VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: ZARKOTEKICA Februar 17, 2016, 10:12:08 posle podne
-
poz svima evo i mene, naravno ko vozi on i ima poneku muku sa svojim autom pa tako i ja,
sta sam primetio : passat b5.5 tdi 96 kw
upalim auto krenem sve normalno vozim saltam vec u trecoj brzini dodajem gas radi veceg ubrzanja presaltam u cetvrtu brzinu i auto dobije turbo snaku i pocne da vuce ko lud, iso sam oko 100 km / hi sta se desi odjednom auto izgubi snagu kao da turbina neradi ,dodajem ja gas ali sipak nece da idee,vratim ga u trecu brzinu isto sranje. izadjem i pogledam creva na turbini i kuleru ma sve stoji na mestu. upalim ja auto i krenem kad ono sve normalno vuce ko mazga opet na nekoj brzini u cetvrtoj brzini isto sranje nema snagu,stisnem ja kvacilo auto u pokretu ugasim motor upalim ga odma poustim lagano kvacilo auto ide normalno sta li to jebava mene i mog lepotana nije nam nikako jasno,ako neko ima mozda pametno resenje naseg problema neka to i napise hvala
-
Map senzor,prljava turbina,vakuum crijeva.
Prvo na dijagnostiku,tu ce stvari bit jasnije.
Sent from "Zhb"
-
Da prvo dijagnostika, ona ce kazat dali neki senzor brljavi. posle toga filter nafte, filter vazduha i na kraju prljava turbina. Evo moj drug ima potpuno isti problem sa istim autom i sve ovo navedeno je uradjeno dijagnosticki cist i turbina bila na remont i opet isti problem. Ko prvi resi problem pisemo ovde da ostali ne lutaju.
-
zna i protokomer da pravi istu zebanciju a mnogi ga zanemare,a na dijagnostici nikada ga nece prijaviti da je crko ;)
-
Meni je potpuno isto bilo. Spalo crevo sa IC, nije zakaceno lepo... Isto sam gasio auto u pokretu, jedva se dovukao od Nisa do Bg, cim vidi uzbrdicu, ne mogu 70kmh da predjem...
Cujes li sistanje pri davanju gasa, da nije neko busno?
-
Proveri selne na crevima od turbine i ica... Skini map senzor,on je hiljadu posto... Meni se to desavalo,auto nije palio turbinu... Map prvo skini i ocisti
-
Ma crevo gornje koje ide iz kulera u most je dobro jedino on malo ispod motora ali sta se desava kada izgubi snagu ja stanem na trotoar auto radi dam mu gas na 2000 obrtaja i drzim ga u mestu na isti broj obrtaja vec na 2100 pocne turbina sama da dodaje gas tako da ona radi,e sada ugasim auto pa ga upalim i dajem mu turazu i do 5000 i sve normalno radi a u voznji me zezne pogotovo uzbrdo nece 50 da predje koji je taj map senzor i de stoji
Poslato sa HUAWEI GRA-L09 uz pomoć Tapatoka
-
Ako prima gas u mestu do kraja a u voznji zeza 99 % protokomer.Skini od nekog na probu pa vidi kako se ponasa.
-
zare turbina ti prepunjava, procesor je preko ventila n75 iskljucuje da ne bi nastala steta tj ozbiljniji kvar.
postupak je skidanje i slanje u uzice.
majstor slavisa 87 ajd objasni kako protokomjer moze iskljucivati turbinu i na koji princip
majstor enko
"Da prvo dijagnostika, ona ce kazat dali neki senzor brljavi. posle toga filter nafte, filter vazduha i na kraju prljava turbina. Evo moj drug ima potpuno isti problem sa istim autom i sve ovo navedeno je uradjeno dijagnosticki cist i turbina bila na remont i opet isti problem. Ko prvi resi problem pisemo ovde da ostali ne lutaju."
kad si ti vidio filter vazduha i toliko prljav filter nafte koji na tdi vw mogu iskljucivati turbinu?
a taj remont turbine koji je radio nek okaci macku o rep
-
danas bio na dijagnostiku nema nikakve greske kaze majstor turbina radi ali duje creva mora da rastruri da vidi sta je kaze neki ventil kod turbine oce da zeza
-
Poz svima, nov sam na forumu. Imam isti problem sa golf 5 1.9 tdi 105 ks. Kad dam gas do kraja on nece da predje preko 3000 obrtaja, stanem ugasim auto i radi bez problema. Da li je neko resio ovakav problem i sta bi to moglo da bude, da mozda nije DPF filter?
-
Poz svima, nov sam na forumu. Imam isti problem sa golf 5 1.9 tdi 105 ks. Kad dam gas do kraja on nece da predje preko 3000 obrtaja, stanem ugasim auto i radi bez problema. Da li je neko resio ovakav problem i sta bi to moglo da bude, da mozda nije DPF filter?
Bolje bi bilo kad bi otvorio zasebnu temu, vise ljudi bi videli nego ovako mahac
-
Hvala figo46 samo da se malo snadjem biggrin
-
strasno , kako se od prostih stvari i kvarova pravi nauka ,a uzimaju dobre pare ... ;)
-
kvar je lociran dijagnostikom,a on je sledeci greska je na regulaciji punjenja turbine,tu mogu biti dve stvarcice ventil i perajca na turbini, majstor je probao ventil vakumski i radi sada ostaje samo ta perajca u izduvnom delu turbine evo na snimku se to lepo vidi.
dali zatvaranje egr ventila ima neke veze sa ovim perajima na turbini
-
problem resen moze lock
-
Pa šta je bilo Žare?