VW Klub
VW - Forum => Razne Teme => Temu započeo: bojaan Januar 25, 2016, 09:18:46 posle podne
-
Da li bi favricki lonac od vr6 sa dva izduva promjenio malo zvuk golfu 3 gti 8v ??? Ili je resenje remus
-
Na mom autu je radio Bata iz Petrovaradina i cuo se do jaja ali smaralo prilikom duzih voznji
-
Samo remus zadnji a srednji ostavi fabricki i nece previse drecati a izdvajace te od ostalih.Ili ako hoces da bas rezi onda ceo izduv u full protok,al ce te na duzim relacijama ubiti u pojam.
-
Jednom prilikom sam u sličnoj temi napisao post ali su mi ga obrisali... valjda nije u skladu sa forumom ili šta... Napisaću opet:
Da li neko zna kakav auspuh ima automobil Honda CRX, (devedeset i neko godište)? Do pola gasa se ne čuje uopšte, totalno je tih kao luksuzna limuzina. Kad predje pola gasa kao da otvori neku rupu i počinje da vrišti kao veliki motocikl. Ne znam da li je taj auspuh fabrički ili je nešto budženo
Da li postoji tako nešto i za VW?
Svi remusi koje sam ja čuo bruje i na malim obrtajima.
-
to ti cile na hondi nema veze sa auspuhom nego sa vtec tehnologijom
-
Zorancile-to sto ti kazes da na 2000-3000 pocinje da rezi je sound control lonac.Kod nas ga radi samo Pirke.A Remus ceo izduv bruji i na manjim obrtajima a kad se ukombinuje zadnji remus lonac a srednji ostane prigusni tad ne bruji na leru vec rezi tek od 3000 rpm.
-
paul +1
-
kakvi su vtech motori?
-
Jako ludi motori :D LUDI JAPANCI
-
Imaju pomerljivo vreme otvaranja ventila... nije im fiksno kao kad motor ima zupčasti kajiš... Jako dobar patent.
-
Prethodni vlasnik je stavio 4 2 1 granu kao i umjesto fabrickog filtera vazduha onu ,,pecurku,, na vecim obrtajima auto bas bruji jako, volio bih da nekako napravim da bas grmi :-)
-
(http://polovni-delovi.com/Honda-Civic-1.5-Vtec-Motor-I-Delovi-Motora_215257971344573316_slika_1447325042.jpeg)
cile prijatelju sta je pod ovim deklom na desnoj strani motora? mozda crnac sa dvije kurble u rukama i kurbla jednom rukom radilicu a drugom bregastu :57
vtec nema veze sa zupcastim kaisem
-
Pokušao sam da u dve-tri reči objasnim ali verovatno ne mogu svi da ukapiraju...
Evo detaljniji opis na srpskom, zajedno sa istorijatom i vrstama:
http://www.brzabrzina.com/phpbb2/viewtopic.php?f=8&t=12609
-
Vanos na BMW vozilima.
Sto se tice tog sound control lonca pokusavamo drugar i ja da napravimo samo se ceka lepse vreme, za prvu ruku smo mislili da ugradimo od centralne brave (sa buvljaka ) motoric.
Lonac je napravljen od inoksa sa dve cevi na izlazu, ali drugaru se ne svidja kaze jako mu se dere golf.
Skinuli smo jednu izlaznu cev izbusili i napravili klapnu, na nju ce doci gore pomenut motoric koje ce se za prvu ruku kontrolisati rucno
Ako bude zadovoljavajuce promene u samom zvuku izduva onda cemo se pozabaviti malo ozbiljnije sa celom tematikom.
-
A da se ne istopi taj motoric od toplote?
-
nece direktno lezati na loncu, mislio sam nesto kao dve nozice pa parce lima na koji bi dosao taj motoric pa neki poklopcic da ga zastiti od blata, vode
-
Imaju pomerljivo vreme otvaranja ventila... nije im fiksno kao kad motor ima zupčasti kajiš... Jako dobar patent.
ja jos nisam zaboravio da citam. a VTEC i Vanos sistem sam studirao godinama
-
Dobro, samo za tebe ću otkucati proširenu rečenicu:
...nije im fiksno kao kad običan standardni motor ima običan standardni razvod sa zupčastim kajišem kod koga su uglovi otvaranja i zatvaranja ventila uvek isti u odnosu na položaj radilice... Kod ovog motora uglovi nisu fiksni...
Jel sad dobro ili još da proširim?
-
Samo remus zadnji a srednji ostavi fabricki i nece previse drecati a izdvajace te od ostalih.Ili ako hoces da bas rezi onda ceo izduv u full protok,al ce te na duzim relacijama ubiti u pojam.
:25
-
VVTL-i
Cini mi se da je neko pomenuo zvuk 2.0 8v motora ili se varam
-
Dobro, samo za tebe ću otkucati proširenu rečenicu:
...nije im fiksno kao kad običan standardni motor ima običan standardni razvod sa zupčastim kajišem kod koga su uglovi otvaranja i zatvaranja ventila uvek isti u odnosu na položaj radilice... Kod ovog motora uglovi nisu fiksni...
Jel sad dobro ili još da proširim?
međede jedan jesi ti ikada vidio remenice na bregastoj od hondinog motora ili lancanike na BMW vanos motoru? iste su kao i na vw 1.3 i 1.6 motoru. hidraulicna pumpa gura klipove koji povecavaju brijegove kao sto je prikazano na videu sto sam postavio. doduse sta ja tebi objasnjavam o razvodu hondinog ili bilo kog drugog motora kad si ti jos na zupcanicima iz perkinsovog motora. bolje bi ti bilo da oranicu siris nego da mlatis ko pizda po samaru o necemu sto u zivotu nisi vidio
-
Jako ludi motori :D LUDI JAPANCI
Spominjete hondu pa ajd i ja nesto da kazem ... rodjak prodao hondu prelude, model na kome se i zadnji tockovi vrte levo desno. Na satu 750.000, motor nikada nije otvaran i sve besprekorno radi ali je pocela da truli. Sad je kupio nekog matorog acorda 2.0, motor skroz suv a na satu 400.000 ...
-
evo druze kako moze da se cuje trojka 2.0 8v moj bivsi auto a lonac mi je pravio prijatelj iz auspuh servisa,malo je los snimak jer nije bilo skoro, izbacen kat i srednji lonac,cev debelo zidna fi60 i samo zadnji sportski ;) opasno se cula
-
Isto uradio na e30 mocan zvuk ali posle 2 sata voznje izadjem iz njega kao da su me ....
-
O tome vam ja i pricam,i sam sam imao na g2 1,8 pun protok u auspuhu bez bilo kakvog prigusenja,samo zadnji sportski protocni..posle voznje od 40ak km ja misli svoje u glavi nisam cuo od dreke iz auspuha,a kako je bilo pesacima oko mene mogu misliti(cuo sam se sa 3km :)).
-
Ja sam problem zvuka resio sa FK Automotive komplet granom i loncima,pozadi DTM izduv.