VW Klub

VW - Forum => Održavanje i servisi => In Car Electronics (ICE) => Temu započeo: Mikelis Februar 07, 2016, 07:24:36 posle podne

Naslov: Golf 2 povezivanje novog tipa sata na stari tip instalacije
Poruka od: Mikelis Februar 07, 2016, 07:24:36 posle podne
Pozdrav ljudi, potrebna mi je pomoć oko povezivanja novog sata na moj golf 2, ako neko zna koja žica po bojama za šta služi i kako povezati svaka pomoć dobro došla...ako već postoji ista tema vi me uputite...

Послато са ALCATEL ONE TOUCH 6030X уз помоћ Тапатока

Naslov: Odg: Golf 2 povezivanje novog tipa sata na stari tip instalacije
Poruka od: vladairon Februar 08, 2016, 10:13:52 pre podne
Evo ovde imas i za stari i za novi tip. Ako se ne snadjes, tu sam da pomognem :)

Stari tip


   BELI   KONEKTOR   
1B.   Plavo bela--Dugo svetlo   
2B.   
3B.   
4B.   Crveno-crna--Obrtomer   
5B.   Ljubièasto-crna--Pokazivaè zalihe goriva   
6B.   Plavo-siva--Osvetljenje instrument table   
7B.   Plavo-crvena--Migavci(levi-desni)   
1D.   
2D.   
3D.   Crvena--Sat (+12V)   
4D.   
5D.   Braon--Masa (-12V)   
6D.   Žuto-crvena--Pokazivaè toplote motora   
7D.   
   
CRNI   KONEKTOR   
1A.   
2A.   
3A.   Plavo-zelena--Predgrejavanje (samo dizel motori)   
4A.   Žuta--visok pritisak ulja
5A.   Plava--Alternator (punjaè akumulatora)   
6A.   
7A.   
1B.   
2B.   
3B.   
4B.   Plavo-crna--Pritisak ulja 0.3 BAR   
5B.   
6B.   
7B.   Crna--Kontakt   


Novi tip

1.   
2.   Crveno-bela--Manjak rashladne teènosti
3.   Braon--Masa (-12V)   
4.   
5.   
6.   
7.   
8.   Žuta--Visok pritisak ulja (2 bar)   
9.   Crveno-bela-1--Nizak pritisak ulja (0,8 bar)   
10.   Zelena-1--Obrtomer   
11.   Crvena--Sat (+12V)   
12.   Siva--Osvetljenje instrument table   
13.   Crna--Kontakt (+12V)   
14.   
15.   
16.   Plava-1--Alternator (punjaè akumulatora)   
17.   
18.   
19.   
20.   Zeleno-bela--Predgrejavanje (samo dizel motori)   
21.   Plava--Pokazivaè zalihe goriva   
22.   
23.   Žuto-crvena--Pokazivaè toplote motora   
24.   Zelena-2--Migavci (levi-desni)   
25.   Plavo-bela--Dugo svetlo (indikator)   
26.   
27.   
28.   
Naslov: Odg: Golf 2 povezivanje novog tipa sata na stari tip instalacije
Poruka od: Mikelis Februar 11, 2016, 10:09:10 posle podne
Hvala vladairon povezano po ovom uputstvu i sve radi...jedino na ovom novom ima jedna ljubičasta žica na br 7, gde ona ide i za šta služi?

Послато са ALCATEL ONE TOUCH 6030X уз помоћ Тапатока

Naslov: Odg: Golf 2 povezivanje novog tipa sata na stari tip instalacije
Poruka od: raca1 Februar 11, 2016, 10:23:44 posle podne
Izlaz za VSS senzor brzine vozila. Sluzi za razne uredjaje u kolima, abs, climatronic...
Naslov: Odg: Golf 2 povezivanje novog tipa sata na stari tip instalacije
Poruka od: Fica Februar 11, 2016, 10:28:32 posle podne
Evo ti raco razlike izmedju starog i novog tipa

Ja sam hteo kod sebe na novi tip instalacije da stavim stari tip cajgera a sad to matovic hoce da odradi pa te je za to pitao
Naslov: Odg: Golf 2 povezivanje novog tipa sata na stari tip instalacije
Poruka od: raca1 Februar 11, 2016, 10:58:56 posle podne
Kod Matovica je ABF i ova zica br 7 sluzi da preko nje ECU dobije informacije o brzini vozila. Kod MK2 sat racuna potrosnju, a kod MK3 ECU. Signal za obrtaje je kod MK2 12v sa razvodnika, ali bi trebalo da radi i sa MK3 5v signalom sa ECU.
Naslov: Odg: Golf 2 povezivanje novog tipa sata na stari tip instalacije
Poruka od: Makoo Februar 11, 2016, 11:22:13 posle podne
Raco, koliki je posao da se u mk3 ubaci tabla sa bordom i da se namesti sve da radi? Da li bi morao onda i blende da menjam?
Izvinjavam se za off, ali vidim da je slična tema, pa čisto da pitam.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Naslov: Odg: Golf 2 povezivanje novog tipa sata na stari tip instalacije
Poruka od: raca1 Februar 11, 2016, 11:37:27 posle podne
Fabricki MFA sat, instalacija do centralne kutije, MFA rucica, senzori sa instalacijom. Kodirani kljuc komplikuje stvar.
Naslov: Odg: Golf 2 povezivanje novog tipa sata na stari tip instalacije
Poruka od: Intel i5 Februar 12, 2016, 08:27:44 pre podne
Za potrošnju treba i broj obrtaja i opterećenje motora ili ti takozvano vakuum crevce. Kod ključ se lako izbaci  bleh mada ne razumem zašto mu je to bitno kada stavlja tablu od trojke kod nje ima  immo box a kod mk4 je immo u tabli  blink
Naslov: Odg: Golf 2 povezivanje novog tipa sata na stari tip instalacije
Poruka od: Makoo Februar 12, 2016, 08:59:25 pre podne
Ok, hvala. Mislio sam da nije baš toliko komplikovano...

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Naslov: Odg: Golf 2 povezivanje novog tipa sata na stari tip instalacije
Poruka od: vladairon Februar 12, 2016, 05:03:37 posle podne
Hvala vladairon povezano po ovom uputstvu i sve radi...jedino na ovom novom ima jedna ljubičasta žica na br 7, gde ona ide i za šta služi?

Послато са ALCATEL ONE TOUCH 6030X уз помоћ Тапатока



Nema na cemu, drago mi je da sam mogao da pomognem :)
Naslov: Odg: Golf 2 povezivanje novog tipa sata na stari tip instalacije
Poruka od: djokicsale Februar 12, 2016, 05:17:05 posle podne
Izvinjavam se što idem u off ali ima li neko šemu za passata b3 jer ima više različitih tipa povezivanja......