VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => In Car Electronics (ICE) => Temu započeo: Nenad Petakovic Decembar 29, 2015, 11:02:18 pre podne
-
Imam problem sa jutarnjim verglanjem na mrazu i vlaznom vremenu.I to se ispoljava u jutarnjim satima na prvom paljenju.Kad hocu da zaverglam,auto krene da vergla al kao da izgubi napon,ima teskoce da okrece anlaser ravnomerno,,,Sumnjajuci na ulozak brave ja sam prespojio da paralelno pored kljuca mogu verglati na taster al je problem ostao,znaci nije do ulozka.Akumulator je odlican drzi napon,do njega je sve ok.E sad anlaser je remontovan pre 2 god.Kad je toplo i suvo vreme pali na cvrgu i kad ga nepalim po 2-3 dana.Mislim da me vlaga zeza al neznam vise gde da trazim uzrok..Kablovi na anlaseru su svi u dobrom spoju..Molio bi clanove koji imaju iskustva sa strujom na kolima da mi pomognu ukazujuci gde da trazim kvar.Hvala unapred.
-
Kod mene je bio problem na + kablu, kontakti na kablu su oksidirali a navoj na anlaseru zardjao. Jedino sto se kod mene taj problem javljao kad je motor vruc. Proveri jos da paljenje nije prerano
-
Provericu jos jednom spoj kabla struje sa anlaserom.Paljenje je nastelovano dobro,proveravano i stroboskopom i na uvo po nekoliko puta,uzubljen je po zanatu sve kako treba,vuce extra ne dize temperaturu tako da bi trebalo da nije do paljenja.Samo se desava na vlaznom vremenu i jakom mrazu,kad je ladan.
-
Plus ili masa gube kontakt, verovatno masa između šasije i motora.
-
Imao sam isti problem kod mene je bilo do mase slab spoj
poslato kurirskom vezom
-
Ovih dana cim uhvatim vreme raskacicu sve spojeve struje sa anlaserom i mase motora sa sasijom da sve lepo ocistim i izmenjam one spojke.Ima korozije na safovima sto spajaju kablove a i neki kablovi imaju dosta prekinutih zica u snopu,verujem da kad sve ocistim i prespojim ima da vergla taman ga celog u vodi drzo :)(sala).Hvala drustvu na savetima :26.Srecna Nova i Praznici svima! thumbup :26
-
Može da se desi da su kablovi iznutra oksidirali i oslabili. Ja sam oba menjao.
To se proba tako što voltmetar (unimer) staviš na kleme akumulatora pa gledaš napon dok verglaš, a zatim obe štipaljke staviš baš na anlaser, da vidiš da li se razlikuje napon. Kod mene se razlikovao za skoro 2 V, tako da anlaser dobije 10 V a ne 12 i srazmerno sporije vergla.
Skini kabel od bobine da ne upali dok verglaš.
-
Zorancile-Ima logike brt,i to cu proveriti cim pozajmim unimer od nekogaposto nemam svoj.A imam i kabla svog tako da cu caskom promeniti kablove ako zatreba.
-
Poželjno je da masu sa akumulatora povežeš direktno na motor ili menjač, da ne ide preko šasije.
-
Znam brt,vec sam to povezivao,samo sam letos kad sam pravio motor to otkacio i ostalo nepovezano..Ujutru cu da ga cacnem pa posle na docek,da mi u novogodisnjoj noci anlasuje bez problema :)..
-
Juce izutra sve lepo raskaceno ocisceno i prevezano sta je trenalo.Jutros opet ima poteskoce pri prvom paljenju...Primetio sam da kabal od plusa ima dosta korozije u snopu..Videcu cim dobavim od nekoga unimer da proverim napon pri verglanju,,i da zamenim ove korodirale kablove.Nego zna li neko ima li kakav relej povezan sa slanjem napona sa brave na anlaser??Inace instalacija je novi tip.
-
Нема релеј.
пОсЛаТо Са МаРсА
-
Ok hvala Ivane.Pored merenja napona npri verglanju,probacu jos jednu foru(koriscenu nekad na figuaru),naime probacu izutra kad je hladno da dovedem struju posebnim kablom na anlaser tj onaj mali crveni kabal ako zavrti bez problema bice da je on usled korozije u prekidu(retko se desava da on ima smetnje al cu i to probati).
-
Problem bio u automatu anlasera,zamenjen istim sa drugog anlasera i sad vergla bez broblema. :26