VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Micke Passat b6 Maj 25, 2016, 03:56:45 pre podne
-
Kad je hladan pali extra,sve dok ne postigne radnu temperaturu...Skoro sam zamenio ulozak pumpe za gorivo i znatno bolje pali ali i dalje se desava da krene normalno da vergla ali kao da se "spotakne,saplete" pa upali malo teze nego sto bi trebalo...Inace svaki put upali...Zna li neko sta moze da bude problem ???
-
akumulato i anlaser....pre svega anlaser....
-
ako ti je još uvek aktuelno - čuveni problem hot starta, izražen je na TDI mašinama, sa malo većom kilometražom. Rešava se softverski, promenom mape za ubrizgavanje goriva u režimi kada ECU čita da je motor topao.
Cena- prava sitnica, samo 50 EUR :angry:
-
Rešen problem druže, zamenjen egr ventil i svi problemi rešeni... Nije radio kako treba,samo mi nije jasno kako niko od majstora nije sasvim siguran kakve probleme može da zadaje,meni je taj problem pravio dok nije počeo da gasi auto u sred vožnje... Sad je sve tip top :)
Послато са D6503 уз помоћ Тапатока
-
hm, kako si opisao u prvoj rečenici, mislih hot start ,ali ako se gasio u vožnji kasnije, to je nešto drugo....jesi stavio novi EGR, koliko te izašao?
-
Da,i hot start se rešio... Kakve veze ima sa egr-om ne znam ni ja ali je jedan od najbitnijih delova... Svakakve glavobolje zadaje... Nov je bio oko 25000 ali stavio polovan 70e... Ali rešio je krš zajebancija
Послато са D6503 уз помоћ Тапатока