VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Šasija, vešanje, kočnice, upravljanje => Temu započeo: zlatko Jun 03, 2016, 06:20:59 pre podne
-
Naime ovako auto je bio slupan a udar je bio direktno u desni tocak.promenjena je poluosovina oba zgloba do tocka oba lezaja obe spone nove plocice gume nove balansirane a desava se sledece do nekih 40km/h sve uredu a onda što se vise ubrzava sve vise se čuje kao "dum dum" i kada se oduzme gas auto se rastavlja sa životom od vibracija i nekog dubokog lupanja bukvalno kao kad se koči sa krivim diskovima a u pitanju je corrado vr.ne znam da nije do ove poluosovine moja je bila kriva na oko se videlo ova deluje sasvim ok a dobio sam je sa zglobom do menjača da li on može da pravi te probleme.pre udesa je imao ramena i glavčine od vr na 5x112 a sad je zbog oštećenja istih vraćeno od 16v i jedino sto je za nekih 2cm uži.svaki savet dobro bi mi dosao jer ako ode kod majstora kojih nema baš krštenih u mom kraju i kazem sta sam sve izmenjao nece znati gde da traze problem( kao kad nepušač ode kod doktora a ovaj ne moze da mu kaze da je to od cigareta) a pojeo mi je mnogo para i sad kad je ofarban i lici na auto on me j.e jos u ponedeljak na reglažu treba da ide.
-
zna i diferencijal da dobije od udara
-
Malo pre sam skidao zglob do menjača i bio je slomljwn osigurač zamenio sam ga ali i dalje isto samo pri oduzimanju gasa se dešava da melje i mnogo vibracija ne znam da li da menjam zglob i nosač na menjaču ovaj deo ima lufta napred nazad pola cm a levo desno nema
(http://s33.postimg.org/tuh7zxwgr/20160603_114813.jpg) (http://postimage.org/)
-
sta ti je napred nazad pola centimetra ,a sta ti je levo desno , kad zakljucas osiguracem prirubnicu i nabijes plasticni cep da ne curi ulje prirubnica ne sme da ima lufta uopste ni unutra napolje uzduz ose diferencijala ni levo desno poprecno od ose , ako imas u poprecnom smeru otisao ti je lezaj koji centrira diferencijal u kucistu ,a ako imas uzduzno proveri da li na prirubnici imas oprugu koja sluzi da nategne prirubnicu prilikom postavljana osiguraca
s obzirom da ti je osigurac bio slomljen kako si opisao situaciju rekao bi da si prilikom udara ostetio lezaj na diferencijalu , dok je auto pod gasom on je nategnut u stranu i ne cuje se toliko i kad pustis gas on se rastereti i krece da lomata ,zglob zameni svakako ako nije nov ne kosta to puno , zadigni auto kad sve smontiras pa ubaci u brzinu i dodaj gas da vidis da li ti poluosovina baca ... javi sta si napravio
-
diff te jebe...znam iz iskustva kad sam sprco g1..
-
Podizao sam ga danasi ubacio u treću sišao u kanal i gledao ne baca nigde i ništa se ne čuje kad nije opterećen zglob menjam u svakom slučaju a menjač u životu nisam rasturao niti ću mora kod majstora opet veliko hvala na smernicama da odmah uputim majstora na problem a vidi se otisak od poluosovine na onom delu gde ulazi u dif.za neki dan javljam šta je bilo pozdrav.
-
evo ga otisak i ovo nije od osovine nego od zgloba e sutra ću još da probam da vratim ramena od vr šira su a sa ovim je napet možda i to pravi problem taman da eliminišem i tu stavku
(http://s33.postimg.org/4h2jmjg2z/20160603_114405.jpg) (http://postimg.org/image/4h2jmjg2z/)
-
po ovoj slici tebi je poluosovina duga ili ste je gurnuli pri skidanju
-
Evo razlike u ramenima
(http://s33.postimg.org/nwchoal57/20160605_211511.jpg) (http://postimg.org/image/nwchoal57/) zamenjene obe strane i nema više lupanja i vibracija još večerss menjam obe šipke spone pošto moraju duže i driving
-
Ne znam kako ide u ovom delu foruma ali što se mene tiče može katanac.da ne bude nejasnoća problem je bio u užim ramenima njih sam imao a morao sam auto staviti na točkove posle udesa sad su stavljena šira i zamenjene šipke spona uradjena reglaža trapa i sve je ok.hvala svima na pomoći i predlozima sreća pa nije diferencijal stradao pozdrav :26.