VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: NENAD98 Jun 25, 2016, 02:45:27 posle podne
-
Golf 3 1.9 odican dizel nece da pali kada se ugasi posle prvog paljenja vergla do iznemoglosti a da upali nece i posle desetak minuta upali iz prve autoelektricr je rekao da je do uloska brave on promenjen i opet isto posle je rekao da je do senzora na racvi on je promenjen i palio je neko vreme bez problema posle je poceo opet da zeza posle je zamenjen relej za grejace i opet radio neko vreme i sad opet nece sta moze da bude?
-
Ulozak brave samo ako ne vergla. Ako vergla a ne pali, prvo grejaci, vazduh u pumpi odnosno dihtovanje pumpe i creva i na kraju kompresija, tada tesko pali kad je zagrejan. Skini grejace pa proveri svaki posebno.
-
Grejaci na +35, a pritom hladan pali?
-
on vergla ko lud ali da upali nece grejaci nisu sve sam ih ispitao on posle 10-tak minuta upali iz prve odmah
-
Slaba kompresija
-
Ali kompresija nije mogla samo od jednom da oslabi
ps: On nakon 5-10min upali bez problema ja sumnjam da je struja u pitanju
-
Na pumpi imaš ventil za gašenje,na njemu je jedna žica. Kad tako vergla,a neće da upali, provjeri ima li struje na njoj,ako nema,tu je problem...
-
Na tom motoru je dovoljno da malo oslabi kompresija i ako nemaš struje na grejačima neće upaliti ni na +40. Druga struja ti je na ventilu što je reko TTS i treće nema.
-
Ali kompresija nije mogla samo od jednom da oslabi
ps: On nakon 5-10min upali bez problema ja sumnjam da je struja u pitanju
Oslabila je polako i nece da pali kad je pala ispod donje granice
-
Da li izbacuje dim kada vergla, ako je kompresija mora da dimi ako nema onda ne dobija gorivo.
-
Problem u ovome sto je rekao TTS a do cega moze da bude pa on ne salje struju na taj venti i primetio sam da posle paljenja grejaci rade jos 1 minut da li je to normalno
-
treba grejaci da rada. u mk3 1.9td aaz oznaka motora, grejaci rade i nakon startovanja.. verovatno je i kod obicnog D, tako.
a sa brave ide struje na taj ventil. uzmi zicu i spojis na + klemu i na taj ventil. samo neces moci ugasiti auto dok ne skines zicu.
-
Taj motor je zavrsio karijeru oslabila je kompresija
-
Druze zaobidji me ti ne znas nista o mom motoru i nemoj da lupas tu neke gluposti motor je generalno sredjen pre 78000km
-
Ako neko nije nešto prčkao i prepravljao,taj auto ima dole na tabli onaj veliki relej grijača i najvjerovatnije da ti on pravi problem,pošto preko njega ide i struja za ventil gašenja na pumpi. Vidi da od nekoga probaš posuditi taj relej,pa ga ubodi umjesto svog i probaj,da budeš 100% siguran jel do njega ili nije. Ali ako ga imaš,90% da je problem u njemu.
-
Tts to onaj relej kao i kod mene na seatu? 109 ili kako vec i ja imam problem nekad neće da upali samo vergla i ne pali lampicu grijaca
Sent from my SM-G900P using Tapatalk
-
Nije,kod tebe je TDI. Ovaj kod njega bi trebao da bude 399,nisam siguran 100% koji je broj na njemu,provjerit ču ujutro. Nisam radio 1,9 dizela običnog,ne pamtim. Imam negdje jedan pokvaren,pa ču vidjeti na njemu broj. Uglavnom bilo je problema sa tim relejima,ali su bili skupi,pa su rađene prepravke.
-
Kompresija je sigurno, nema tu sta drugo da bude, motor je dusu ispustio nema leka bez prave generalne
-
(http://i197.photobucket.com/albums/aa85/vwaldon/ECM-1.jpg)
Da nije ovaj modul levo 136? On bi trebalo da daje struju za ventil na pumpi. Kontroliše i relej 104 koji propušta jaku struju na grejače. Ovaj je za AAZ tako da broj može biti drugačiji.
-
(https://s31.postimg.org/uf14diaaj/IMG_20160627_140100.jpg)
(https://s32.postimg.org/4y2lgoxdx/IMG_20160627_140114.jpg)
levo je relej koji je bio na golfu oznaka 142 a desno je ovaj novi sto sam kupio on nema nikakvu oznaku i ima jedan pin manje od ovog starog da nije mozda zbog toga
-
Ovako je veliki ko 136,ali bog da me ubije ne mogu se sjetiti koji je broj na njemu. Danas sam tražio onaj pokvareni što sam imao i naravno nema ga nigdje,da vidim koji je broj na njemu tačno. Doduše meni je krv pio na Polu 6N,ali struja je ista,tj oba imaju CE2
-
(http://i197.photobucket.com/albums/aa85/vwaldon/ECM-1.jpg)
Da nije ovaj modul levo 136? On bi trebalo da daje struju za ventil na pumpi. Kontroliše i relej 104 koji propušta jaku struju na grejače. Ovaj je za AAZ tako da broj može biti drugačiji.
meni nema ovaj sa oznakom 136
-
Slikaj svoju tablu sa relejima. Ima li takav duži relej?
-
(https://s31.postimg.org/4zl6o3ncr/IMG_20160628_182502.jpg)
-
Proveri ovaj osigurac gornji desni od 50A ,on je mene zezao
-
(https://s32.postimg.org/ohd4jr3ad/IMG_20160630_124913.jpg)
zna li neko kako se otvara ovaj dzek
-
Je si li probao da ventil na pumpi spojiš direktno na + akumulatora kada neće da pali i da li to rešava problem? I kada neće da pali jel se oseća miris nafte?
-
pa tako ga i vozim spojim direktno na + i kad hocu da ugasim skinem zicu
-
(https://s31.postimg.org/h1jvxz2kr/IMG_20160630_182942.jpg)
(https://s31.postimg.org/fl37uysvv/IMG_20160630_183004.jpg)
Pratio sam zicu i video da dolazi do ove kocke sta mu je ovo
-
Gde stoji kutija, ispod table? Da nemaš kodirani ključ? Ima li na pumpi kod ventila crna kutijica?
(http://i494.photobucket.com/albums/rr303/jacko134/P1050896.jpg)
-
Ima kod ključ 100% i on ga zajebaje...
-
kutija je iza prekidaca za svetla kad izvadim prekidac ona se vidi a na pumpi nema ova crna kutija
-
Ta kutija iza prekidaca ti je alarm.
Sent from my E2303
-
koliko ja znam on nema alarm bar se nikad nije aktivirao blink
-
Ili alarm ili blokada motora.
Ako mozes da vidis serijski broj uredjaja mogao bi na netu da nadjes sta je u pitanju.
Jel imas dve debele zice na njemu?
Sent from my E2303
-
Na alarmu bi trebalo da postoje dva konektora. Sa 6 i sa 10 pinova. Sa 6 pinskog konektora se prespoje direktno žice za pin 5 i 6 (dve deblje, crvena i crvenocrna) i tako zaobiđeš alarm što se tiče startovanja.
Nađi broj na kutiji.
-
(https://s31.postimg.org/xrx1setaz/IMG_20160701_172145.jpg)
jeste ovo za alarm ali meni na jednom ima 8 pinova a na drugom 12
-
Problem je resen sta je bilo u pitanju ni sam ne znam blink sad pali
-
Kako ne znas? Pitaj majstora koji je resio, pa napisi ovde. Red bi bio zbog ljudi koji su se trudili da pomognu. beer
-
ma to sam ja sam cackao ne znam sta sam uradi bio je neki problem oko alarma