VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: goransd22 Jun 28, 2016, 07:06:50 posle podne
-
Imam golf 4 2002 godiste 1.6 16v, motor je AZD, na satu pise da je presao 210 700. Golfa imam dve godine i sa njime sam do sada ja presao 30000 km. Nikada nisam imao probleme, ali sada mi se pojavio problem da u voznji prilikom drzanja konstantnog gasa on odjednom doda gas, nekko zatrokira i malo me cima, ovo se desava povremeno.
Inace to mi se desava i na benzinu i na plinu.
Nema pravila kada se ovo desava, tj. povremeno se desava.
Da bih ovo otklonio do sada sam promenio svecice i stavio NGK platinijum svecice, kacio ga na tri razlicite dijagnostike gde mi majstori do sada nisu nasli gresku.
Videli su da mi je paljenje dobro, barem su mi tako rekli.
Cistio sam dizne bez skidanja, wyns metodom. U gorivo bmb 98 sam dodao wins aditiv i na benzinu ga vozio 200km i do sada sam dobio :
- motor mi mnogo brze upali i kao da je startniji
- tisiji na leru i umirio je rad, ali
i na benzinu i na plinu mi se opet javilo trzanje, naglo dodavanje gasa, ja tada skroz pustim gas i onda ga ponovo pritisnem i nema nepravilnog rada, tj. trzaja.
Da LI neko moze da mi pomogne ili da mi kaze u cemu je problem i kako da ga resim ?
-
Lambda? Kakva su očitavanja na dijagnostikama?
Sent from mighty voodoo magic ;)
-
Na nekoj dijagnostici sa bosh boksom, ako se to tako zove, lik mi je proveravao i kaze da auto nema problema i gresaka.
Sve mi je proveravao, ali nije mi konkretno rekao ocitavanje lamda sonde, rekao mi je da mi je paljenje +5 ili tako nesto ako sam ga dobro razumeo. On mi je rekao da zato sto sam ga dosta vozio na plinu moram da ga procistim sa nekim clinerom, pa sam zato dodao wins u benzin, ali sam i pored toga odradio ciscenje dizni bez skidanja wins metodom u Beogumi u BG.
Medjutim i dalje mi se pojavljuje to trzanje, povremeno bez pravila.
Kod drugog majstora, prikacio mi je neku rucnu dijagnostiku. Krenuli smo da se vozimo i auto je imao to trzanje par puta u toku voznje. Dijagnostika nije pokazali gresku.
I ne znam gde sada da idem i kako da resim problem.
-
Nijedan dijagnosticki uredjaj nemoze raditi bolje od VCDS-a. Taj motor je stalno u problemu sa sondama i klapnom gasa. Iz tvog opisa ja mislim da ti problem pravi klapna, da bi je trebalo ocistit i uradit adaptaciju. Ume ona tako da zeza, a da neprijavljuje gresku nikakvu.
-
(https://s32.postimg.org/96nmibhjl/IMG_20160702_192419.jpg) (https://postimg.org/image/96nmibhjl/)
Danas sam sa drugarom prikacio vag com kkl 409.1 i ovo pronasao. Mi nismo profesionallci, ali to mi do sada niko nije nasao iako su mi kacili na tri razlicite navigacije. Izbrisali smo greske, ali ce se verovatno ponovo pojaviti.
To moze da bude svasta kako sam prosansao na netu, tipa. Pad napona, problemi sa brizgaljkama, relej pumpe ...
Sti mi vi kazete ? Ima li neko iskustva sa ovakvim problemom ? Moze neki savet ?
-
Poskidaj dzekove na diznama i podmazi buksne.
Najbolje da zakacis na VCDS, dobices specificniji opis gresaka, takodje cita trenutne parametre pri radu motora, a koji mogu da pomognu dosta...
U tvom slucaju moze da zeza i G62 senzor, davac temperature ;)
-
Danas, skidao klapnu gasa i detaljno je ocistio. Klapnu sam adaptirao. Klapna cak nije bila puno zaprljana. Na vag com 409.1 dijagnostici sam to sve radio. Ona mi ne pokazuje ni jednu gresku. Sutra cu da probam da zamenim komletnu klapnu , sa drugom pa cu da probam.
Ja sam na pocetku sumjao na bobine, ali nemam od koga da pozajmim neku pa to da proverim. Imam osecaj da mozda ona negde probija, pa dijagnostika ne moze da ddetektujr gresku angry2
Sada mi vag com ne detektuje greske, a vozio sam ga jedno 50km. I dalje imam nekih podrhtavanja i cimanja gasa. Obrtaji su konstantni, oni ne lude.
Probacu i to sa dzekovima na diznama. Sa temperaturom nemam nikakvih problema. Uh, ne znam kod koga da idem i sta da radim ?
-
Danas sam kupio dve Beru bobine (komad je bio 2900 din) i postavio ih na auto. Izgleda da je problem resen. Probao sam auto , tj. vozio ga jedno 20 km i mislim da je problem resen, nema onakvog cimanja i promene gasa. clap
-
Mislio sam da je problem resen, ali nije. Usput sam stavljao glanc novu klapnu gasa i opet sam imao trzanje. Zatim sam posumljao u papucicu gasa pa sam probao drugu polovnu. Cistio sam map senzor na usisnoj grani. Skidao dzekove sa kompijutera i poprsako ih kontakt sprejom.
Ostalo mi je da ocistim egr ventil.
Nasao sam nesto na netu a to je da moze da ga zeza senzor brzine, moram samo da provalim da li ovaj moj motor ima ovaj senzor i njega da proverim.
Ako neko moze da mi kaze gde se nalazi i da li ga ima, hvala unapred !
-
Ociscen EGR ventil i onaj mali rasteretni ventil na njemu, problem resen alealeee nadam se , testirao ga, nema vise trzaja clap
-
Problem bi po meni bio resen i samim ciscenjem tog malog rasteretnog ventila, ako se tako zove, jer je on bio zapusen.
-
koji rasteretni ventil ,moze neka slika...
-
To je ustvari filter vazduha EGR ventila, on je bio zapusen i zbog loseg vakuma dolazilo mi je do loseg rada pri odredjenoj brzini :83
(https://s15.postimg.org/8zizruf53/DSC01619.jpg) (https://postimg.org/image/8zizruf53/)
(https://s16.postimg.org/rn2grztr5/DSC01618.jpg) (https://postimg.org/image/rn2grztr5/)
(https://s3.postimg.org/jmnrjoyz3/filter_1.jpg) (https://postimg.org/image/jmnrjoyz3/)