VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => In Car Electronics (ICE) => Temu započeo: nebojsaGtd Jun 19, 2016, 02:35:43 pre podne
-
Ljudi imam jedan problem pa ako bi neko mogao da pomogne. Znaci centralna na daljinski se zakljuca sva vrata normalno i otkljuca. Dok veceras mi se pocelo dešavati kad zaključam na daljinski ona kao pumpa u gepeku duze radi i posle nece da otkljuca na daljinski. Čuje se kad stisnem dugme da alarm svirne ali se ne cuje pumpa u gepeku pa moram kljucem vrata da otkljucam i tad otkljucam samo vozačeva a ne sva. Pa ako je neko imao iskustva ili zna bio bih mu jako zahvalan. Upitanju je seat cordoba kupe.
Sent from my SM-G900P using Tapatalk
-
kompresor ti je dohvatio vode i otkazao poslusnost
-
Moraće novi ili ?
Sent from my SM-G900P using Tapatalk
-
probaj skinuti poklopac sa donje strane i osusiti ga ali teska situacija
-
Hvala Paule sad cu videti moracu se iza sedišta provlaciti posto ne mogu gepeka sa kljucem.otkljucati.
Sent from my SM-G900P using Tapatalk
-
ako imas ispod sjedista da skines crijevo na sastavu pusi u crijevo i otkljucat ce se auto kompletan. kada puses otkljucava, a kada uvlacis zakljucava
-
Evo usao sam u gepek sve je suvo i pumpa i sve skinuo sam dzek i kad sam vratio pumpa radi cuje se al ne otključava
Sent from my SM-G900P using Tapatalk
-
Mozda negde duva fals vazduh pa nema snage da otkljuca.
Sent from my E2303
-
Ja sam duvao u ono crevo sto ide od pumpe i otkljucao samo gepek i to sam duvao bas jako. Ne verujem da je neko crevo puklo pa da duva mimo brave.
Sent from my SM-G900P using Tapatalk
-
Moze da zeza i prekidac na vozacevoj bravi. On daje signal kada otkljucavas, zakljucavas kljucem. Vrati crevo i probaj pumpu rucno sa strujom. Ako tako nece onda je pumpa, creva ili vakumi na bravi.
-
Da uzmem struju sa akumulatora i spojim plus i minus pa da probam? Ajd javljam rezultate.
Sent from my SM-G900P using Tapatalk
-
Tek veceras mogu da proverim raspored pinova pa da ti javim.
-
Ako te ne mrzi, skini tapacir i otkaci prekidac na bravi, pa probaj sa daljinskim.
-
Sad kisa neka pada a nemam garaže pa cu sutra ako budem imao vremena zavisi kad se vratim iz Sarajeva. A daljinski mi nije fabricki nego od alarma ne znam ima li to kakve veze
Sent from my SM-G900P using Tapatalk
-
Evo sad sam cackao radi nekad nekad ne. Kad zaključava duže ostane pumpa da radi i posle nece ds otkljuca. Dok kad se normalno ugadi cim zakljuca i otkljucace. (http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160620/d750b50c40eb7085d8fa0823d992e132.jpg)
Sent from my SM-G900P using Tapatalk
-
Koje je godište auto, da pogledam šta mogu da nađem.
-
1999.
Sent from my SM-G900P using Tapatalk
-
Al stara tipa
Sent from my SM-G900P using Tapatalk
-
ovaj kompresor sa slike je isao na mk2 i caddy sa centralnom bravom
-
Znam uzeću od komsije da probam samo
Sent from my SM-G900P using Tapatalk
-
Nisam uspeo da pronađem raspored pinova na pumpi, ali uradi sledeću stvar.
1. Nađi masu na šasiji blizu pumpe. Provuci žicu sa + akumulatora i ako na unimeru prikaže voltažu našao si dobru masu.
2. Nađi masu na kablu koji ide na pumpu. Na unimeru meri otpor između mase na šasiji i jednog od tri pina na kablu. Na dva pina ne bi trebalo da imaš otpor, a na jednom da. Taj koji ima otpor je masa. Možeš da koristiš i zujalicu na unimeru za proveru kontakta. Najverovatnije je srednji pin masa.
3. Meri voltažu između pina mase i druga dva pina na konektoru. Kada otključavaš bilo na bravi ili daljinski na jednom pinu mora pokazati napon, a na drugom ne. Kad zaključavaš na drugom pinu pokazuje napon, a na prvom ne.
Ako ti prilikom otključavanja pokazuje napon samo na jednom, a zaključavanja samo na drugom pinu onda ti elektronika radi dobro.
-
Nemam bas tih uredjaja raco pa cu uzeti samo drugu pumpu pa da probam. Kad pumpa duže ostane prilikom zakljucavanja da radi nece otključati. Uglavnom probacu prvo sa drugom pumpom ako uspe javljam rezultate
Sent from my SM-G900P using Tapatalk
-
na ovoj pumpi ima samo tri pina. e sad nisam siguran jel stalni plus pa masa daje pobudu ili je kontra. davno sam radio taj tip kompresora. samo je bolji od onog od trojke sa puno vise elektronike jer se da napraviti
-
Stalna je masa a plus daje pobudu.
Sent from my E2303
-
Danas nisam nista stigao nisam bio kuci ganjao neki posao pa cu sutra videti.
Sent from my SM-G900P using Tapatalk
-
Tako i kod mene na B4 isto je duže radio kompresor kada otključavam/zaključavam.. Problem sam rešio zamenom kopresora centralne povezao ga i to je to. Radi kao sat, baš sam ga danas montirao. Kod mene je izgleda to bio problem, možda je kod tebe nešto drugo ali vrlo moguće da je kompresor. :)
-
Stavio sam drugi kompresor od golfa 2 spojio i isto sve ne znam do cega je videću opet s majstorom da ne vuce negde vazduh pa zato duze radi.
Sent from my SM-G900P using Tapatalk
-
Rešen problem :) problem bio do onog motorica za poklopac rezervoara stavljen drugi od golfa 2 uz male prepravke sve radi odlicno. Hvala svima na pomoci :)
Sent from my SM-G900P using Tapatalk