VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Nikola 92 Jun 11, 2016, 04:52:46 posle podne
-
Zanima me jedna stvar,u pitanju je motor 1.8 90 konja (benzin) golf 3,trebao bi da zamenim teflone i sad pitao sam jednog majstora kaze nemora da se skida glava skida se samo dekla i bregasta i mogu tefloni da se zamene kaze da to sve komplet kosta 4 hiljade.Nazovem mog majstora da proverim kaze mi da je to veliki rizik i da kad skine oprugu ventila ventil moze da upadne u blok i onda mora da se skida cela glava kaze on da je najbolje skinuti odma glavu.Dali se isplati da oteram kod ovog sto mi trazi 4 iljade za komplet zamenu teflona sto kaze da moze da on to uradi bez skidanja glave,koliko je to pametno,samo da me ne zajebe pa na kraju kaze mora da skida glavu i naplati mi triput vise?Ako je neko voljan neka pomogne. beer
-
Moze da se uradi bez skidanja glave, kad skine bregastu logicno da je skinut zupcasti i onda na radilici dize klip po klip gore i menja na tom klipu kad je u gmt tj gornjoj mrtvoj tacki. Ventili ne mogu da upadnu na taj nacin ali postoji drugi problem, svaki ventil na mestu gde mu naleze pecurka na glavu ima svoj polozaj i navodno ako ga zakrenes malo tj nevratis ga bas onako kako je stajao da nece zaptivati 1oo %. E sad to sto sam ti napisao u vezi naleganja ventila uzmi sa rezervom i cekaj da ti se jos neko javi u temi a ovo za zamenu teflona bez skidanja glave to moze sigurno
-
Hvala drug,ja menjam teflone zato sto mi ujutru pri prvom paljenju izbaci plavi dim i svi kazu da su to tefloni preko noci se slegne ulje i cilindar i zato izbacuje plavi dim.
-
Imao sam jednom priliku da vidim kako menjaju teflone bez skidanja glave, napravljen je prikljucak za kompresor koji se navrne ummesto svecice i pomocu vazduha drze ventile. E sad koliko je to pametno nebih znao.
-
Po meni je bezveze i nema logike al ajd
-
Sta nema logike mikula?
-
Postoji alat za menjanje gumica bez skidanja glave, to da ce ventili da se pomere nije tacno on je napravio leziste i tu je gde jeste :)
-
Znaci da teram onda kod majstora da menja to?Dali je to uzrok plavog dima na prvom paljenju on kaze da nema sta drugo da bude motor radi kao sat neduva nigde trosi normalno.
-
Postoji alat za menjanje gumica bez skidanja glave, to da ce ventili da se pomere nije tacno on je napravio leziste i tu je gde jeste :)
Pa ja sam i napisao da ne bi trebalo da se zakrecu bas iz tog razloga da ostane u lezistu
-
Na tebi je da odlucis imas jeftiniju i bolju soluciju
-
Ja bih oterao kod ovog sto kaze da nemora da skida glavu?Ako je to sto posto sigurno da nece jos nesto pojebati oterao bih kod njega da neskidam glavu za dzabe kad je sve ostalo dobro.
-
Ako ima alat uradi, a ako naslanja ventile na klipove u GMT ima sanse da se ventil iskrivi, jer prima silu opruge na malom delu pecurke, sve u zavisnosti od dizajna motora.
Sa alatom mora da vadi dizne ili svecice . . .
-
Na tom motoru se uradi zamena gumica bez skidanja glave bez problema. Ventil ima svoje leziste to je tacno, ali ako niste znali znajte da se svaki ventil okrece u krug. Tako da i ako se okrene nikakav problem nije. Ja sam borac za drugu varijantu koja je skuplja. Da se lepo skine glava i odradi kako treba. Ta glava je cesto u problemu i sa vodjicama, mnogo je bolje ocistit izduvne i usisne kanale i ispolirat ventile i njihova lezista. Tako DA pitaj svoj novcanik i sta ti kaze tako uradi neces pogresit.
-
Hvala ljudi na savetima,posavetovacu se sa svojim novcanikom pa cemo donetu neku pametnu odluku. :47