VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: radovanovic88 April 25, 2016, 07:33:52 posle podne
-
Samo da vidim u kolikim sam govnima,prezubio mi golf 4 tdi od 110konja 81 kw.Nije puko kais nego pukla 3,4 zuba na kaisu.Samo me zanima da li imao neka takva iskustva da znam da me neodere majstor neki.pozz i hvala
-
pa jel ti prolupao motor ili nije ?
-
Pisao sam o slicnom problemu koji jos traje, meni se olabavio spaner zubcastog i preskocio za 5 zubova ili zubaca jebem li ga . Do duse golf 3 16v benz je u pitanju i nikom nije jasno kako nije ni jedan jedini ventil iskrivljen. Psto sam se raspitivao za cene pre nego sto je glava skinuta receno mi da ide 5e po ventilu (nov) + vodjice, gumice , ravnanje , hidro test mislim da mi rece da je oko 160-180e. Samo sam zapamtio za ventile posto je malo falilo da lost006 kad je covek sabrao sve.
-
Hidro test 160-180 evra??? blink
-
Pojma nemam da li je prolupao teo sam zustrije da krenem krenuo i ugasio se a kad ga upalim on cuka i nisam ga ni palio vise,i tad kad sam ga upalio to je bilo na kratko.
-
Za te pare pola motora kupis [emoji47] , salim se al nije daleko od istine. Bas puno para
-
Nemoj ga ni paliti vise vec kod majstora da stavi drugi kais i uzubi ga pa onda probajte ako je ok teraj a ako lupa onda otvaranje motora, glava dole pa da se vidi sta je
Hteo sve u isti post nek admin premesti ako je greska
-
Hvala ljudi na odg sutra ide kod majstora pa javljm sta ce da bude.pozzz
-
Najlakše ti je da skineš taj zupčasti,staviš novi set i upališ ga.(svakako češ morati kupiti set zupčastog) Velike su šanse da mu nije ništa. Ako ne bude radio kako treba,skini glavu i vidi koliko je ventila iskrivio (nije više od 4 sigurno ako je tako kako kažeš). Ako bude iskrivio,promjeni tih par ventila koji su krivi,sve gumice ventila,poravnaj glavu,novi dihtung i gasss. Ako se nije grijao prije,nema potrebe da nosiš glavu na hidro test. Sve u svemu,nema tu puno štete...
-
Javljam sutra sta ce majstor da kaze sutra a da se grejao nije i isao je ko lud.
-
Kako ti je TTS obijasnio insistiraj da se postavi nov zupcasti i spaneri upali i vidi jel radi kako je radio pre prezubljevanja.
-
sta ako mu se pokida ventil ? onda ces morati drugi motor kupiti , ja bih skinuo glavu u svakom slucaju pogledao sta i kako pa onda dalje ... ako ti se ne skida glava spusti klipove na pola pa izokreci glavu samu da vidis ima li mnogo otpora , poskidaj grejace da rasteretis kompresiju pa probaj , ne razumem sto bi zupcio sa novim delovima pa posle opet skidao sve i skidao glavu , stete ima ocigledno cim lupa ....
-
Brat uz svo duzno postovanje, ali nelupaj gluposti. Kada postavi nov zupcasti (ako bude uopste moguce) motor se okrece nekoliko krugova kljucem bas da bi se proverilo dali ce nesto da koci zakacinje i tako. Posle nekoliko krugova normalnog okretanja opet se poravnja na oznake ako je sve ok moze paljenje. Ako bude imalo krivih ventila (a cisto sumnjam) nema sanse da se dovde na paljenje to jes na oznake i onda mora glava napolje. Obzirom da ga je upalio na kratko i osetio lupanje sto posto je sve u redu. Da ima krivih ventila nebi upalio, to sto se cuje lupanje to je blago dodirevanje ventila i klipova, koje nemoze da napravi problem.
-
lollol yupi3ti lollol
-
udjem na forum da pobrisem neprocitane teme i udjem u koju zanimljivu i naletim na ovaku. i dje procitam da neki serator iz sjenice pametuje oko motota i mikiju kaze da ne lupa. smijem da se kladim da u zivotu nisi vidio rastavljen motor a ne da si ga ti rastavio. dok je miki kod nina rastavio motora vise nego sto smo ja i ti zajedno ljeba pojeli. to sto serete da stavi novi set zupcastog je budalastina teska. sto? da ne bi dao 1000 dinara na ravnanje gilave i 1500 na novi dihtung glave? pa sto vozite kola koji penis ako nemapte para da ih servisirate. jos najbolje mu istampajte iz autodate kako se radi veliki servis pa mu postavire na forum, nek uradi sam sa komsijom, sto coek da daje pare ako ne mora.
-
Najlakše ti je da skineš taj zupčasti,staviš novi set i upališ ga.(svakako češ morati kupiti set zupčastog) Velike su šanse da mu nije ništa. Ako ne bude radio kako treba,skini glavu i vidi koliko je ventila iskrivio (nije više od 4 sigurno ako je tako kako kažeš). Ako bude iskrivio,promjeni tih par ventila koji su krivi,sve gumice ventila,poravnaj glavu,novi dihtung i gasss. Ako se nije grijao prije,nema potrebe da nosiš glavu na hidro test. Sve u svemu,nema tu puno štete...
Obajasnio covek i sto je nabitnije obrazlozio sve sto je napisao :25
-
A,šta bi mu se moglo desiti,ako stavi novi zupčasti i upali ga? Ništa! Ako ima štete,več je učinjena,tako da mu neče napraviti veču,nego je ima. Ja sam pročitao šta je dečko napisao i shodno tome sam dao odgovor. 85% je da mu nije ništa. Novi set zupčastog mora kupiti svakako,stavio ga prije ili kasnije,dođe mu na isto. Samo če izbječi troškove skidanja glave bez veze,ako motor bude radio kako treba. Prije godinu sam radio isti motor,koji je preskočio par zuba i ništa mu se nije desilo,a imao je iste simptome kao ove što je dečko napisao.
-
u slucaju da je los neki od ventila da otkine pecurku i kad je stigne klip da uzme i baci motor , samo toliko .
neko voli da rizikuje , neko ne , ja ne bih rizikovao to je moje misljenje jer ti dodatni troskovi ga nece preci 50e ,a bice siguran , eto srece da je tako kako ti kazes pa da prodje sto bolje i sto jeftinije beer
u ostatke defektaze koji su mogli da se dese na glavi necu da ulazim u polemiku , nisam majstor :)
ne vezano za temu ...
Brat uz svo duzno postovanje, ali nelupaj gluposti. Kada postavi nov zupcasti (ako bude uopste moguce) motor se okrece nekoliko krugova kljucem bas da bi se proverilo dali ce nesto da koci zakacinje i tako. Posle nekoliko krugova normalnog okretanja opet se poravnja na oznake ako je sve ok moze paljenje. Ako bude imalo krivih ventila (a cisto sumnjam) nema sanse da se dovde na paljenje to jes na oznake i onda mora glava napolje. Obzirom da ga je upalio na kratko i osetio lupanje sto posto je sve u redu. Da ima krivih ventila nebi upalio, to sto se cuje lupanje to je blago dodirevanje ventila i klipova, koje nemoze da napravi problem.
mozes li nam objasniti koliko krugova se okrece i preko kojih se to oznaka zupci ovaj motor ?
po tebi je sasvim normalno kad motor lupa ,da je to u redu ?
kada bregasta pritisne hidropodizac ,a on spusti ventil , a ventil dodirne klip dobijes qurcinu ,a ne omanji problem jer ce u najboljem slucaju da polupa podizace i sjebe bregastu ,pokrivi ventil , a u najgorem da polomi motor beer
-
Ja sam radio isto na vw boru pre 15 dana potpuno ista situacija kako je gore decko opisao i sve normalno.
I sta ja ovde problem i zasto ja ispadoh dramoser nikako mi nije jasno, osecam se uvredjenim, a nisam nikoga vređao. Milana sam nazvao bratom, evo opet citam sta je covek napisao i to stvarno meni nema smisla pa nek je on radio u ovlasceni vw servis.
Evo TTS je majstor i to veoma dobar majstor i realan covek pa nek napise sta nisam napisao kako treba.
-
ja jos nisam procitao da je iko od vas napisao coveku koliki ce ceh biti ako polupa motor ?
najlakse je tudjim parama raspolagati ,
enkob : jesi li ti majstor , bavis li se automehanikom ?
-
Da se ja pitam stavio bi manju remenicu na bregastu, dva tri zuba manju
-
ja jos nisam procitao da je iko od vas napisao coveku koliki ce ceh biti ako polupa motor ?
najlakse je tudjim parama raspolagati ,
enkob : jesi li ti majstor , bavis li se automehanikom ?
Nemoze niko da napise kolko ce kostat dok ne otvori motor i nevidi sta je sve polupano. Sve ostale prognoze su kao gledanje u pasulj ili lupanje cifre da se sto vise zaradi. Zato smo i napisali da se prvo stavi set zupcastog koji sigurno mora kupit bez njega nema dalje. I proveri se mozda je sve u redu, a ja tipujem 90 posto da je sve uredu. Javice se pa cemo videt.
Da automehanicar imam svoju radionicu i profesionalno se bavim automehanikom 18 god pre tog pocetka porastao sam uz oca u radionici uceci zanat kao segrt. Dakle rodjen u radionici i porastao u radionici i danas hranim porodicu iz te radionice. Neradim samo vw nego sve sto se zove putnickim automobilom i samo automehanika autoelektriku i autoelktroniku radu drugi majstori koji su skolovani za taj posao.
Necu rec da sve znam to je glupost covek se uci dok je ziv zato sam oved da naucim sta neznam i pokazem sta ja znam. Nisam ovde da se svadjam ja to neumem, radije cu napustit ovaj forum i zamolit administratore da obrisu sve sto ima veze samnom, nego da se bilo sa kim svadjam i raspravljam oko gluposti kojih mi je puna glava svaki dan.
Ako sam te uvredio izvinjavam se zaista mi nije bila namera, mislio sam da ces razumeti kad te nazovem bratom da sam se hteo obratit kao brat bratu.
-
Ne ne ljutim se zaista , ti si onda ozbiljan majstor nisam znao :26
-
BRAT opušteno :26
-
Hidro test 160-180 evra??? blink
[/quote
Nisam dobro napisao, nije hidro test 160-180e nego sve ukupno + ruke da se vrati glava i dihtunzi
Mislim da mi rece 15 ili 20 e da je hidro test
-
majstor enko mozda si odrastao u servisu, mozda si ucio zanat od oca..... ali oba nemate blage veze o mehanici i motorima. ni ti ni babo
-
Ako je koncept motora takav da klip i ventili mogu da se dodirnu, a ocigledno jeste, onda sigurno postoji neka devijacija ventila.Moze da se dogodi da taj motor i upali bez problema i bez nekih zvukova, sto ne znaci da je sve ok, ali verovatno ce od tada imati manju kompresiju.Cak i cadj oko ventila pravi problem, a kamoli zakrivljenost, pa makar ona bila merena u mikronima.
Nisam automehanicar, ali sam vise puta imao te probleme i cak sam jedanput sam uradio tu vrstu reparacije na opel vektri..Time se ne hvalim da znam i ne podcenjujem zanat, naprotiv i mislim da mora imati bar malu devijaciju.Jedino sto razumem pokusaj da se ugradi kais je verovatno smanjivanje troskova u slucaju da sve radi kako treba i izbegavanje stavljanja delova sumnjivog porekla u odnosu na fabricke koji su verovatno daleko kvalitetniji.Problem koji se desio odsecanjem nekoliko zuba, lezi u najverovatnije losoj remenici ciji su zubci jako ostri.
Elem, sam sam i radio reparaciju, jer nam je dva puta radio mehanicar i treci put sam sam uzeo da prostudiram zasto se desava da kais posle kraceg vremena smakne zubce a ne pukne.Majstor je to tumacio kao los kvalitet i njegova primitivna izjava"mala privreda", kao d vise u Srb i postoji velika privreda.Covek sa iskustvom nije dodirnu remenicu da vidi koliko je ostra.Zamenom remenice sam resio sve probleme u buducnosti.Sobzirom da nisam mehanicar samo sam doveo drugara da mi uzupci dok sam sve ostalo uradio sam.Naravno ventili su svaki put bili zakrivljeni.
-
majstor enko mozda si odrastao u servisu, mozda si ucio zanat od oca..... ali oba nemate blage veze o mehanici i motorima. ni ti ni babo
Hfala Boogu pa si ti majstor i sve znas, pa sa nama sta bude.
-
"Da automehanicar imam svoju radionicu i profesionalno se bavim automehanikom 18 god pre tog pocetka porastao sam uz oca u radionici uceci zanat kao segrt."
vidi majstore ti ako za tolike godine nisi naucio pod kojim uglom stoje ventili na tdi motoru u odnosu na klip mozda bi bolje bilo da razmislis o nekom profesionalnom cuvanju ovaca ili koza. dalje to sto kao nazovi segrt nisi naucio da se svaki ventil koji je imao bilo kakav kontakt sa klipom baca u kontejner je ocigledno nuklearna fizika za sjenicu i ostale pripizdine ;)
pa kad izucis sve sto treba i sto ti nije jasno dijeli pamet sa neiskusnima po internetu.
do tad cuti i citaj mahac
-
Majstore kolega, opusti se covece. Sto gajis toliku mrznju? Nisi sve procitao, napisao sam da je bilo slucajeva da su prezubili, a nisu napravili nikakvu stetu. A nisam napisao da nikad niko nije napravio stetu time sto je motor prezubio. Nista se ne gubi postavljanjem kaisa i proverom, majstor si razumes. O meni nemoj da sudis time sto se moje razmisljanje razlikuje od tvojega, sigurno da ni zivot necenimo istim vrednostima. Nego ako te put nanese ovamo ka Sjenici javni se da se druzimo popijemo koju sljivu, narezemo prsute i koje kakvih proizvoda. Da vidis gde sam i sta radim i kolko me cenu ljudi koji dolazu ovde pa onda napisi sta ti srcu dragu.
-
;) beer congratulations
-
E ovako da se javim,sva sreca pa nista strasno toliko.
Uradjen veliki servis sto sam i trebao da radim i iskrivljeni ventili na 4 klipu to zamenjeno tako da sutra odo da se provozam ko covek.Pozz vima i hvala. driving