VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: ivsomniac Oktobar 31, 2009, 04:48:22 posle podne
-
Imam problem sa golfom 4 tdi 1.9 obicno 2002 godiste ,radio sam kompresiju motora i dobio sledece rezultate po cilindrima
1. 27.5
2. 28.0
3. 31.0
4. 30.0
e sada mene zanima da li to znaci da je los motor kao sto mi majstor kaze i da treba da uzmem nove karike i cilindre jel hoce da mi uzme pare?? ili je to ok i nije strasno? inace na satu pise da je presao 140 000 mada a on sumnja da je 240 000 ko ce ga znati. ja se izvinjavam ako vec postoji ova tema ali ja je nisam nasao.
inace sipam u auto motul 300v chrono i menjam ga na svakih 10 000 km ako to nesto znaci ???
-
prvo se predstavi u temi za predstavljanje i popuni profil... pa tek onda postavi pitanje...
-
evo predstavio sam se i popunio profil ,moze li sada neki savet???
-
Moj savet je da ne diras nista ukoliko pali dobro,radi pristojno i ne trosi ulje.Autodata kaze da je normalna kompresija za taj motor od 25-31 bar,tako da je tvoj motor jos uvek u fabrickim tolerancijama.Jeste da postoji lepa razlika u pritisku po cilindrima ali ukoliko ne radi preterano nemirno nista ne diraj.Kvalitet rezervnih delova je ocajan tako da je moj savet da ne bacas novac na nesigurne popravke.
-
E pa ja se isto slazem sa comi014, ne bi trebao da diras bilo sta na tom motoru, ako ti ne pravi neke vece probleme, sacekaj zimu pa vidi kako ce ti paliti, ako pali i ne trosi previse ulja, nemoj nista d diras, nisi rekao koliko je dugo u tvom vlasnistvu, mislim da li si primetio kolika je potrosnja ulja na 10000km?????? wacko wacko wacko
-
Takodje se slazem da ne diras nista, ako ti ne trosi mnogo ulje i sve ovo sto sto su naveli Comi014 i shone357.To sto pise na satu sigurno nije prava kilometraza i ne mozes da znas koliko je prava, budi srecan ako je presao 240000km zato sto to nije nista za taj motor, naravno ako je dobro odrzavan.
-
hvala na savetima Comi014 i shone357 poslusacu vas,posedujem auto vec 3 godina ja sam drugi vlasnik izgubi otprilike oko pola litra na 10 000 km ok pali (bar je prosle zime videcemo kako ce ove) kad duze radi u mestu desavaju se kao neke oscilacije i vibracije u motoru koje ja osetim u kabini ali na satu stoji kazaljka normalno ne varira, cuo sam da treba da zacepim agr ventil da ce onda manje da se haba motor i da stabilnije radi da li je to istina ???
-
motor ti je sasvim normalan kao i potrosnja ulja tako da nista ne brini. tako merena kompresija ne mora da znaci da su cilindri losi, moze i ventil da ne seda na sic kako treba ali generalno je to sasvim OK. Kod zatvaranja egr ventila je bitno da nije pumpa dizna jer u protivnom ne moze da se zatvori. biggrin
(sta sve covek nauci kod Mikija u garazi ) lollol