VW Klub
VW - Forum => Auto Gas => Temu započeo: slavko.delic Decembar 23, 2015, 07:25:51 pre podne
-
Pozzz drugari.
Došlo vreme za zamenu membrana na Lovato isparivaču. Zgazio sam oko 100 000 km, samo na plin i sad je počeo da zeza. Tj koje membrane mi preporučujete da uzmeme (tj neke kvalitetne)
-
Lovato membrane,ima ih kod Lazara Kotlajica u ca znam sigurno a mozda i u svim ozbiljnijim servisima u zemlji.Ja sam sebi stavio najlosije memtex(jel nisam imao vremena da skoknem u ca i kupim orig,al i ove ce sluziti 3god sigurno..)
-
Videh sad da si iz NS,e tamo imas kod Dore sve sto ti treba. :26
-
Stanisic- Futog
Lucar - Sajkaska (kod pekare)
Dora-bele njive
Link do online prodaje cisto da vidis cene http://cbcprodavnica.com
-
Stanisic nema, Dora ima neke Bugarske, Lucar bi trebao u ponedeljak da dobije original. Tj onaj stari Lucar u Sajkaskoj
-
Ako nemozes da nadjes Lovato,ti uzmi i stavi te memtex(bugarske),radice poso dve-tri god.Ja sam ih stavio i rade super.
-
Ja uzimao al odavno pre neke tri cetri godine i uzimao u n sadu kad ides temerinskom iz centra i prodjes cubiku i ispod onog nadvoznjaka kad prodjes nekid tridesetak metara sa leve strane bila neka radnja nznm dal jos uvek radi
Bile su lovato orginal
-
Nema te radnje odavno, mislim da je to bio stanisic dok nije otvorio servis
-
Da, da nema te radnje,a na najlonu imaju samo memtex (tj. bugarske), ali sam u potrazi i dalje za original Lovato B)
-
Brale ako ne nadjes tamo,kontaktiraj me da ti pogledam ovde u Pozegi gde sam ja sada,ima neki servis za tng prodaje i ugradjuje Lovato delove.Mom tecu menjali nedavno membrane i ugradili Lovato.Ako imaju mogu ti uzeti iposlati....
-
Kupljene membrane u Lucar - Sajkaska (kod pekare) original Lovato 1800 din, ostaje za vikend jos da zamenim, pa ce biti detaljnih slika ;)
-
I burek sa mesom u pekari nije los a cena jos bolja :-)
sorry za off
-
prvo sve najbolje svima u 2016. Juce zamenio membrane i sad mi se desava da nemogu nikako ler da podignem na onaj sraf na isprivacu, a i prilikom paljenja kad je vruc dugo vergla
-
Prvo taj saf na isparivacu ti nije za ler,taj saf je za smesu plina i vazduha tj kolicina plina koja se salje iz isparivaca ka usisu motora.A ler se steluje na karbu.Drugo ako si ti to dobro odradio i spakovo,prvo treba da ustelujes rad na benz a potom da pustis rad na plin i stelujes smesu tng i vazduha,a potom i ler...
-
pre zamene membrana ler je bio ok. Sad posle zamene je 600 obrtaja na plinu, pogotovo kad stajem hoce da se ugasi. A na benzinu je 1000. Sad kako da rešim taj ler
-
dali si ti dobro spakovo taj isparivac??Da li je ozracen sistem dobro(da li je antifriz ispunio sistem dobro,da nije vazdusni cep ostao negde...),Nemogu ti ovako pomoci,ko zna dal ne mesa benz i plin na el. ventilu..Sve mi lici da nisi ti to dobro spakovo.Koji je isparivac jel sa cokom ili elektronac?Moze da bude i da je spalo neko crevo od vakuma sa karba pa to zeza...Ako radi na benz dobro i ako je isparivac spakovan kako treba mora da reaguje na saf za smesu pa na saf za protok.
-
kako ozraciti sistem i kakve bi to trebalo da ima veze sa padanjem obraja na plinu. Na benzinu je sve ok
-
Kako ide auto vuce li isto, potrosnja????
Slavina plasticna sto je na crevo do karburatora, probaj pomalo da zavrnes pa poslusaj sta se desava sa motorom. Ako posustaje malo odvrni dodaj mu malo vise plina i naravno probas kako ide. Posle obrati paznju na ponasanje auta i potrosnju ili da odes da ti nasteluju
-
auto ide isto kako sto je i isao, a za potrosnju jos nista neznam dok se nepotrosi boca pa onda merenje
-
Zagrej to na radnu temp,prebaci na plin,daj gas na oko2ooorpm,drzi gas na tim ogr zatim odvrci slavinu(plasticnu koja se nalazi na crevu izmedju isparivaca i karba)dok nedobijes najstabilni i najaci rad motora na tim obrtajima.Kad to ustelujes pusti gas,pa ga isturiraj malo.a zatim nek radi na leru,a ti odvrci saf na isparivacu(onaj za smesu)dok nedobijes najstabilniji rad na leru.E kad dobijes ler ti ponovi postupak sa pocetka ovog posta :25.ako ga tako ne uspes ustelovati a ti pravac autogas servis jel nesto nije kako treba tu....ako je slavina za protok sa dva izlaza i ako imas sucajno L controlu pisi mi na pp da ti kazem sta i kako...
-
Zakrenuo milimetar dva razvodnik u pravcu kazaljke na satu i ler otisao gore za nekih 200 obrtaja gore, prestelovao na isparivacu ler. Ostaje da vidim kako ce da ide, pa cu posle i na benzinu na karbu smanjiti ler.
-
Paljenje ti bilo pomereno...e sad ga ustimaj kako sam ti pisao u predhodnom mom postu i mora da radi ko sat...Samo mi nije jasno kako je ranije radio,al valjda bile lose membrane pa guto bogatu smesu sto je i odrzavalo rad...
-
Ljudi pomagajte, spalicu ga. Nove svece, kapa, ruka, kablovi, karb sredjen top, ali kad je na plinu i kad se stisne kocnica skoro da se ugasi. Padne ler uuuuu p.m., a dok se voyi sve ok. A na benzinu radi sve super. Ima li neko ideju
-
Neko vakum crebo ti je ili puklo ili pogresno povezano ili nije uopste povezano....
-
Cirkus kad krene sa vakumima, ja sam za proveru koristio start sprej.
-
Svi vakumi su dobro povezani, e sad jbg pojma nemam vise sta mu je. A kako sa start sprejom ispitati vakume.
-
Fals vazduh,opet proveri vakume...Jesi li menjao polozaj isparivaca?Moze da zeki i crevo koje ide sa isparivaca na granu-mozda je napuklo...Ipak ti otidji do Dore da ro pretrese.
-
Ides crevo po crevo i na svako prsnes malo spreja, ako je negde vuce vazduh tj. sprej motor ce podici obrtaje.
-
sranje se i dalje nastavlja. Ler je ok, cim stisnem kocnicu obrataji odose dole i samo sto se neugasi, al kad voyim ako naglo stisnem kocnicu odma se ugasi