' zna neko zašto mi auto ne ode u "safe mode" a turbo baš dosta prepunjava?! Treba da razradim krilca, nije geometrija čišćena odavno, ali letos je isto prepunjavao, ali štucne, pa obori pritisak, isto nije bilo safe moda. (pogledajte dva posta unazad). Tada sam malo razradio polugu, i bilo sve normalno do novembra, nije prepunjavao. Sada prepunjava (3900 obr/min, zadati MAP 1900 mbar, aktuelni 2550 mbar) i ništa se ne dešava, auto ide dobro, nit ode u safe mod, nit štucne pa slabije ide, sve kao normalno. Mislim, ćistiću turbo na proleće, ali kako do tada voziti a da ne bude "cigani lete u nebo"? Zašto ne ide u safe mod, jel' mu treba veći pritisak ili šta, jel' imao neko sličnu situaciju? Hvala!