VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: marko1987 Mart 26, 2016, 08:17:43 posle podne
-
Drugari potrebna mi je pomoc, auto mi mnogo slabo vuce, povecao je potrosnju i puca iz auspuha. Ja sumnjam na paljenje, kako da nastelujem paljenje ima drug stroboskopsku lampu tako da mogu i to da pozajmim samo ako neko moye da mi objasni kako to da uradim. Bio sam kod majstora i on je probao bez lampe i auto i dalje zeza. U pitanju je passat b3 2.0 16v. Hvala unapred
-
Ne mora da znaci da je do paljenja. Moze da puca ako je je probila neka svecica ili losa bobina. Prvo to proveri.
-
a da probaš sa instalacijom ? Puca zbog struje,negde probija nešto... možda je pukla kapa,kablovi probijaju...
-
Juce sam bio kod majstora i nastelovali mu paljenje i auto iso dobro do danas, Danas otiso kod drugog i on misli da je prezubio za jedan zub jer slabo reaguje kad se zakrece( steluje ) paljenje. Sad ne znam ni kome da verujem ni sta da radim. Interesuje me da li se kod njega steluje paljenje ili ima senzor ?
-
ili ako se ne razumeš ostaviš auto kod nekog od ta dva i naprave ti auto big_boss
-
Pa moracu da ostavim ali ne znam kod kog od njih dvojice.
-
koliko li se krecu cene majstora za zamenu zupcastog?
-
50 €.
Tesla 6.1
-
Na tom motoru je smesno promeniti zubcasti i uzubciti ga. Ja sam zamenio glavu i uzubcio ga, Gedora mi preko telefona objasnio kako da uradim to :)
-
Moj ti je savet posalji tilepo Gedori 50e post-om i da ti ovek preko mob objasni kako to da uzupcis i dovedes u fazu,to ti je mnogo bolje nego da ti ti levati prckaju oko motora..Jel po tvom izlaganju nijedan od te dvojice ti nije neki strucnjak..
-
Hvala drugari na odgovorima. Bio sam danas kod krstenog majstora i covek kaze da je auto bio u fazi tako da nije trebalo da se uzubljuje samo je nastelovao paljenje i auto ide kao metak. Tako da je problem resen.
-
pa ne skida menjač pa 50e, a i menjač se skida i za manje pare
-
mozda u Nis da se skida mjenjac za manje od 50€
-
Oni koji nemaju posla skidaju i za 25e
-
pa ne skida menjač pa 50e, a i menjač se skida i za manje pare
Najbolje bi bilo za 10e , ocas posla se to uradi , vise ima posla oprati auto i izvoskirati
-
pa da dok ste na forumu svima 50e 80e 100e šta je to sitnica, a kad dođe mušterija i kažete mu te cene odmah ode i shvatite da ste preterali, čisto sumnjam da bi ste vi platili 50e za štelovanje paljenja na passatu b3, pre bi rekli eto šta ga košta da zavrne razvodnik u jednu stranu ;)
-
E pa bas zato sto su svi sami sebi stelovali paljenje i zupcili 16v po supama,sada da bog da da ima 7-8 ispravnih gti 16v golfova u celoj zemlji.Pozz :45
-
Oni koji nemaju posla skidaju i za 25e
ja kad nemam posla legnem i stavim saku pod glavu. stara narodna "Bolje dzabe lezati, nego dzabe raditi"
a za ostalo je Nenad rekao. i ne samo 16v nego je balkanski mentalitet da sve sa komsiom i rodzakom pokusa da napravi sam na ulici sa alatom od 10€. i kad zasere stvar kuknjava. ja takve najvise volim
-
pa da dok ste na forumu svima 50e 80e 100e šta je to sitnica, a kad dođe mušterija i kažete mu te cene odmah ode i shvatite da ste preterali, čisto sumnjam da bi ste vi platili 50e za štelovanje paljenja na passatu b3, pre bi rekli eto šta ga košta da zavrne razvodnik u jednu stranu ;)
da li ti razumes tematiku principa stelovanja motora ? ponekad je potrebno i razupciti motor ,a ne samo zavrnuti razvodnik u stranu ...
ajmo ovako , ako dam primer : 8v bilo koji motor - razvodnik u bloku , sta ako se zalomi sraf za kljuc 13 i ostane u bloku ??? hoce li onda musterija biti realna pa reci ok druze nista jbg star je blok 20 godina i truo desava se , nema veze sto sada mogu da pisam uz vetar , il ce popizdeti i traziti da se kvar otkloni
u slucaju pucanja tog srafa ima da se zezas pola dana dok ga ne resis ako uopste i uspes da ga resis .... !
da li onda sav taj posao i cimanje vredi 10e ? , neko recimo uradi mali servis koji traje u proseku 20 min i uzme bar 10e ,a ne jebe se ...
pola vas vozi trule aute i kad dovezete na opravku hvatate se za glavu kad cujete cenu , a cene su sasvim normalne u vecini ne-ovlascenih servisa
evo ti jos jedan primer : skoda fabia 1.4b 2001-4 , znas li koja je verovatnoca da ce se zalomiti sraf u mostu ako radis prednji trap - velika , znas li sta tada bude kad ti se pokida glava a telo vijka ostane u silenu , jebes mater sam sebi , seces brusilicom , grejes itd... mislis li ti da to musteriju zanima ?
koliko kosta prednji trap da se uradi po tebi ? 20-30e? pa kad im kazes 4000 dinara za ruke kao da si mu jebao mater ...
i na kraju krajeva dok je vas tjunera na netu i majstora , bice za nas normalne koji se ovim bavimo posla , a paulu se pridruzujem u varijanti bolje sedeti nego dzabe raditi ;)
-
sad smo omašili temu :)
I onda kukamo kako su nam male plate,pa naravno da jesu,kad je ovde sve podcenjeno... u normalnim državama je samo stavljanje na dijagnostiku 100 eura... slažem se da je ljudima mnogo da daju pare za popravku stare kante,ali ne shvataju da je noviji auto deset puta lakše raditi... I sa Milanom i Paulom se slažem da rad majstora ne treba podcenjivati,jer i ta zamena ulja za 10 eura i 20 min posla može da se izkomplikuje,šta ako ode loza na karteru ? Ko plaća tu muku? retko kad mušterija,nego se majstor jebava sa skidanjem kartera,toliko da kod nekih kola mora da se skida cela izduvna grana,dok se kod nekih čak i motor vadi napolje(neki model mercedesa 200D)
-
20e je dijagnostika ovde , nemoj da baronises lollol
salu na stranu, jako ispod cene je sat majstora u srbiji, plus moraju da se drndaju sa matorim lesevima, turskim/kineskim delovima, kolima koje je 'sredjivao' neko sam, "daj skrpi nesto da ide" itd.
jako je ruzno tudjoj struci odredjivati cene odokativno po neto radu u idealnim uslovima.
-
Gagi u pravu si sve sto si rekao, ali u normalnim drzavama je minimalac 1200e, a u Srbiji ljudi rade i za manje od 200e. Tako da je nekom i 20e mnogo. Valjda cemo i mi da postanemo nekad normalna drzava . :D
-
Slazem se i ja da nijedan zanat nije za potcenivanje,ako neznas sam plati nekog ko zna i kraj price,a koliko to kosta prvo se treba raspitati pa tek onda raditi,drugo je to sto mi zivimo u srbiji pa nam je skup deo samo kad moramo da kupimo a nedao bog jos majstoru da damo koji dinar.
-
Niciji rad ne treba podcenjivati ne samo majstorov. Svako muci svoju muku u ovoj sjebanoj zemlji i bori se da prezivi. Da drzava ne propada vec 20-30 godina sigurno bi na ulici bilo mnogo boljih i novijih automobila. U normalnijim uslovima majstor bi vise naplacivao svoje ruke mi bi vozili nova kola...doktori ne bi odlazili iz zemlje u tri lepe u Norvesku,Svedsku i sta ti ja tu znam...
Verujem da posao od 10 minuta moze da se pretvori u posao koji traje ceo dan. Poremeti se ceo raspored servisa svi nadrkani besni a majstor u debelom minusu zbog jebenog srafa. Zato kad bi mi neko rekao ne radim Golf 2 radim kola pa lupam sad od 2000 godine ja mu nista ne bi zamerio. Razumem svaciju muku i postujem svaciji rad. Ali dok cela zemlja ne krene na bolje sve ce biti isto...
-
rekao si sustinu..no coment, samo :
driving
-
Gagi u pravu si sve sto si rekao, ali a u Srbiji ljudi rade i za manje od 200e. Tako da je nekom i 20e mnogo.
druze tom kome je mnogo 20eu sto ne ide busom? taj koji nema 20eu koji ce mu penis auto?
-
Druze znam ljude kojima auto stoji u garazi i sluzi im samo kad je bas neophodno jer nemaju ni za gorivo, a to je zbog toga sto sto zivimo u drzavi u kakvoj zivimo. u sustini 20 eu nije nikakva para, ali takve majstore imamo da je mene stelovanje paljenja kostalo 50 eu. jer su mi ti isti "majstori " to nastelovali da traje 1 dan i posle opet nista dok nisam otiso kod majstora koji nije toliko "poznat" i covek ga nastelovao i sad je kako treba. :)
-
još jednu stvar nisam pomenuo... nije isto u radionici 20 min u idealnim uslovima za rad i skupim alatom koji to vreme skraćuje za više od duplo i rad na "livadi"... to isto treba uzeti u obzir... ja u radionici menjam točak za 10 sekundi,na ulici nekad treba i pola sata... i šta sad,neko treba da dodje i kaže mi u pa majstore hoćeš 300 dinara za 10 sekundi,da ti nije mnogo ?
-
Za mene ne postoje te pare koje mogu da plate moje zivce koje "vrsni majstori" znaju da pokidaju a znaju i to odicno, Volim da vozim auto koji je siguran i volim da odrzavam auto maksimalno koliko je to u mojim mogucnostima. Iskren da budem da nije ovog foruma nikada ne bih upoznao 2 odlicna coveka i odlicna majstora za VW vozila a to su Gedora i Gagi (pre njih sam imao iskustva sa onima gore pomenutim koji znaju da kidaju zivce). U njih dvoje imam potpuno poverenje i uopste ne razmisljam o njihovom kvaitetu rada, poznavanja onoga sto rade i ceni njihovih usuga. Zasto ? Zato sto znam da kada stave deo, popravljaju isti ili daju savet to rade kao za sebe, koji ce vas docekati kao domacini kada dodjete u servis i kada treba da naplate SVOJ RAD su skroz razumni sa cenama (cak i jeftiniji od raznih "vrsnih majstora" i komsija). To je moj odnos i moje misljenje oko toga da li treba ili ne treba popravljati+odrzavati auto kod nekoga ko zna ili ne. Sto ljudi = sto cudi pa neka svako odluci kako i gde ce odrzavati svoj auto. Da li ce to raditi po svojoj filozofiji ili po novcaniku izbor je licni ali nema gore stvari nego kada useres nesto i onda svi drugi (majstori) su krivi samo ti koji si svojim "znanjem" zasrao nisi. Ovo vazi za sva zanimanja koja zahtevaju strucnost i znanje.
:26
-
beer
-
Druze znam ljude kojima auto stoji u garazi i sluzi im samo kad je bas neophodno jer nemaju ni za gorivo, a to je zbog toga sto sto zivimo u drzavi u kakvoj zivimo. u sustini 20 eu nije nikakva para, ali takve majstore imamo da je mene stelovanje paljenja kostalo 50 eu. jer su mi ti isti "majstori " to nastelovali da traje 1 dan i posle opet nista dok nisam otiso kod majstora koji nije toliko "poznat" i covek ga nastelovao i sad je kako treba. :)
Ja sam ti lepo reko da ti ti levati nenaju nastelovati paljenje i kome da se obratis....i opet te kostalo 50e i cimacine velike...
-
Svaki zanat je zlatan.
Drugi je problem što mi živimo u državi u kojoj su poremećene vrednosti.
Tesla 6.1
-
Ponovo problem sa passata iso dobro nekoliko dana i jutros pocelo pucanje iz auspuha na oko 3500/4000 o/min i zamenio razvodnu kapu i od tad auto ne pali i kao da lupa nesto u motoru, desava se i kao da u toku verglanja zablokira. Opet sam proverio reperne tacke i auto je u fazi. Da li je do ka glave, paljenja ili nesto trece? badmood
-
svaki 4um je pomoc prijatelja (kolega) iLi marketing..nema tu vise opcija.. :78
-
Kad si menjao kapu, jesi siguran da si vratio kablove kako su bili?
M
-
DA, jer su kable bile obelezene i vratio sam isto kao sto je bilo.
-
Evo sad stavio nove svecice, novu kapu i kad zaverglao puklo i izbacio usisno crevo sa ka glave.
-
Jel imaš plin?
-
Nema plin, kako ide raspored kablova na razvodnoj kapi mozda sam pogresno obelezio. Pokusao sam da okrenem za malo razvodnik i posle duzeg verglanja upalio i neravnomeran rad ima na leru cim se da gas kao da zablokira i ugasi se.
-
promešao si kablove...
-
okreni kapu za 180 stepeni :)
-
Sve moguce kombinacije sam prbao s kablama i kapu sam okrenuo ali nista. I kad sam skinuo da je okrenem vidim da je razvodna ruka ostecena jer je majstor kod kog sam bio najverovatnije hteo da skine ruku i ostetio je pa sam narucio razvodnik, kapu, ruku i kable pa ce vidimo sta se desava, ako i tad zeza dajem ga ciganima. biggrin
-
Evo sad stavio nove svecice, novu kapu i kad zaverglao puklo i izbacio usisno crevo sa ka glave.
trebao si jaci gas da dodas da probije i sve bi radilo kako treba
*** sta mu znaci da okrece razvodnik napamet i mesa kablove , dovedi motor u nulu i vidi u kom smeru ti pokazuje ruka tu nabaci prvi prekoputa cetvrti ,a drugi i treci eventualno zameni da ne mislis mnogo ;)
-
U utorak stizu delovi pa cu da vidim, posto je stara razvodna ruka dosta ostecena. Samo me brine da nije iskrivio klapnu na ka glavu zbog detonacije. :(
-
Drugari samo da vam javim, zamenjeno sve auto pali i ide super, samo u voznji na leru drzi oko 1800-1900 o/min a kad auto stane vrati na normalu e sad me malo to buni.? :)
-
Verovatno ti glavi ler motor, probaj da ga ocistis ili drugi da stavis
-
Evo sad stavio nove svecice, novu kapu i kad zaverglao puklo i izbacio usisno crevo sa ka glave.
trebao si jaci gas da dodas da probije i sve bi radilo kako treba
*** sta mu znaci da okrece razvodnik napamet i mesa kablove , dovedi motor u nulu i vidi u kom smeru ti pokazuje ruka tu nabaci prvi prekoputa cetvrti ,a drugi i treci eventualno zameni da ne mislis mnogo ;)
Evo reko ti je covek sve...A za taj ler step motor glavi verovatno..
-
Drugari ociscen step motor u benzin i vratilo se sve na normalu. Pozdrav. :)
-
Pozdrav ljudi ! Ne otvaram temu, jer je ova u vezi sa mojim problemom.
Obradjena mi je glava motora, pokrivili su se ventili, pa su menjani svi ventili, sicevi, sve sve u glavi, zbog majstora kojim mi je haos napravio. Drugi majstor je odradio glavu, i namestio i rekao da narednih 500km idem polako, da ne dizem auto u obrtaje, pa posle tih 500km da dodjem da nasteluje paljenje, jer je kako je rekao pomerio sada paljenje. Auto lose ide, bas, trom je , i poceo je da trese, tj na obrtajima nizim se osecaju vibracije u karoseriji. Takodje stoji mi upaljena cuvena “check engine” lampica 😒😒😒
Da li je to normalno, obzirom da je paljenje pomerio ...
Da li to namestanje paljenja dovodi do ovakvog gubitka snage?
Da li je praksa da se kako majstor kaze” nova glava motora, jer su svi novi delovi u njoj” da se razradjuje, da”sve lepo legne”...
Vozim golf 5 1.9 TDI 105ks 77kw 2004 godiste