VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: passat b4 Februar 27, 2016, 09:34:13 posle podne
-
Ovako drugari u pitanju je Bora 1999g 1.9 tdi 90ks, ALH, desava se sledece, auto vuce normalno do nekih 3500 obrtaja tada ulazi u safe mod i gasi turbinu, na dijagnostici prijavio gresku:
17958 - Punjenje pritiska-kontrola devijacija P1550, Zamenjen N75 ventil, sva vakum creva nova, Protokomer majstor gledao na dijagnostici dobar, Turbina u trecoj na 3000 obrtaja ima pritisak 2100-2200... Sta jos da pogledam?
-
Map senzor.
-
Ako je to onaj sto stoji pored zupcastog kaisa na onoj cevi sto ide u usisnu granu, i njega sam probao sa drugog auta koji je ispravan isto se ponasa...
-
Nema šta da stavljaš sa drugog auta,ako ne radi,to se vidi na dijagnostici. Provjeri vakuum crijeva,možda si pobrkao nešto.
-
Ma nisam pobrkao vakum creva zato sto sam bas gledao raspored sa drugog auta isti motor kao moj.
-
Možda tandem pumpa ne pravi dobar vakuum tj nema kapacitet jel ti tvrda kočnica, hoće kod njih to da se rašljaka a možda i glave krilca
-
senzor pritiska usisne grane,nije na odmet I to da pogledas
-
Možda tandem pumpa ne pravi dobar vakuum tj nema kapacitet jel ti tvrda kočnica, hoće kod njih to da se rašljaka a možda i glave krilca
kocnica je kao i pre nisam primetio razliku, i mene strah da nisu krilca u turbini.
senzor pritiska usisne grane,nije na odmet I to da pogledas
Gde mu se nalazi taj senzor?
Da napomenem da gresku nece da izbrise na dijagnostici.
-
Treba da je kod interkulera.
Kucaj u googlu tu gresku pa idi na sajt ross-tech da vidis o cemu se radi
-
I njega sam probao sa drugog auta, isto...
-
Jel ima jos nesto da pogledam pre nego sto skinem turbinu da vidim da ta krilca nisu zaglavila?
-
Meni se to desavalo a razlog je bila pokidana gumica na spoju creva i interkulera.
Sistalo je poprilicno glasno pa pretpostavljam da bi cuo kad bi kod tebe bio isti slucaj.
-
Proverio sam svako crevo, interkuler skidao i cistio.
-
Sutra ide turbina na ciscenje pa javljam rezultate.
-
Turbina ociscena, ventil na njoj zamenjen bio los. Oseti se da ide malo bolje al opet gasi turbinu. Nema pravila kad, nekad na 90, 100, 110km/h. Sta da radim vise ne znam.
-
Da li si proverio sistemski vakuum baš tada kada izgubi snagu
-
Nisam, kako da uradim to?
-
skini crevce koje ide od glavnog vakuuma i stavi manometar. manometar treba da bude u autu ili na šoferci da bi pratio vakuum
-
Možda tandem pumpa ne pravi dobar vakuum tj nema kapacitet jel ti tvrda kočnica, hoće kod njih to da se rašljaka a možda i glave krilca
majstore gdje si ti na 90ks motoru vidio tandem pumpu?
Turbina ociscena, ventil na njoj zamenjen bio los. Oseti se da ide malo bolje al opet gasi turbinu. Nema pravila kad, nekad na 90, 100, 110km/h. Sta da radim vise ne znam.
slabo ste vi to ocistili i podesili.
skini crevce koje ide od glavnog vakuuma i stavi manometar. manometar treba da bude u autu ili na šoferci da bi pratio vakuum
ne seri
-
Onda je ovi u uzice nisu lepo podesili kod njih je radjena.
-
ceraj to kod nina da ti odradi,da se ne jebavas s tim,mozes samo napravit vecu stetu i trosak ;)
-
A sta kaze dijagnostika? To ipak nije dvojka:)
Postoje dve situacije: "overboost" (17965 kod greske) ili takozvano prepunjavanje, najcesci uzrok slepljena krilca na varijabilnoj geometriji, los aktuator, opet ne otvara ili blokira polugu koja kontrolise krilca, pazi moguca je i situacija da je ta poluga vezana na aktuator lose podesena, kratka je, ili je previse dugacka, steluje se na srafu, neka od creva, porozna ili lose povezana, N75 ventil, i u ovom slucaju, nikad ali pazi nikad protokomer, jer da imas problem sa njim imao bi kontstantan pad snage, ili receno srpski, auto doslovno ne moze da povuce.
Drugi slucaj je takozvani "underboost" iliti nedovoljan pritisak (17964 kod greske), neko je crevo lose, ili lose povezano, los solenoid N75, zaglavljena geometrija, moguce problem je opet aktuator, curi ili lose podesen,....
To su najcesca dva slucaja, dijagnostika pa mozes da zapevas "ko nino", sala naravno ;)
Ovako mozes sve redom da menjas i nikad da ne resis problem, ima toliko videa na youtube o tome i generalno niko ovaj problem nije resio iz cuga, prethodno mnogo dijagnostikovanje moze mnogo da ustedi i para i vremena.
-
Otkud motoru od 90 konja turbina sa varijabilnom geometrijom?
Sent from Ođe Mobilni using Tapatalk
-
Druze nisam majstor niti se nesto posebno razumem, ali iz iskustva sta se meni nekad desavalo na astri g, isto gasi turbinu i bas se isto ponasala kao tvoj auto. Ne mora da znaci, ali meni je bio EGR ventil.
-
A sta kaze dijagnostika? To ipak nije dvojka:)
Postoje dve situacije: "overboost" (17965 kod greske) ili takozvano prepunjavanje, najcesci uzrok slepljena krilca na varijabilnoj geometriji, los aktuator, opet ne otvara ili blokira polugu koja kontrolise krilca, pazi moguca je i situacija da je ta poluga vezana na aktuator lose podesena, kratka je, ili je previse dugacka, steluje se na srafu, neka od creva, porozna ili lose povezana, N75 ventil, i u ovom slucaju, nikad ali pazi nikad protokomer, jer da imas problem sa njim imao bi kontstantan pad snage, ili receno srpski, auto doslovno ne moze da povuce.
Drugi slucaj je takozvani "underboost" iliti nedovoljan pritisak (17964 kod greske), neko je crevo lose, ili lose povezano, los solenoid N75, zaglavljena geometrija, moguce problem je opet aktuator, curi ili lose podesen,....
To su najcesca dva slucaja, dijagnostika pa mozes da zapevas "ko nino", sala naravno ;)
Ovako mozes sve redom da menjas i nikad da ne resis problem, ima toliko videa na youtube o tome i generalno niko ovaj problem nije resio iz cuga, prethodno mnogo dijagnostikovanje moze mnogo da ustedi i para i vremena.
Napisao sam u prvom postu, kod greske 17958-punjenje pritiska kontrola devijacija. Turbina ociscena u turbo servisu uzice, taj aktuator je nov stari nije valjao, sva vakum creva nova, N75 nov, interkuler ciscen, protokomer sam nov stavio iz razloga sto stari nije bio dobar, sa novim stvarno bolje ide.
Otkud motoru od 90 konja turbina sa varijabilnom geometrijom?
Sent from Ođe Mobilni using Tapatalk
Ima geometriju. Kodna oznaka motora ALH i on ima turbinu sa geometrijom.
Druze nisam majstor niti se nesto posebno razumem, ali iz iskustva sta se meni nekad desavalo na astri g, isto gasi turbinu i bas se isto ponasala kao tvoj auto. Ne mora da znaci, ali meni je bio EGR ventil.
EGR ventil je zatvoren tako sam ga i kupio. Ali je normalno iso sve do sad.
Hvala svima stvarno sto se trudite da mi pomognete da resim problem! :-)
-
posalji meni tu turbinu i racun koji si dobio od ts uzice
-
kod majstora racun, sutra idem da uzmem i saljem ti sliku. A turbinu ako bude hteo opet da skida i nju cu ti posaljem. Daj adresu na pm.
-
ok
-
@passatb4 sad si usmeren na pravu adresu majstor1
-
Aha, ako je kod greske 17958 onda je solenoid N75, po ross tech-u, najverovatnije. Posto kazes da si njega menjao, ako si stavio polovan, moguce je da je los, on je mozda elektricno ispravan u smislu da zatvara strujno kolo, ali glavi klip u njemu, ili je membrana losa. Sve u svemu, funkcija mu je da rasterecuje turbinu, tj. da visak pritiska preko filtera za vazduh ispusti u atmosferu.
Detalnjije o ovoj gresci na linku:
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17958/P1550/005456
Takodje navode da treba proveriti creva, kao i da ne iskljucuju mogucnost kvara turbine, ali opet posto je bila na servisu, ne bi trebalo da je do nje.
Vakuum diagram za ALH motor, bez modifikacija:
https://farm9.staticflickr.com/8722/16872254906_166acf578c_b.jpg
sa skinutim EGR ventilom:
https://farm8.staticflickr.com/7598/16898160425_5df8db62b9_o.gif
i poslednji slucaj:
https://farm8.staticflickr.com/7591/16275774774_e0e42e3618_o.gif
-
s pojavom interneta u srbiji se pojavio nenormalno veliki broj majstora , strucnjaka, sto za tdi sto za motorsport.
-
Danas auto oteran u Novi Pazar po preporuci kod majstora, On je ustanovio da je kvar kompjuter odneo ga dal kod nekog elektricara i sta je radio ne znam, rekao mi je samo da dodjem za 3 sata po auto. Probao auto ide dobro kao pre terao sam ga i 160 ne gasi turbinu sve najnormalnije.
-
s pojavom interneta u srbiji se pojavio nenormalno veliki broj majstora , strucnjaka, sto za tdi sto za motorsport.
Ja 'teo da budem od koristi, al tako je u Srbalja, nikad zahvalni :)
Drago mi je da je passat b4 resio svoj problem clap