VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Šasija, vešanje, kočnice, upravljanje => Temu započeo: Goranbanjica Februar 24, 2016, 04:26:01 posle podne
-
Molim clanove za kamentare.Naime kad kočim auto se ne zaustavlja u sekundi već nekako mi se čini da kočnice ne primaju kako treba.
Zakoči on ali nije to to.Diskovi i pločice su novi.Ispusten je zrak u svakoj od guma ali se kocnice ponasaju čudno.Ulje ne piju i sve je ok.
Unapred hvala. :)
-
Jel propada pedala kad se koci?
Stiskas jace a isto koci?
-
Koliko si presao od zamene tih delova?
Ako si zamenio pre 200-300 kilometara onda ces morati jos malo da sacekas da to sve nalegne.
Bitno je da ne forsiras nagla kocenja.
Posle predjenih 500-600 kilometara bi trebalo da koci kako treba.
-
Jel propada pedala kad se koci?
Stiskas jace a isto koci?
Propada poedala.Tako je kako kažes.Loše mi koči. :)Diskove i plocice menjo pred 15000 km.
-
Imao sam problem na bivsem autu, sve promenjeno, diskovi i plocice a on i dalje slabo koci... Problem su bili klinovi. Kad pritisnem pedalu, oni se aktiviraju ali kad pustim kocnicu, nisu se vracali u prvobitni polozaj a trebali su. Kad sam to sredio, auto je kocio ko blesav :)
-
možda je servo oslabio ili tandem pumpa...
-
Neznam šta je u pitanju a ne bi želeo otić na servis pa da vrše probu jedno po jedno dok ne ispitaju u cemu je problem.Za tu avanturu nemam novca.Poprave nešto pa nije to,pa drugo pa opet nije itd.Desavalo mi se cesto.
-
Neznam šta je u pitanju a ne bi želeo otić na servis pa da vrše probu jedno po jedno dok ne ispitaju u cemu je problem.Za tu avanturu nemam novca.Poprave nešto pa nije to,pa drugo pa opet nije itd.Desavalo mi se cesto.
Odes kod cike sto radi na tehnickom i proveris kocnice pa ce ti reci jel koce kako treba ili ne,kad vec ne verujes majstorima.
Ima on pregleda koliki otpor na valjcima da nasteluje srazmeran tezini auta,pa valjda tako zna kolika sila kocenja treba da bude za obe osovine i tolerancija izmedju tockova.
Jednostavnija varijanta od bacanja pasulja na forumu ;)
-
Da pokusam da pomognem ,
Kocnice nakon samog montiranja mogu tako da se ponasaju ali t oo je uobicajeno samo do nekih 100-200 km, nakon toga bi trabalo da je sve ok.
Pokusaj ovako :Upali auto , izbaci na ler , pritisni kocnicu i drzi pritisnutu, ukoliko kocnica propada skoro do kraja velika je verovatnoca da je otisao glavni kocioni cilidar .
Na tehnicki mozes otici i mogu ti utvrditi odstupanja u kocenju ali mogu samo to , tesko da mogu utvrditi sta je uzrok potencijalnog odstupanja .
A opet najbolja varijanta je da nadjes nekog dobrog - korektnog majstora koji ce ti dijagnostifikovati kvar.
pozdrav
-
Gorane a kada si zadnji put menjao ulje u kocnicama pitam jer vecina to ne menja nikad pa posle....a druga stvar kao sto rece Gruja glavni kocioni cilindar,curenje sistema izuzimam jer da curi negde brzo bi skroz ostao bez kocnice, na tehnicki nemoj ni da ides jer kad im budes rekao da ti propada kocnica nece te ni pustiti unutra, terace te prvo kod mehanicara pa onda na tehnicki.
Sad videh da imas vezanu temu oko kocnica i zamene cilindra kvacila jeste li odzracili kvacilo?
-
Pozz svima. Da ne otvaram novu temu u vezi kocnica. U pitanju je vw polo 9n3, pali mi lampicu za plocice, pogledao sam plocice u super stanju su, debljina nekih 12-13mm. Menjane pre 10.000km. Gledao sam da onaj kabl senzor nije negde ostecen i nista nisam mogo da vidim cudno. Sta bi moglo biti?
-
Bez obzira sto nije ostecen,ume nekad tako da prijavljuje kao da su plocice za zamenu.
Komsija ima isto 9n3 i desava mu se isto.
-
i dalje imam problem kod kocenja jer ne koci u mestu iako su plocice i diskovi stari 3 meseca.onako kad kocim kao da ne kocim.sporo zustavljanje vozila.takav mi subektivan osecaj.ulje u posudici ok i na nivou.kad vozim kod raznih mehanicara krecu nagadjanja sta e i ja pobegnem.ako neko ima pouzdanog majstora molim preporuku.hvala i nadam se da nije problem ovako sto sam direktan.
-
Lepo ti je Gagi rekao, servo, tandem. ali pre nego se upustis u tu zajebanciju proveri vakuum creva.
Sva, tako je meni losije kocio, isto majstor pretpostavio da je pumpa ili ona servo pecurka, a na kraju samo loshe Vakuum crevo. Obrati paznju na ona ka servo pecurki na pozarnom limu...
Prslo na mrazu jednog jutra, ostao bez kocnice, a do tada pustalo i gubilo vakuum...
-
hvala.i jos neki kontakt pouzdanog majstora u bg? majstor1
-
Da pokusam da pomognem ,
Kocnice nakon samog montiranja mogu tako da se ponasaju ali t oo je uobicajeno samo do nekih 100-200 km, nakon toga bi trabalo da je sve ok.
Pokusaj ovako :Upali auto , izbaci na ler , pritisni kocnicu i drzi pritisnutu, ukoliko kocnica propada skoro do kraja velika je verovatnoca da je otisao glavni kocioni cilidar .
Na tehnicki mozes otici i mogu ti utvrditi odstupanja u kocenju ali mogu samo to , tesko da mogu utvrditi sta je uzrok potencijalnog odstupanja .
A opet najbolja varijanta je da nadjes nekog dobrog - korektnog majstora koji ce ti dijagnostifikovati kvar.
pozdrav
Najteže je naći majstora koji ce u startu dijagnosticirati kvar.Vec sam vozio kod trojice i nagađaju te ovo te ono...Vise verujem kad mi neko na forumu napiše iz iskustva u cemu je problem.
-
Ovaj kvar se resava za 500 dinara ... :45
Sto se tice senzora na plocicama presexi zice i spoji jednu u drugu da ti ne pali lampicu na tabli taj senzor je za pedere ...