VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: marko1987 April 22, 2016, 10:56:03 posle podne
-
Drugari u pitanju je passat b3 2.0 16v 9a, zamenjeno je sve komplet oko paljenja i radelo je neko vreme i ponovo problemi, auto vise ne pali.
Prvi simptomi su bili trzanje na oko 2800-3000 o/min i tako je islo 2 dana, posle toga krenem na put i vidim da dosta slabije vuce ja ga ugasim i ponovo ga upalim, dodam do 4000/min i obrtajo postepeno opadaju (ne reaguje na gas ) ugasi se i od tad ne mogu da ga upalim. Prvo sam proverio struju i baca varnicu, posle sam proverio gorivo. Benzin stize do ka glave ali ona ne salje u dizne, skinem ka glavu ostavim samo ulaz i 4 izlaza za cilinde, ostalo zatvorim i kad stisnem onu malu sipku ona pusta kad je pustim zatvara, sto znaci da je i ona ispravana(bar ja mislim). Vratim ja sve to na svoje mesto i dalje nista, reko aj da proverim dal stvra vakum u usisnu granu da bi podigo klapnu(tanjir) kad od vakuma nema nista, kompresiju sam merio pre 8-9 meseci i bila je 14-13-13-12 a sad je oko 9 e sad mi nije jasno zasto ne stvara vakum u usisnu granu???
I samo da napomenem da sam primetio da mi se izduvna grana mnogo brzo usija kad ga malo stisnem.
-
Da nije prezupcio kad nema vakuuma
-
pa moracu da pogledam sutra, ja sam sumnjao na dihtung, hidro podizace ili da je nesto oko izduva jer na auspuh kao da duva i uvlaci vazduh- lost006
-
Pogledao sam i nije prezubio.
-
Danas utvrdjeno da su otisli 7 hidro podizaca a sutra da se vidi u kakvom su stanju ventili . Nije mi jasno kako su stradali podizaci kad se nista nije culo :huh:
-
Oteraj ti to u Munze kod maestra Nina i Mikia da ti oni postave dijagnozu i terapiju tom 16v.Ti tamo vec due vreme utvrdjuju te ovo te ono,a ti bez auta jednako... :26
-
Pa ne isplati mi se samo slep sluzba uzima uzima oko 100e do bg. pa ruka i delovi to mi izlazi vise nego da ubacim drugi motor. Sad da se zamene hidro podizaci, ventili i ako je potrebno da se obradi glava. jer je najverovatnije do toga cim je izgubio kompresiju, ne stvara vakum u usisnu, a na izduvnu i duva i uvlaci vazduh.
-
Prvo ti vidi sto su stradali hidropodizaci, nemoze tek tako odjednom toliko komada da strada
-
skinuta je glava i stradalo je 7 hidro podizaca i izgoreli ventili. badmood
Koliko se krecu cene kod vas za obradu glave i da li je pametno da se prosire ventili?
-
Da li postoji mogucnost da se izbace hidropodizaci i da se ubace opruge ventila?
-
Au legendo pa ti vec imas opruge ventila, nesto si se ti tu zbunio [emoji47]
-
Kako si utvrdio da nema vakuma u usisnoj grani i da ne podize klapnu?
-
mikula - mislio sam na klasican sistem :D bez hidropodizaca, jer sam cuo da hidropodizaci ne trpe visoke obrtaje.
Skinuo sam usisno crevo sa ka glave prilepio ruku na crevo nema nikakav vakum, odem na drugi auto sa ka glavom tamo vuce kao ludo. Razmisljam da se nije zacepila izduvna jer se dosta brzo usijavala, skinem izduvnu ona nema nikakvu garez, samo se desava da i izduvava i uvlaci vazduh na izduvnu. Pozovem ja majstora da pogleda skinuli smo dizne i dok sam ja verglao on je rucno podigo klapnu i baca odlican mlaz . Onda je skinuo glavu i izgoreli su ventili i stradali podizaci.
-
Pisi sta se desilo kad spakujete glavu, jel upalio, stavi hidro podizace
-
Sutra ide glava na obradu, da se poliraju ventili i koji su izgoreli da se zamene. Pa javljam kad je budem sklopio. :)
-
glava je sredjena i ceka se majstor u petak da je sklopi. Koji je relej za pumpu goriva jer mi ne stize struja do nje i nece da radi, ako neko zna bio bi mu zahvalan ako bi mi reko.?
-
(http://i26.tinypic.com/2wcpf89.gif)
mjesto broj 12
-
mikula - mislio sam na klasican sistem :D bez hidropodizaca, jer sam cuo da hidropodizaci ne trpe visoke obrtaje.
Skinuo sam usisno crevo sa ka glave prilepio ruku na crevo nema nikakav vakum, odem na drugi auto sa ka glavom tamo vuce kao ludo. Razmisljam da se nije zacepila izduvna jer se dosta brzo usijavala, skinem izduvnu ona nema nikakvu garez, samo se desava da i izduvava i uvlaci vazduh na izduvnu. Pozovem ja majstora da pogleda skinuli smo dizne i dok sam ja verglao on je rucno podigo klapnu i baca odlican mlaz . Onda je skinuo glavu i izgoreli su ventili i stradali podizaci.
nije jednostavno napraviti glavu na meh podizace , nije ni tesko al ima dosta posla , zadrzi hidropodizace slobodno , ni jedan seriski motor ih ne moze prevariti u varijanti da ne mogu odaraditi lift (o/min) ...
nek ti neko ko se razume usteluje to , sjebaces motor sa nepravilnom smesom opet , to je nesto sto nema na netu i nema aparature , mora se to znati napraviti , ja sam gledao majstora kako to steluje 100x do sada , kapiram poentu sta radi ali opet sam ne bih nikada uspeo i da probam ...
-
U pravu je Milan 100%,gledam ovu temu od pocetka a niko da pomene uzrok izgorelih ventila...I kad spakujes tu glavu i sve bude gotovo,znaj da ti mora tu smesu ustelovati neko ko srvarno zna to da uradi.To pod obavezno ako mislis da to sve radi kako treba i dolikuje jednoj 16ki. :26
-
daj sliku tih ventila koji su izgorili, ostavi adresu na pp i ja ti saljem nov dihtung glave i svih 16 ventila i svih 16 podizaca.
majstor mikula i majstor marko ne jedite govna i ne izmisljajte toplu vodu
-
Vazi legendo ti nastavi
-
Majstor koji je gledao da li je auto u fazu nije gledao reper na zamajcu ( mislio je da je u fazi ) i reko je da je ili do podizaca ili ventila. Rasklopi on sve to i odnese na obradu, kad sam otiso po glavu covek koji radi glave kaze da nije problem u glavi motora jer je bilo potrebno samo da ispolira ventile,siceve i gumice nove, ostalo je sve odlicno. Vidim ja da od majstora koji je trebao da je sklopi nema nista i resim da je sam sklopim. Vratim sve na svoje mesto, uzubim ga i auto upali na pola kljuca ostavim ga da radi da bi napunio podizace,kad je stigo do radne temperature krenem na probnu voznu nakon nekoliko metara auto izgubi snagu i ugasi se. Nista pogledam dal je u fazu on prezubio za 4 zuba, skinem remenicu zubcastog na radilicu i vidim da je obrisao kajlu. Stavim novu, uzubim ga i auto palli i ide perfektno. Tako da je ceo problem bio u remenici zubcastog. :)
gedora- Za ventile i podizace sam vam samo preneo to sto mi je reko taj "majstor" nikakvu toplu vodu ja nisam izmisljavao, a niti sam majstor. Mislim da nema potrebe da se vredjamo, jer smo svi mi ovde da bi pomagali jedni drugima. :) ;)
-
Ja sam jednom negde u nekoj temi napisao zasto nema vise od 6-7 ispravnih 16ki kod nas,,Evo upravo jednog primera.. :26
-
@marko bor ja sam ti trazio sliku ventila zato sto znam da je nemoguce da izgore 7 komada na tom motoru pogotovo u toj sasiji jos sa plinom. u pravu si za to da forum sluzi da bi pomogli jedni drugima. ali u svakom slucaju ne sluzi za nagadjanje, tj ako za nesto nisam strucan odnosno siguran 101 posto necu ti ni napisati. cinjenica je da ovde ima puno pametnih koji sve znaju, naravno uz pomoc raznih foruma, gugla, autodate i slicnih..
ono za izmisljanje tople vode se nije odnosilo na tebe, tako da uzivaj i pun gas. ;)
-
:26
-
Drugari mnogo mi slab ler gas kad se ugreje, nekad hoce i da se ugasi. Jel moze da se nasteluje i ako moze gde se steluje? :)