VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Budika Jun 10, 2016, 09:06:34 posle podne
-
Pozdrav drugari, imam problem ovih dana sa autom. Poceo ja da mi gubi rashladnu tecnost, i pali lampicu na kontrolnoj tabli. Skinem glavu, odnesem na ravnanje, odradi se hidro test, glava nije ni bila porblem, ni dihtung, uzmem novi dihtung, metaln onaj kvalitetniji, vratimo nazad sve, upalimo auto, medjutim nista dobili nismo. Pocne opet da pravi jako velik pritisak u crevima, cak i jako brzo digne temperaturu vode. Stavim novi termostat, promenim cep na boci za tecnost, kupim novi hladnjak, i danas ga namontiramo i ista pesma. Auto i dalje jako bvrzo digne temperaturu, ventilator okrece ali ne moze da ohladi i dolazi mi temepratura skoro do 100. Da li mi neko moze pomoci, ne znam vise sta da radim i gde da trazim problem? Hvala unapred! Pozdrav iz Deronja!
-
kriv ti je blok ...
-
Treba proverit i pumpu za vodu, umeju one peraje da se okrenu oko osovine pa neradu posao kako teba. I jos bi moglo bit da je pukla neka hilzna ako je motor radjen. Trenutno mi vise nepada napamet nista vise.
-
99% blok,puko cilindar i bije pritisak u vodu...Jos ako je hilznovan oce i lose hilzne da prave zajebanciju..Na jednom 1,6d bloku je jedna jebavala i motor non stop dizo temp poput tvog..
-
Da li pali ventilator kada podigne temp. i imas li klimu???
Slican slucaj i kod mene, izmenjao sve zivo. Temostat x2, termo prekidac x3 , vodenu pumpu , hladnjak kad opet isto 100c u gradu na semaforu.
Da bih juce ujutro dok sam bio (da prostite ) na vc solji skontam da me j...u prednji brisaci. Kada oni ne rade ne rade ni komande na klimatroniku a samim tim nema ni prve brzine ventilatora.
Gubi kontakt metalni relej koji na sebi ima oznaku 18.
-
Ma nemam klimu, prvo je poceo da mi gubi rashladnu tecnost, kontao sam da je otisao dihtung glave, cak je oid jakog pritiska probio i mali hladnjak. Vodena pumpa stavljena nova, termostat, odradjena gflava, juce stavljen novi hladnjak i jos nista resio nisam. Doduse vise ne pali lampicu i ne pokayuje da gubi vodu, sad je problem u pritisku u crvima i temperaturom rashladne tecnosti, koja do sada nikada mi nije isla do 100. Ne znam, najverovatnije ce opet glava ici dole, pa cemo videti sta i kako. Nego jedno pitanje jos, kad je sve kako treba u vodenom sistemu, creva ne smeju da budu toliko naduvana ili je normalno da postoji iuzvesni pritisak u crevima?
-
Ma creva ne smeju biti pod pritiskom,Zna se normalan neki al to je mali pritisak usled vruce vode u sistemu.Al ako su tvrda kao kamen to nevalja.Pazi kad bije pritisak u vodu i trosi vodu,moze se to videti i preko auspuha u nekim slucajevima baca beo dim iz auspuha kad je vruc..
-
Drugar evo upravo radim golfa 2 1.6 benz. Za manje od 5 min digne temeraturu i naduva creva. Odmah sam se setio tvoje teme. Skinuo sam vec vodenu pumpu i pun pgodak. Peraje ili vodeno kolo su okrenule oko osovine. I to se okrece kao podmazano.
Nemoj da dizes opet glavu motora kad si toliko ulozio zameni jos vodenu pumpu nije ni skupo nije ni tesko uradit je. Bice veceras slika ako se snadjem da postavim.
-
Sto kaze covek pogledaj i tu vodenu pumpu,moguce da je ostala bez lopatica...
-
Mislim da je oko 2500 pumpa , osim ako nije sa kucistem pa da mora sve da se menja onda je oko 5-6000 novih dinara
-
Ma pumpa je pre dva meseca stavljena nova, medjutim hvala na savetima, sad dodjoh od majstora, rekao sam mu da je skine dole, on rece de je provereavao i nju, da je bio blokirao, medjutim, cim skine videcu sta je, da li je pumpa, pisacu vam odmah ako je do toga problem, osedio sam sto ne mogu da znam sta je...
-
Malko sam slagao nije se ovo moglo obijasnit slikama pa sam zato napravio video.
Drugar neka ovo ima na forumu mozda ce nekome vredet. A da sam na tvom mestu ja bih proverio pumpu. To sto si je stavio pre dva meseca nista neznaci. Desava se da nova nevalja, nema nacina da se proveri osim ovako kako je na snimku. Moze da se desi da se neokrece ovoliko lako, ali ako uspes bilo kako da pomeris peraje u odnosu na remenicu znaj da ta pumpa nevalja. Uglavnom pri kupovini zaobidjite pumpu koja ima plasticne peraje.
-
Jeste li pogledali da li vam je blok kriv dzabe ravnas glavu ako je blok kriv , kakav ti je to majstor koji radi glavu menja sve zivo a ne podje od osnovnih stvari i kontrola ... Promeni majstora
-
Pumap je proveena, skinuta. Nije do pumpe. Sad vracam glavu nazad, ali stavljam onaj azbestni dihtung, dosta njih mi govori da je mozda i problem do tog metalnog dihtunga glave, da ne odgovora na 2.0. Ako opet bude isti problem, onda vadim motor i saljem ga na masinksu obradu na proveru. Stubline proeverene takodje, nije do stublina.
-
Ako si sve isproveravao jedino sto ostaje da ti je problem blok motora ili je.kriv gde naleze glava ili je pukao mislil da nepostoji drugi razlog...
-
Burazer je na svom citroenu menjao dih.glave, ponovo poceo da duva creva sto se kaze na stolu :) skinuli glavu stavili drugi dihtung sve normalno, moze da se desi da te samo dihtung zeza. Javni kad resis, i ako resis.
-
Evo opet da i ja napisem...blok i samo blok....Ili sto kaze Miki kriv ili je puko negde...jbt.Nego jel to onaj g3 sa polovnih iz Deronja? Vi tamo imate dosta gti-eva al izgleda majstora nemate pravih.. :26
-
Auto je odnesen u NS na detaljan pregled motora danas, cim saznam sta je javljam. Vadice se i motro komplet napolje da se proveri blok, pa cemo videti.
-
sta bi sa autom ima li kakvih vesti.
Posto je skoro pa isti problem da i ja napisem koje slovo u ovoj temi.
Kao sto sam naveo u posu iznad, samo sam zaboravio reci da posle zamene vodene pumpe, termostata i termoprekidaca kazaljka sa 100 pocela da pokazuje 115c. Sve ok. otvara termostat, pali ventilatore ne gubi vodu. Upravo dodjoh kuci kisa pada nije vrucina aj rekoh da pogledam sta se desava i otvorim cep od posude i izbaci sav antifriz napolje. Zaci ovih dana po vrucini kazaljka od 110 - 113c stvarno vise ne znam sta da radim.
-
Hajde otiđi na autopraonicu,pa malo isperi čelije od hladnjaka,onako kroz prednji branik i masku. Možda su se vremenom začepile od prljavštine,pa nemaš dovoljan protok vazduha kroz hladnjak. Probaj,ne košta puno,a pomoći može. Jednom najebao,pa ti govorim iz iskustva ;)
-
Pozdrav drugari. Auto je doteran od majstora, resen je problem. N autu je bio zacepljen povrat u bocu ali na samoj plastiki koja se srafi na glavu tj plastika koja drzi kablove. Sem toga, relej ventilatora niej ukljucivao rugu brzinu ventilatora i slabije je hladio. Plus sto je od svih ti silnih sranja izlgeda sveknuo i termoprekidac na glavi, i pokazivao vecu temperaturu. Auto sada radi normalno, ima normalan pritisak u crevima, i temeratura varira od 85-90 stepeni, sve normalno i ne pali vise lampicu za rashladnu tecnost. Za sada je sve ok, auto je od juce popodne prosao nekih 180 km i ponasa se sasvim normalno. Pitanje, kad vec kuckam :), jhel ima negde da se kupi novo gumeno crevo sto ide od protokomera do glave? Ili samo polovno moze da se nadje? Mojhe je otislo, dotrajalo...
-
I ja kontam da je kod mene problem u zapusenom crevu, posto kada je na leru skinem crevo sto ulazi u kainu za grejanje tu slabo curi voda. Kontam da bi morala brze da se krece kroz sistem, motor se pregreva a voda u posudi nije toliko vruca i onda pali vent na 115c kada u stvari dostigne temperaturu da bi reagovao termo prekidac