VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: stanax Avgust 31, 2006, 11:08:18 pre podne
-
Pozdrav!!!
Od skoro imam Golfa 3 1.6i Benzinca MPI '96. godiste i imam nekoliko problema pa bih zamolio nekog da mi pomogne u resavanju istih... unapred hvala !
kad sam ga pazario imao je problem sa ler gasom... odnosno protokomerom... gasio se na ler a kad mu dajem gas normalno radi... e sad, taj protokomer je "remontovan", "repariran" ili nesto slicno posto je nov skup... majstor koji mi je to radio mi je rekao da je sredjeno ali da cu da imam problema eventualno kod hladnog motora dok se auto ne zagreje, i bas mi se to i desava... on pali k'o mina i odrzava ler gas na nekoj "normali" oko 800-900 obrtaja... ali cim krenem da se iz..is...(kako li se kaze)...parkiram, pa ono, malo napred malo nazad... i kad motam volan (servo) levo ili desno, ali uglavnom levo do kraja on mi se ugasi.... onda se iznerviram i malo ga isturiram , od 1500 do 2000 obrtaja, mada znam da nije dobro za hladan motor, ali sta cu, moram da krenem... i onda bude OK... znaci, dovoljno je da krenem autom nekih 50-tak metara i onda se sve ustali i bude OK.. a imam i problem sa klimom... ako je ukljucim dok je auto na leru u 99,5 % slucajeva mi se auto ugasi ili u 0.5 % slucajeva se trese pred gasenje... sta bih mogao da preduzmem a da ne dizem ler gas na recimo 1300 obrtaja... itd... i primetio sam da (to sam vec spomenuo ali...) kad "smotam" pun levi - autu takodje padne broj obrtaja... verovatno nesto vezano za servo... ali bih voleo neko strucnije objasnjenje... imam jos jedan problem... onaj kais sto se vidi , mislim, nije zupcasti, imam utisak da mnogo sisti .... znate, kola mi "shishte" k'o zmija.. ja bas nemam mnogo iskustva sa golfovima... mislim, kako treba da se cuje normalan golf... da vas vise ne peglam... Pozdrav ! btw, na drugom forumu mi neko rece da je mozda u pitanju neki step motor... pa eto jos jedne informacije
-
Za pocetak promeni "KAIS STO SE VIDI", to je kais alternatora, a kod tebe mozda i servo pume za volan. Prilikom promene kaisa obrati paznju u kakvom su stanju remenice i nemoj da uzmes preuzak kais.
Moguce da kais kliza, sto ti kazes sisti i neprenosi dovoljno obrtaja na servo pumpu, a u principu servo voln nikad i netreba silovati skroz do kraja u stranu.
kad to odradis javi sta se dalje desava i kako se cuje....
-
Promenio sam "kais sto se vidi" i sad radi SUPER... onaj prethodni kais je bio malo duzi posto je meni klima naknadno ugradjena....
- konkretno imao je oznaku 6 PK 1420 a sad sam stavio 6 PK 1413 i to je leglo kao
d..e na nosu...
- ma sad se ne cuje... HVALAAAA !!!
-
A jesi resio ler gas?
-
Pa vidi, nisam... mene samo nervira zasto se to desava dok je hladan...
pazi, cim se maaalloooo zagreje, sve je O.K. bojim se da, ako pojacam ler gas, da ce onda kad mi se auto zagreje, taj ler gas da bude jak...
ne znam, mislim, a ???
mislim, GENERALNO, auto dobro radi.... samo, eto, to sto je nezgodan prilikom prvog jutarnjeg paljenja... znas, vrlo cesto mi se i ugasi kad ujutru izlazim sa parkinga... sta li ce da bude zimi ???
sta ti mislis, KOSTA ?
-
ja sam imao problema sa paljenjem ujutru, a ler gas je bio poprilicno visok.
Sad sa smanjenim lerom dosta sam zadovoljniji mada dok se ne zagreje, trese kao dizel, par minuta! Meni je lik cackao u karburator servisu..kacio na komp i slicno..bla..bla..u svakom slucaju petljao je oko karburatora, promenio neki dihtung i zamenio kablove za svecice..sad je do bruka.. zasto ne uradis kompletnu dijagnostiku?!
p.s. imam mk2, ali od viska glava ne boli, ovo je moje iskustvo.
-
Verovatno je zato sto je protokomer remontovan, ipak nije nov , al zakaci ga negde na dijagnozu, mozda je neka druga sitnica, neka glupost.
-
A da ga mozda ne zeza motorcic za ler gas?A to da li ne valja lako ces ustanoviti,upali auto i nadji gde se nalazi motorcic i onda ga cukni drskom srafcigera i ako menja broj obrtaja znaci da je on riknuo a ako ne nesto drugo je u pitanju.
-
to je u pitanju step motor..on odrzava gas..za ler gas je zaduzen mali mikro prekidac koji se nalazi na samom motoru!
verovatno je to...imao sam takav problem na polu..
pozz
-
to je u pitanju step motor..on odrzava gas..za ler gas je zaduzen mali mikro prekidac koji se nalazi na samom motoru!
verovatno je to...imao sam takav problem na polu..
pozz
Jeli, a jel to nesto zahebano za popraviti ili zameniti... i koliko kosta?