VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: ZoranBG Januar 03, 2016, 06:22:15 posle podne
-
Interesuje me da li je normalno da kada palim auto ujutru (prvo paljenje) ili ako duze stoji a temperatura u minusu kao danas auto vergla nekih 5-10sec i onda upali. Kada auto upali prvo vreme radi jako ne ravnomerno (oko 30sec) i onda se stabilizuje. U voznji je sve ok mada sinoc nije mogao da digne temp. do 90c iako je vozen po gradu oko 1 sata doduse lagane voznje a napolju -8c. Rezervoar je uvek napunjen min. do pola.
-
Proveri grejače. Kad si menjao filter goriva?
-
Pre 8000km su menjani filteri mada sumnjam da je menjan filter za gorivo. Na zadnjoj dijagnostici (otprilike 3meseca) rezultati su bii odlicni. Dizne su radile po recima majstora "kao nove". Majstoru koji mi odrzava auto verujem 100%. Ovih dana bi trebalo da odem do njega pa cu proveriti sve. Ovo sam pitao da vidim da nije nesto ozbiljnije iako nikakvu gresku ne prijavljuje.
-
Ako čekića malo kad ga upališ,nije strašno.iše nije nov.Kakav ti je akumulator,koliko je star?
-
ja bih prvo proverio grejace mahac
-
@2busy Za aku ne znam koliko je star. Upravo tako kako si opisao da cekica malo i onda nastavi da radi normalno. Cekica oko 5-10sec i onda ustali rad( u prvom postu sam preterao 30sec)
@mikula grejace proveravam ovih dana cim odem do servisa
-
To su hidropodizači,ako su ti već dizne OK,kako si rekao.Nije to strašno.Za to verglanje,proveri akumulator kod električara ili jednostavno ujutru probaj na "2 grejanja" da ga upališ.Okreneš ključ,odrade grejači,pa vratiš i još jednom.Ako posle toga manje vergla,onda nije do akumulatora.
-
Probacu tako (2 puta). A koliko bi tom metodom trebalo da vergla ako je aku ok.
p.s-znam da ova moja pitanja izgledaju kao ..... ali za mene sve u vezi kola je NF
-
Ako ti je OK akumulator mora da upali "na zub".Sekund-dva.
-
:46
-
Ne sme toliko dugo da vergla i definitivno neki problem postoji.
Kazi mi, kada vergla, da li vergla slabo ili normalno? Ako vergla normalno i ne prazni se brzo dok stoji ugasen po ovom vremenu, akumulator je dobar.
I dok vergla, da li vergla onako na prazno kao da nema goriva ili za tih 10 sekundi ima, onako, naznake da ce upaliti?
Koliko sam shvatio, posle pali normalno, samo prvo jutarnje je problem?
Ovo kako je Bizi rekao, je dobra metoda. Imamo iste motore, moj pali sa jednim grejanjem, prvo paljenje, max. 2 sekunde. I mora tako ako su dobri grejaci, akumulator i sistem dovoda goriva. Ako i posle dva grejanja dugo vergla, ja bi, takođe kao kolege krenuo od grejaca. Ako su oni problem, to je super. Nisu skupi i nisu nepristupačni za zamenu.
-
Pozz takav i ja sličan imam problem na golfu tdi pd 74kw ujutro prvo palenje vergla duze iaoko grijači odrade ovisno o temparaturi napolju grijači provjereni svi rade filter nafte promjenut prije 2tis km
-
Pored grijaca,provjeri i da li uopste dolazi struja do njih,kod mene na Polu,mada 1.9 sdi ali imao isti problem,ispostavilo se da ne dolazi struja na grijace. mahac
-
Pa zar tako nesto ne bi trebalo da registruje komp ili neki drugi pokazatelj. Mislim da su ovo neke stvari koje se kod majstora vrlo lako otkriju ( sta je problem) ali ja licno evo vec neko vreme nikako da se usaglasim sa servisom. Kada ja mogu oni su u guzvi a kada oni mogu ja nemam vremena. Inace da dodam da se u zadnje vreme (od moje prve sumnje oko pajenja) u razgovoru sa ljudima (radim trgovinu) dosta ljudi pozalilo na ovaj problem. Bilo je tu razlicitih marki automobila a ono sto mi je probudilo sumnju i o kvalitetu goriva kao krivcu je to da se zeninom ujaku koji vozi Citroen Pikaso 2,0 hdi gorivo maltene skroz zaledi kada dodje u motorni prostor blink tako da je on nekom pumpicom za gorivo koje ima njegov auto takoreci rucno dovezao do kuce. Malo vozi dok se ne ugasi, nadruka gorivo tom pumpom i tako vise puta dok nije stigao. Posle onog poslednjeg hladnog talasa sve je O.K. On je vec bio kod svog servisera i sve mu je u odlicnom stanju.
-
mozda ce ti pomoci,jer je meni pomoglo,isto sam imaoproblem sa tim paljenjem ujutru prvo,posle je palio na pola kljuca,proverio sam grejace i bili su ispravni ali mi majstor rekao da nisu dobijali struju nikako,pa je proverio osigurace gore na akumulatoru u kutijici crnoj se nlaze veliki osiguraci kod mene je prvi sa desne strane 50 ampera bio pregoreo i kad sam ga zamenio od tada na pola kljuca pali kad hoces dal bilo prvo ili deseto,na pola kljuca,
-
kod mene dijagnostika nije prepoznala da nema struje na grijacima mahac
-
thumbup
-
Da se pridruzim da i kod mene ne pali ujutro na prvu.Prvo paljenje malo zavergla a drugo na pola ključa. :)pasat tdi je vozilo.
-
Kod mene nije bilo nista na diagnostici.ali kazem samo kako sam ja rezio problem.
-
Izmeri kompresiju.
-
problem sam resio jer sam stavio osigurac taj koji je pregoreo i sad normalno pali,
-
Evo upravo pogledao osigurace i ispravna sva tri 30amp a struju sutra budem vidio. Slucajno sam otvorio čep ulja i pun mi je onog bijelog taloga doduse radim malu dnevnu kilometrazu nestigne se ni zagrijati i imam ulja oko erg ventila a ventil je blokiran
-
ok,kod mene je bio pregoreo osigurac i tako je jos bilo kad sam ga kupio,ja sam tom zamenom resio problem,taj sto je za osigurace je od 50 i nalazi se odmah posle onog slobodnog mesta,bar kod mene je tako
-
znacii ipak nije bilo struje na grijacimaa,ali sreca tebi je osigurac a meni bio izlaz na kompu :(
-
ok,dok nije poceo minus nije hteo na prvo,ali kad su poceli minusi nije hteo na prvo paljnje i verglao je dugo,tek iz drugog puta je palio ,a sad pali na pola kljuca kad sam zamenio taj osigurac
-
Imas dobru kompresiju,jer ti motori obicno do nula ili blizu nule +/- nebi fabricki ni trebali grijace
A ako si palio super do minusa,motor ti je ko nov clap
-
Nemanja nisam rijesio problem ni sa tzurbom ni sa prvim paljenjem
-
Moj Passat sinoć na -8 (to realno nije neka zima), upalio kao ništa što se kaže.
-
speedey neznam dal si me razumeo dobro ,kad sam kupio auto to je bilo u 10 mesecu nije hteo npr hocu da upalim ujutru zavergam upali i odmah se ugasi,ponovo zaverglam i upali na pola kljuca i posle je palio na pola kljuca dok ne prenoci dok ponovo nedodje prvo paljenje,pa sau mi onda pricali da mi je do alnasera jer me zeza automat nekad nevrati bar tako mislim,e onda kad je poceo ovaj minus probam da upalim napolju stoji auto i vergla dugo,a svaki posle put kad sam hteo da upalim on je upalio i onda kad mi je majstor rekao da mi je crkao osigurac za grejace jer nisam ni obracao paznju,kad sam zamenio to sad pali na pola kljuca dal bio u garazi ili napolju,e sad taj osigurac nemogu nigde da nadjem sve sam pretrayio prodavnice auto delova i svi me gledaju kao da sam pao sa marsa,pa sam onda stavio privremenu zicu te debljine da moze da pregori ako se nesto desi do nekog prekida ili bilo sta.a da napomenem na tabli mi je normalno pokazivalo za grejace i kad upalio oni se ugase,e sad neznam zasta sluzi taj osigurac,valjda da da stuju njima
denigs koje simptome imas sa turbinom ako nije problem da mi opet napises,jer sam video negde da si napisao novu temu ali sam na brzinu procitao i posle kad sam hteo da procitam nisam nasao jer je neko obrisao ili prebacio drugde a nemogu da je nadjem
probaj da se raspitas jos ko neko bolje zna da nije alnaser da nezezaju cetkice ili vec sta sto se tice alnasera,verovatno posle prvog paljenja normalno pali
-
Pronadjeno ono sto je smetalo motoru da normalno startuje na prvom paljenju. Sva cetiri grejaca su crka pop1 !!! Zamenjeno sva cetiri komada, antifriz i termodavac (i on je nesto zezao u zadnje vreme).
:39 :9 bonk
(http://s23.postimg.org/3sd42hjuj/20160128_101732_1.jpg)
(http://s15.postimg.org/pzgkn6tmj/20160128_101910_1.jpg)
-
Eto nesto je bilo u vezi grejaca.supez da si resio
-
cheers
-
Ima li Passat b5 TDI PD kao Golf IV osigurac za grijace ili samo relej?