VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => In Car Electronics (ICE) => Temu započeo: Chrisostomus Jun 23, 2016, 11:32:49 pre podne
-
Pozdrav, vozim Golfa 4 TDI, AJM tip motora 2001 godište, koji nema bord kompjuter (ni ispod obrtomjera ni u sredini sata), nema ni ručice brisača sa tipkama za komande borda. Kupio sam prije par dana novi sat (hromirani, 2003 godište, sa displejom preko sredine sata) zbog estetike, pa me zanima može li se uopšte osposobiti bord kompjuter da bude funkcionalan i ako može šta mi je potrebno da nabavim (osim ručice, to znam da treba) da bi ga osposobio. Hvala unaprijed.
-
Sve se moze samo je pitanje isplativosti i koliko si ti voljan da se zauzmes oko toga.
Ima tu dosta stvari koje moras da ugradis/promenis da bi to radilo kako treba.
-
Pa šta tačno da se uradi? Šta je sve potrebno?
-
1. Cluster with MFA
2.Wiper stalk for MFA Cluster
3.Outside Temperature Sensor
4.Clip for the above sensor to hold it into the bumper
5.Plug for the above Sensor
6.Pins for the above Plug
7.Plug for the Wiper Stalk
8.Pins for the Wiper Stalk
9.Pins for instrument cluster
10.15 Feet of wire
-
eto preko nekoliko sitnica ti treba...
cenim da je jeftinije zameniti ceo auto ;)
-
eto preko nekoliko sitnica ti treba...
cenim da je jeftinije zameniti ceo auto ;)
vecinu tih stvari imam, imam tablu i imam rucicu za komande. Koliko sam skuzio treba uzeti senzor vanjske temperature on je kod nas ovdje oko 15 eura i te kablove
-
uz sve to mora da se upari tabla sa motornim racunarom,tj da se ponovo kodira kljuc...
-
E kakvu muku ja mucim sa tom tablom pa to nebih pozeleo ni neprijatelju. Moj golf je 99 god 1.6 sr. Ima tu tablu sa bordom ispod obrtometra i sve to radi klima automatska isto radi. Ali tabla je u problemu, nekontrolisano pali lampicu ABSa pisti bez ijedne lampice, kilometraza netacna laze za 20 km/h obrtaji netacni laze za 750 obrtaja. nocu je neosvetljena nemozes videt gotovo nista. Temperaturu nekada zakuca do maksimuma i kad je hladan. No dobro ajde da je zamenimo.
Zovnem jednog majstora kaze moze kupi tablu od benzinca i dodji. Tako i uradim kupim sa bordom na sredini i odem i nemoze kaze mora orginal ista. Dobro trazim orginal istu po broju pola Srbije sam prevrnuo postavio sam oglase i ovde i na druge forume, ali je nema. Javi se lik na fb kaze imam je samo je zadnji broj razlicit. Kupim je po dogovoru sa majstorom odnesem auto da se montira. Evo sedam dana nema nista od toga. Da bude stvar gora i ovu tablu ovakva kakva je uspeo je da sjebe da se nemogu uparit kljucevi. Sutra na slepu teram auto kod nekog doktora za elktroniku u Novi Pazar. da vidimo sta ce uradit, ako bude moglo i ja cu ugradit tu tablu sa prstenovima i bordom na sredini. Da napomenem menjao sam majstora i po Novom Pazaru i po Ivanjici i ovde moji Sjenicaci sredise ga da nemoze da upali.
Javicu sta sam uradio sutra vece
-
strahota,izvini,ali umreh od smeha lollol
-
Ne treba ti prijatelju ništa, ta tabla će da ti radi samo ako je kodiras, to je postao jeftin posao, ali bez ručice npr, ne možeš da listas stavke itd, bez senzora ne vidiš temperaturu itd, ali za početak je kodiranje bitno, treba da se pročita eeprom iz obe table i da se pomoću vcds ukodiraju ključevi u novu, jer eeprom i sadržaj nisu isti...
@enkob
Kod tebe je jednostavnije ako nadjes istu tablu, onda se eeprom samo klonira, a ne mora ista, bitno je u oznaci ako tvoja ima mislim da beše J20 ili J19, da i nova ima taj broj, je to znači da ili ima ili nema can sabirnicu na tabli (ovo važi za sve, ko ima J20 ne može da stavi J19 i obrnuto)
-
E kakvu muku ja mucim sa tom tablom pa to nebih pozeleo ni neprijatelju. Moj golf je 99 god 1.6 sr. Ima tu tablu sa bordom ispod obrtometra i sve to radi klima automatska isto radi. Ali tabla je u problemu, nekontrolisano pali lampicu ABSa pisti bez ijedne lampice, kilometraza netacna laze za 20 km/h obrtaji netacni laze za 750 obrtaja. nocu je neosvetljena nemozes videt gotovo nista. Temperaturu nekada zakuca do maksimuma i kad je hladan. No dobro ajde da je zamenimo.
Zovnem jednog majstora kaze moze kupi tablu od benzinca i dodji. Tako i uradim kupim sa bordom na sredini i odem i nemoze kaze mora orginal ista. Dobro trazim orginal istu po broju pola Srbije sam prevrnuo postavio sam oglase i ovde i na druge forume, ali je nema. Javi se lik na fb kaze imam je samo je zadnji broj razlicit. Kupim je po dogovoru sa majstorom odnesem auto da se montira. Evo sedam dana nema nista od toga. Da bude stvar gora i ovu tablu ovakva kakva je uspeo je da sjebe da se nemogu uparit kljucevi. Sutra na slepu teram auto kod nekog doktora za elktroniku u Novi Pazar. da vidimo sta ce uradit, ako bude moglo i ja cu ugradit tu tablu sa prstenovima i bordom na sredini. Da napomenem menjao sam majstora i po Novom Pazaru i po Ivanjici i ovde moji Sjenicaci sredise ga da nemoze da upali.
Javicu sta sam uradio sutra vece
Mora da ga voziš kod Muljeta,jel?
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ne kod Muljeta, bio sam kod Branka. Zamenio mi je tablu, ubacena obicna bez borda, ostalo da Branko pronadje tablu sa bordom koju moze ugradit i da me pozove da se povratim da je ugradimo. Uglavnom ja sam zadovoljan od Branka covek je zaista doktor za elektroniku i sto je najvaznije velika je ljudina.
Iz mog iskustva koje sam jako skupo platio, zakljucio sam da se sve moze, ali sa pravim majstorom. E sad kolko sta kosta i koliko se isplati to je druga prica.
-
Pa zaista ne znam koliko vam to kako ih nazivate, doktori naplaćuju, ali nema ti filozofije, kupiš drugu tablu, može se naći za 20ak evra, i nema potrebe za doktorima, ključari rešavaju probleme za 10ak evra, pa ne znam zašto bi neko menjao auto misleći da će ga promena table koštati hiljadu evra...
-
Izvinjavam se za off.Da li je postupak ugradnje table sa bordom isti i za Polo 9n.Posto ja imam tu rucicu od borda,i u braniku imam senzor spoljne temperature,samo mi je instrument tabla bez borda,pa bih hteo da je zamenim.I koliko bi to kostalo ( tabla + ugradnja ).
-
Sama tabla prosečno 30ak evra, kodiranje približno toliko [emoji3]
-
Hvala Knindza na informaciji :)
-
@enkob
Kod tebe je jednostavnije ako nadjes istu tablu, onda se eeprom samo klonira, a ne mora ista, bitno je u oznaci ako tvoja ima mislim da beše J20 ili J19, da i nova ima taj broj, je to znači da ili ima ili nema can sabirnicu na tabli (ovo važi za sve, ko ima J20 ne može da stavi J19 i obrnuto)
Vise mi nije nista jasno, moja tabla jeste 1J919, odneo sam istu tablu samo je bila razlika u zadnja tri broja moja je 880 d a zamenska 881 b. I nije mogla u moje auto. Kod mene je sad ugradjena neka VDO bez borda. Cekam da mi majstor nabavi sa bordom i da odem da je ugradi. Zaista oko ovih tabli je napravljena pometnja da niko ziv nemoze da zna napamet sta moze sta nemoze. Bukvalno mora da se proba, ali se treba dobro raspitat kod koga oterat auto.
Inace table su od 20e do 80e kodiranje ili ti montiranje od 20 do 50e.
-
Ako se kodira ista tabla, kopira se čitav eeprom, i to je posao od 15 min, ako se table razlikuju, razlikuje se i eeprom i to u adresama gde se nalaze kodovi ključeva u količini memorije itd, pa se ne može jednostavno kopirati. U tom slučaju najbolje iz ove table pročitati security code I dijagnostikom na novu prijaviti ključeve. E postoje i table gde su info o ključevima u motorola procesoru pa je reprogramiranje još komplikovanije i cena posla raste.
Takodje bitno za cenu je ko koliko ceni svoj rad ali to je u svakom poslu, ne samo elektronika...
Imate sreće pa ne vozite francuze i ne znate šta je BSI :D