VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Igor986 Jun 17, 2016, 01:06:44 posle podne
-
Skacu ponekad obrtaji izmedju 700-1300, dal je step motor ili senzor klapne gasa? Ako je step motor gde se nalazi na abf? Dal bi mogao neko da postavi sliku gde se sta nalazi na Abf motoru od senzora? Unapred hvala. :45
-
Da preformulisem problem, kad auto radi na leru na 900 obrtaja, ja mu dam gas i onda ona zastane pola sekunde zatim normalno skoči i onda kad padne na 900 obrtaja onda ima nemiran rad i smiri se na normalne obrtaje od 900. :29
-
Step motor je za auta sa throttle on wire tj. "gas na žicu" clap, na ABF je na sjalu pa proveri senzor položaja klapne gasa, a on ti je na klapni.
-
Hvala raca1 sila si. Kako se proverava jel se cisti na brejk klinerom? :26
-
Otkacis konektor i unimerom proveri otpor. Kako pomeras klapnu otpor mora ravnomerno da se menja, ne sme biti naglih skokova i padova. Ako treba cisti sa carbcleaner. Proveri vakum creva i ler ventil.
-
Otkacis konektor i unimerom proveri otpor. Kako pomeras klapnu otpor mora ravnomerno da se menja, ne sme biti naglih skokova i padova. Ako treba cisti sa carbcleaner. Proveri vakum creva i ler ventil.
sad napisi da si se salio.... da ti ne opadne rejting elektronicara na forumu...
-
Na TPS sa tri konektora, jedan je +5V, drugi masa i treći signal. Otpor između mase i +5V je konstantan. Okretanjem potenciometra u jednom smeru otpor meren na signalu mora da raste (ili opada u zavisnosti da li se meri preko mase ili +5V), ukoliko na određenim položajima otpor opada ili ima prekida senzor nije dobar.
-
Raco, kako da prepoznam da li senzor treba da se ocisti ili zameni?
-
Nabavi kabl za dijagnostiku. Preko programa mozes da citas u procentima koliko je pritisnuta pedala gasa, tako lakse mozes da proveris vrednosti senzora. Da li vredi da se cisti vidis kada ga otvoris. Carbcleaner je za ciscenje klapne a ne senzora.
-
Evo kako sam ja to odradio, posto je raskantan senzor uzeo sam obicnu krpu i obrisao plocicu i pomerio metalni " prst" da ne ide po istom mestu i evo godinu dana miran.
Nadam se da pisemo o istom, onaj senzor na klapni gasa???
-
Da pisemo o tom senzoru, hvala vam ljudi.
probacu pa javljam sta sam uradio. congratulations
-
Ocitane vrednosti senzora, vrednosti se penju od 0.8 do 1.5 ravnomerno.
-
Je l' te zeza samo na leru ili trokira i pod gasom?
-
Kad auto radi na leru na 900 obrtaja, ja mu dam gas i onda ona zastane pola sekunde zatim normalno skoči i onda kad padne na 900 obrtaja onda kazaljka krene da varira i smiri se na normalne obrtaje od 900. Ne trokira pod gasom. :) nije nonstop tako nego ponekad nebitno vruc ili hladan.
-
Proveri kontakte od prekidaca za ler gas i motor ler gasa, ako si siguran da senzor polozaja leptira gasa radi kako treba, nema tu mnogo stvari oko ler gasa koje mogu da zezaju. Nije karburator. :53
-
Provalio sam da se problem javlja iskljucivo kad se ukljuci climatronic :83, jel zna neko o cemu se radi???
-
I manuelna i automatska klima povećavaju broj obrtaja na leru kada je uključen kompresor, tako da može da ima veze. Je si li proverio prekidač za ler?
-
Ne mogu da izvalim, gde je?
-
Na klapni suprotno od TPS.