VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: mur3633 Maj 11, 2016, 11:12:42 posle podne
-
Pozdrav ljudi,
Imam problem sa Sharanom 96kw.
Ranije je povremeno kad je hladan gubio obrtaje, podrhtavao i izbacivao crn dim dok radi u mjestu. Sada je to već učestalo, pa čak i kad je zagrijan zna povremeno da izgubi obrtaje. Primijetio sam da je postao nešto bučniji, kao i da slabije vuče nego ranije.
Bio sam kod jednog majstora na dijagnostici i rekao je da su sve dizne oko 1 i nešto malo više. Preporučio mi je da ih repariram.
Onda sam od jednog druga čuo da mu je njegov majstor govorio da može da se sipa neko ATF ulje 1l na 2l nafte i onda taj "mix" da se uspe na pola rezervoara nafte.
Šta mislite o toj ideji i o problemu uopšteno?
Hvala.
-
Moras provjeriti u kakvom je stanju bregasta i hidro podizaci,a to ne moze na dijagnostiku. Polako sa reparacijom dizni. Dizne su predvidjene da rade u opsegu od -2 do +2. Mogu da budu i losi kontakti na diznama. Ima li jos gresaka na dijagnostici?
Kakve su vrijednosti sa Map i Maf senzora? Ni u ludilu nemoj da sipaš "narodne ljekove" u rezervoar.
Sent from China
-
Hvala ti Zrno na savjetima.
Ne, odustajem od ove lude ideje da sipam ATF ulje u naftu.
Pošto sam našao na netu da je aditiv WYNN'S mnogo hvaljen, kupio sam ga i sipao u rezervoar u kome je bilo nešto malo manje od pola rezervoara nafte. Motor sam zagrijao do 90°C i krenuo na put od nekih 25km. Vozio sam ga malo grublje, tj. stiskao sam ga do nekih 3800-4100 obrtaja. Kada sam se parkirao, auto se totalno promijenio. Stabilno radi i mnogo je tiši. Mnogo bolje i vuče. U utorak radim veliki servis, pa ću da vidim hoće li biti još kakvih promjena. Odradiću mu čišćenje izduvne grane kao i protokomjera vazduha i EGR ventila.
Svima bih preporučio ovaj dodatak WYNN'S da sipa u rezervoar s naftom.
(http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160512/c54ff4d66ece8068d8180563f66fde4a.jpg)
(http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160512/82965a2e4fbcdf05306ef6af473be77f.jpg)
-
Ma ti aditivi su mamipare samo. Dobar dijagnosticar treba da ispita sve parametre,i da obavi test voznju uz pratnju parametara preko dijagnoze. Na đi drugog majstora,taj samo oce da ti uzme pare. Ciscenje ce da ti pomogne,to je sigurno. I obavezno da provjeris bregastu i hidropodizace,kad budes radio servis.
Sent from China
-
Poznata je cinjenica da motor postane bucniji zbog mehanicke istrosenosti delova. Ja ti savetujem da predjes na EDGE 5w30 ulje i da izmeris lepo ovo sto ti je Zrno rekao. Dizne za sad ne diraj. Crn dim oce da se pojavi i slabija vuca kao i podrhtavanje zbog loseg spoja ili pukotine na sistemu od turba preko interkulera pa do usisa. Detaljno ispitaj sve spojeve, selne, creva i kuler. Meni je to bilo kad mi je puklo crevo gumeno sto se kaci na samu turbinu. Prvo to ispitaj pa sve ostalo.
-
Sto se iskustva sa aditivom clana @mur3633 , verujem da se motor sredio mnogo vise zbog te grublje voznje, a mnogo manje zbog aditiva.
Ali, autosugestija je cudo, posebno kad te kosta para ;)
CRN dim = visak goriva ili manjak vazduha = pljav filter za vazduh ili pljav \ pokvaren protokomer . . .
Oko goriva nema stelovanja i samim tim nema dileme, jer komp odlucuje koliko nafte da pusti u cilindar, a na osnovu raznih parametara od kojih jedan dolazi iz protokomera . . .
Na CR motoru crn dim bi mozda mogao da prouzrokuje regulacioni ventil pritiska goriva u CR, a tog pritiska ni ventila nema na PD . . .
Pozz
-
Problem riješen. Promijenjen protokomjer i reparirane sve 4 dizne, iako je samo četvrta bila 2.9. Auto ne mogu da prepoznam po zvuku i vuči.
Hvala svima na pomoći.
-
Pimbe, sedi 5.
-
Ma ti aditivi su mamipare samo.
Nađi drugog majstora,taj samo oce da ti uzme pare.
Sve rečeno u dve rečenice, ne samo za ovaj slučaj......