VW Klub
VW - Forum => VW - Tuning => Temu započeo: MasterChief Decembar 28, 2015, 12:28:45 posle podne
-
Zainteresovan sam za povećanje snage na mom 1.9TDI kodna oznaka BLS 105 konja. Istražio sam malo na netu, i razmišljao o varijanti sa većom turbinom, pošto je trenutna KKK poprilično majušna. Koliko sam ja saznao jedina turbina koja bi odgovarala direktno šraf na šraf je sa 2.0 TDI motora koji ima kodnu oznaku BMM, što znači Garret VNT sa kojim bi maksimalno mogao dobiti 170 konja, jer su dizne ograničavajući faktor, sa većim diznama bi moglo i do 200 konja, ali je to već ozbiljniji finansijski izdatak, koji po meni zahteva i jače kvačilo, eventualno fiksni zamajac, jača turbo creva (??), eventualno i bolji interkuler. Neka moja zamisao bi bila veći turbo i remap na nekih 150-160hp jer su na 170hp dizne na granici svojih mogućnosti i veća je šansa za kvar. Razmišljao sam samo o remap-u (čipovanje), ali mi ovo deluje kao pouzdanija varijanta jer su veće šanse da se fabrički turbo razleti, a relativno često idem na duža putovanja u inostranstvo (čitao sam par horor priča na netu, možda je u pitanju bila samo loša mapa, a možda je i turbo bio preopterećen, uglavnom ja bih to voleo izbeći). Prvenstveno mi zato i treba povećanje snage, jer nedostaje rezerva snage prilikom preticanja.
Dakle mene interesuju sledeće stvari:
1. Da li mogu nastati neke komplikacije pošto je KKK turbina non VNT, a Garret ima VNT?
2. Kakva su iskustva sa samo "čipovanim" 1.9 105hp motorima, to jest da li je moja bojazan opravdana ili ne?
3. Da li bi se ovo tretiralo kao "custom chip tuning" pošto nije standardna serijska turbina?
4. Da li bi bilo potrebno uraditi još neku modifikaciju osim ove koju sam naveo (DPF i Katalizator ne bih vadio)?
Hvala unapred svima na stručnim savetima.
-
Pa ti razmisljas o 2 razlicite stvar, o tome da samo izmenis mapu, i da radis mehanicke modifikacije, ako ti samo nedostaje malo snage za preticanje, chiptuning i dobitak od realnih 20% (ne preporucujem ti da ti se vise pojacava mapa, 20% je sasvim dovoljno a imas firmi koje radi i do 30% pa se desavaju magije s turbom) ce ti biti sasvim dovoljan, imao bih nekih 120-130 konja i auto bi isao sasvim lepo, a vec sa zamenom turbine, ides na preko 150 i to je vec ozbiljna prica koja po meni nije dobra ni po kvacilo, ali sve to zavisi kako vozis, jer neko ti uradi mapu s 30% pojacanja na turbo pressure, da ne bi dirao smoke limiter da ti auto ne dimi, i ako imas mozga nece nista biti, a ako tog dizela od 150 hiljada vozis kao formulu, e onda stavi mrezu preko haube, da kada radno kolo turbine izleti, imas u sta da hvatas delove :D
Ako si zainteresovan za "siguran" remap, javi se na pm da ti preporucim coveka koji ti nece raditi mapu preko granice sigurnog, pa sve da ga molis, recice ti idi kod nekog drugog :)
Ako hoces na trke, onda mora mehanika da radi, moj AVB je cipovan na 150 hiljada, sada ima oko 180, nije bilo problema do sada :D
-
knindza daj reci nam koji je taj sigurni da znamo i mi za dalje
-
Ako krsim nesto, neka urednici obrisu odgovor, nema problema...
Ovo je njegov sajt: http://safe-chip.com/
Tu imate broj i podatke, covek je iz NS-a, zove se Dejan, i radi potpuno sam, ne radi dyno test do duse, ali nije to ni specijalno bitno...
Ne reklamiram samo covek radi bolje mape od pro tuninga i slicnih, koji se hvale "komercijalnim" tuningom bla bla, a u sustini skoro svi mape salju u inostranstvo kod ljudi koji to rade, koji vas automobil nisu ni videli niti znaju koliko je presao u kakvom je stanju, a Dejan radi u zavisnosti od stanja vozila, mapu "svojim rukama" a i mislim da je jedan od jeftinijih, EDC15 remap (Golf 4 Passat b5.5 i ta generacija dizelasa) kosta 40 evra, EDC16(noviji, vecinom common rail sistemi) kostaju 50e, i tako dalje, za sve pozovite ga slobodno...
-
Čuo sam za tog momka. Navodno je iz klasicnog Fiat stila 1.9 JTD, bez mehaničkih prepravki, izvukao 240ks?? Ako je to taj momak.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Moguce, ali ne ocekujte to od njega, to oni svi rade tako da se kurce malo, ali realnost je 20 - 25%, cak ce vam drugi dati i do 30% ali ;)
mahac Kako dodati video snimak: http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=66698.0 big_boss
-
Ne verujem da je tu snagu izvukao bez drugih dizni i veceg turba.
-
Takodje mislim da je nemoguce bez modifikacija...
-
@Knindza
Poznajem ga licno.Izvukao je iz stila 8v jtd izmedju 170-180 bez mehanickih prepravki, a iz stila 16v 266ks ali sa gomilom prepravki.Vozi SR i licno pravi mape.Pouzdan, povoljan, siguran,nece da radi ono sto ne zna.
@MasterChief Golf 1.9tdi 105ks je vrlo dobar za tuning.Ako ides na 150-160ks, nemoj ici na veci turbo.Gubis elasticnost voznje, dobijas vecu turbo rupu, puno para za malo dobiti, bez potrebe.SM je radio custom remap tih motora na 175ks, bez ikakvih kvarova i modifikacija bitnijih.Moje preporuke za remap tih motora jer im fali snage na vecin obrtajima.
-
SM je radio Remap na 1.9tdi 105hp motoru koji ima maltene straight pipe (to jest izvađen i dpf i katalizator). Neka me neko ispravi ukoliko grešim. Taj turbo nije značajnije veći, a još plus je i VNT to jest ima varijabilnu geometriju pa bi po nekoj mojoj logici trebalo i da ima relativno bolji odziv, a samim tim što je veći on je i rasterećeniji. Poenta cele priče je da bih hteo da imam pouzdan motor spreman za duže vožnje na auto putu, sa adekvatnom rezervom snage, i bez bojazni da će me ostaviti na putu sa turbinom koja se razletela, sa crknutim diznama, sa popucalim turbo crevima, itd...
Znači bitnija mi je pouzdanost nego neki ogromni dobici snage. Zato sam se i hteo konsultovati ovde pre nego što se počnem raspitivati kod servisa koji se bave chiptuning-om.
Naravno hvala za preporuke, nisam bio upoznat sa dotičnim servisom, tako da ću sigurno razmotriti i mogućnost prepravke kod dotičnog. thumbup
-
@vamos1 Ja ga znam s jednog foruma auto elektronicara, covek je od pocetka zvucao pametno :D I da, ne radi ono sto ne zna, po meni jedan od retko kvalitetnih tunera.. (Izreklamirali smo ga za sve pare hahhaha :D )