VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: la_pjer April 04, 2016, 05:38:34 posle podne
-
Problem i izluđuje me do Iznemoglosti. Imam POLO CLASIC 1,4 / 44kW / 1996.god. Crkao menjač odnosno nisam mogao da ubacim ni u 1, 2 i rikverc. Po preporuci da se ne isplati popravka zbog cifre, kupih polovan menjač i sve to sa ugradnjom 170e. Ali ... ja ne mogu bez tog ali. Prvi polovni menjač polovni pištao u 5-oj i pokaziva da pri brzini od 90km/h motor se vrti 3000 o/min. Sa menjačem, koji je crkao, sve je to izgledalo 2500 o/min pri 90km/h i 4000-4100 pri 140km/h. Stavljen drugi polovni menjač, nadam se da je tako, nema pištanja i obrtaji bili korektni, kao kod crklog menjača. Ali . . . opet to ali. Prestade da pokazuje kolika je brzina. Zamenjen davač i posle 10min i on prestade da pokazuje brzinu. Danas ponovo zameniše i davač i pinjon pa brzina proradi ali sad je opet 90km/h 3000o/min. Ovo me izluđuje jer ako je to tačno znači opet 500 obrtaja više za iste brzine, pa se pitam šta je onda sa potrošnjom goriva?
Pomoć. Pre pitanja da naglasim, da je 90km/h pri 2500o/min kada sam bio sam u kolima a kada nas je bilo 4-voro uz mala odstupanja u +. Treba mi brz odgovor jer imam još par dana da odlučim o tome dali prihvatam ovaj menjač ili ne. Pitanje svih pitanja je:
KOLIKI OBRTAJI TREBA DA BUDU PRI BRZINI od 90km/h? ili sam samo u tripu.
-
Ja mislim da ti nisu isti prenosi na menjacima.Javice se jos neko.
-
Ako je 90 na 2500, nema veze da li si sam u kolima ili vas je cetvoro.
Sa istim menjacem, prvo pokazivalo dobro tj. 90kmh na 2500rpm, pa posle zamene davaca isti taj menjac pokazuje 90kmh na 3000rpm, znaci laze brzinu. Nema to veze sa prenosnim odnosima..
Probaj preko neke navigacije da uporedis brzinu (na navigaciji ce uvek manje da pokaze, inace to je stvarna) ili neka neko ide ispred tebe 90kmh pa vidi sta tebi pokazuje
-
Ljudi, ovo je idiotizam na kvadrat ma na bilion. Sad se vratih sa vožnje, išao da sipam gorivo pa reko da probam. Ponovo obrtaji u normali 2500o/min na 90km/h. A da ne pričam sada drugu stvar odnosno ludnicu sa pokazivanjem goriva koja se juče pojavila. Nivo goriva luduje. Skrenem desno kazaljka na max, levo kazaljka na 0, ubrzam 1/2, kočim rezerva. Ja već dogovorio za sutra da se pregkeda sistem pokazivanj, plovak i tako redom ... E sad budalaština, posle sipanja goriva. Sve radi normalno. Sipah 15l , kazaljka na 1/2. Levo, desno, ubrzaj, koči stoji OK. Ovde neko nekog ..be u mali mozak.
Elektronika možda ili gremlini? Ili je vreme da se raziđemo ko ljudi dok još možemo, da ne bi radila palica ili presa, možda. Ima neko savet da se ne desi da moram košulju da zakopčavam na leđima.
-
Druze, taj auto ima 20 godina, normalno je da ce stvari kao sto je plovak da zezaju. Mozda je los kontakt itd, to je najmanji problem.
Sto se tice menjaca, ako je sad ponovo sve u redu, pretpostavljam da te je zezao pinjon i nije pokazivalo tacno. ;)
-
ili kliza lamela lollol