VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: passatb6hlsa Jun 04, 2016, 12:42:28 pre podne
-
Pozdrav. Pre nekoliko dana javili su se prvi problemi sa DSG-om (6 brzina. 2.0TDI, 125kw). Pri brzini od 40-60km/h auto trese (najslicije kao kada su felne krive), nekada manje a nekada vise, od prilike se to desava u 3 i 4 brzini jer se tako jednostavno namesti situacija. Da li je neko imao slican problem i sta moze biti uzrok . Da napomenem, pre 10ak hiljada je menjan zamajac tako da verovatno nebi trebao da je on, na leru radi mirno kao i prilikom paljenja i gasenja...
-
Koko presao i pod cijom nogom?
Da nisu prosuli ulja malo kad su zamajac menjali?
-
Presao je pravih 175000 km, nakon zamajca zamenjeno je i ulje u menjacu.
-
Onda fali ulja... Jesi siguran da su promenili ulje po VW proceduri? Da li su zamenili filter menjaca? Jesu li skidali karter menjaca? Sta kaze dijagnostika?
-
Na dijagnostici sve ok, skidan je i karter, menjan i filter... U ponedeljak ide ponovo na servis da se proveri detaljno sta je. Nadam se da nije kasno u slucaju da nisu dolili dovoljno ulja...
-
Cini mi se da je za zamenu potrebno oko 7 litara, prilikom zamene motor mora biti topliji od 40 C . . . I puni se odozdo na isti sraf na koji se ispusta . . .
-
Bio kod majstora, ponovo zamenjeno ulje, uradjen detaljan pregled menjaca, navodno sve ok. Problem se pobovo javlja, ali sada nekada trese a nekada ne... Nemam predstavu sta dalje gledati.
-
Seprtlje masnim rukama zamaste zamajac nepravilno ga stegnu drzi malo a kad predje nekoliko hiljada eto belaja zato je uvek bolje platiti pravog pedantnog majstora nego petljati sa lupezima cije brljotine posle bog ne ispravi i od jednog kvara posle imas desetine
-
Novi zamajac je pri kraju posle nepunih 10000 km. Sta reci...
-
Ko zna kako je montiran ima tu dosta caka sta i kako a mali broj majstora zna i ima cime da to pravilno montira skup je specijalni alat
-
Sledeci put samo ovlasceni...
-
Ja servise uglavnom uradim preko , zamajac je jos uvek ok iako sam pregazio 250.000 km paja sa dsg menjacem ne daje nijedan znak da je u problemu a vozim ga sa dve noge po gasu.
-
Sledeci put samo ovlasceni...
Ko ti je radio U Sapcu.Poznajem majstora za dsg menjace u Sapcu.Ako ti treba savet pisi mi na privatne poruke.
-
Mislim da je bolje da se ne upoznaje sa tim "majstorima" koliko vidim bas su mu "sredili " auto
-
Ma sto odmah hejtujete.Ljudi su iz ovlascenog servisa i do sada su doktorirali na dsg, jer dsg ima jako puno reklamacija.
Moze da mu bude i kontrolna jedinica koju popularno zovu"mozak".Ja jos uvek nemam problem sa dsg, ali sam na vreme upoznao.ljude koji nisu vacarosi, a poznaju materiju i te kako mnogo.Cak i ovlascenom nisu svi najbolji majstori.Sticajem
okalnosti poznajem najboljeg za to.Ako mogu da pomognem tu sam.
-
Ja imam isto b6 sa dsg 6 brzina. Do pre par dana je menjao brzine na svakih 10 km/h, sad mi u 5tu brzinu ubaci na 60km/h jel se to sprema neki problem? Ulje i filter u menjacu, zamenjeno pre skoro 3000km.
Послато са SM-G935F уз помоћ Тапатока
-
Imao sam isti problem sa trešenjem auta ali pri brzinama od 60-80km/h. Nisam naišao na majstora koji bi ustanovio kvar sve dok auto nije počeo da se trese i pri manjim brzinama pa čak i u leru.
Imao sam sreću pa sam naišao na dobrog majstora koji je ustanovio kvar za 5 minuta. U pitanju je bio krst menjača.
Javio sam se na ovu temu iako je bajata, jer sam problem imao nekoliko godina i nisam mogao da ga rešim. Tražio sam odgovor na raznim forumima ali nisam naišao.Možda će moje iskustvo nekome pomoći. Pozdrav.
+1
-
Jel imao neko ovakav problem? Ja na b6 imam problem kad ubacuje u drugu i trecu, samo kad je hladan menjac. Kad ubacuje u drugu, oseti se, kao da malo zastane, ne menja glatko, u trecu kad ubacuje se manje oseti, ostale brzine promeni, bez da se oseti ikakav trzaj i to samo kad je hladan. Ulje i filter u menjacu promenjeni prosle godine
Послато са SM-G935F помоћу Тапатока
-
ma ja sam imao 3 vw sa dsg i nijedan nikad nije radio cijelo vrijeme savrseno.
KM im je bila od 102 000km do 132 000 km ...sve mladi modeli od 2013
Tako da po meni, DSG radi perfekt do 100 000km i nakon toga pocinje fusarit
Jedino je sporno to sto nekome smeta a nekome ne,
-
problem ces resiti zamenom zgloba poluosovine do menjaca iliti krsta sa soljom.provereno na mom autu nazalost posle zamene diskova felni i guma ulja lezaja tocka itd.sve kvaz imajstori.za pocetak mozes da otvoris manzetne isipas ono ulje iz zglobova i napunis mast jer se dsg greje do 120 stepeni pa se mast istopi i predje u nekevu emulziju i samim tim cementacija u solji do menjaca najebe.