VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Madison Januar 08, 2016, 11:20:33 posle podne
-
Moja dvojka turbo dizel pocela nesto da stuca 2-3 dana, posumnjao sam na lose gorivo, nasuo jos 15l, ali i dalje isto.
Desava se i kad je hladan i kad je zagrejan motor, na auspuhu se u tom trenutku kad zastuca pojavi dim i mirise na naftu.
Primetio sam da je kod 3. i 4. dizne malo ovlazio, je li moguce da dizne pustaju previse nafte ili sta vec?
Sutra idem u Cesku, sto znaci da ce majka terati auto do majstora, pa da joj slucajno nesto ne napricaju...
-
Kad krenes samo ga gurni kod Pajceta. biggrin
Znace on sta da uradi sa njim. thumbup
-
1.zameni filter nafte obavezno i operi sito i rezeorvaru
2.mozda su bakarne podloske ispod dizni , kupi nove pa zameni , sve cetiri oko 200 dinara , prekontrolisi i prelivna creva , odnesi dizne na testiranje da ti se ispitaju mozda neka kaplje pa stvara problem
-
Nov je filter, dizne su vlazne skroz dole kod glave, nisu podloske sigurno.
Nego je dim postao plavkast, meni ovo mirise na turbisu iskreno, 320 000 je presla...
Kad se povuce cok, dim se smanji, mada i pod cokom pomalo stucka.
U voznji secka samo kad je hladan, kad se zagreje ide skroz normalno, turbo puni 0.8 bari, ali i kad je zagrejan u mestu ne radi pravilno i dimi....
-
slican problem sam imao popracen povecanim štangasom, i vecom kolicinom dima, bosh pumpa bila izlezila iz "fore"
-
Radjena je pumpa pre 2 godine, tj. pre oko 15000 km, spolja je suva skroz.
Ulosci dizna su menjani pre oko 50 000km, sto bi se reklo da nije cudo da zezaju, ali plavkast dim me brine, da je visak nafte trebalo bi da bude crn?
-
Neka bošista proveri dizne.
Nemaš višak nafte nego jedna dizna ne pravi maglu pa ne sagoreva kako treba. To nesagorelo gorivo izlazi iz motora i isparava od velike temperature izduvnih gasova, ima plavu boju i miriše na naftu.
-
Nadam se da su samo dizne, oterace keva danas auto do majstora, pa javljam. ;)
-
Majka tek danas oterala auto, izgleda da je bos pumpa. Inace, kao sto sam vec napisao, radjena pre 2 godine i kusur... Izdrzala je ravno 300 000km fabricki, a sad nakon remonta 15 hiljada, sramota.
Javljam sta bude, u ponedeljak je majstor skida i salje kod bosiste.
-
I moj td stuca ali pri ovim obrtajima bleh
(https://c2.staticflickr.com/2/1615/24303488972_b05914285c_b.jpg)
-
Zamisli da je bila i muzika :30
:84
-
Ovde samo turbo peva i ponekad hidropodizaci lollol
-
I moj td stuca ali pri ovim obrtajima
Ne stuca on zbog obrtaja nego zato sto je prosao pored groblja ... :+ ...
Tu su nekada na starim kamionima i autobusima pucale glave samo tako, pogotovo na nizbrdici sa druge strane brda. Obicno su neiskusni vozaci forsirali masine uz brdo i dovodili temperaturu motora do max a onda ga sjure niz brdo i ohlade motor u sekundi.
Kao kad bi se posle fudbala popila casa hladne vode iz frizidera ...
Inace, na tom pravcu sam i ja postigao identicnu brzinu sa Z101 ... :65 ...
-
Samo da javim (majka, naravno, nije bas skapirala sta je sve radjeno, ali ako sam je dobro shvatio) majstor je skinuo pumpu i sve dizne i odneo kod bosiste, ispostavilo se da su samo dizne bile lose, pretpostavljam ta 3. i 4. koje su vlazile, to je odradjeno i sve radi kako treba, ukupno cela popravka 30e, ziva bila golf dvojka, ne dajem je dok sam ziv.
-
Da, to je velika prednost kod ovih starudija što za sitne pare možeš sve da rešiš....