VW Klub
VW - Forum => VW - Styling => Temu započeo: orwikcons Novembar 01, 2009, 07:58:20 posle podne
-
Pozdrav!
Imao sam u planu da kada operem motor, da ga ofarbam sivim metalik sprejom, koji je otporan na visoke temperature. Medjutim, posto je to star motor (1989) ima dosta prljavstine koja ne moze da se skine (moglo bi, ali nisam bas raspolozen da vadim ceo motor i da ga toliko detaljno radim), pa ne znam kako bi se prihvatio taj sprej, da li bi poceo da se skida, ljuska posle nekog vremena itd... Da li bi bilo pametno prvo sve prefarbati osnovnom bojom (minijumom), ili prajmerom? Da li bi ta boja mogla da smrdi kada se ugreju motor i usisna grana (koju takodje planiram da farbam)???
-
Neces nista dobiti ako samo ofarbas...sve mora prvo da se detaljno ocisti od rdje i prljavstine... po pravilu motor napolje.
-
Naravno, potrudi?u se bez va?enja da skinem sve
-
Nisam siguran koliko ce to lepo izgledati, jer ne mozes da pridjes svakom delu.... A opet, meni je lepse kad nije ceo motor ofarban kao da si ga celog umocio u boju..... To se obicno radi kada radis generalnu ili nesto slicno, pa svaki deo ponaosob peres, cisis, farbas, a pojedine delove poliras do visokog sjaja....
-
Osnovna primer (tj prajmer) na engleskom, je jedno te isto... I oce da izgori i oprljusta se cim se par puta ugreje, osim ako nije osnovna za visoke temperature... Uzmi, bre, onu Bronzu za cunkove i solundare, u gvozdjari i premagalji to, kad vec neces da ga uradis kako treba, mislim na vadjenje motora i detaljno ciscenje...