VW Klub
VW - Forum => Razne Teme => Temu započeo: lazarbeli2 Decembar 20, 2015, 12:29:41 pre podne
-
Pozdrav
Zanima me vaše mišljenje koj motor bi najbolje bilo da ubacim u Golfa 2... Naravno mislim na to kao sportski motor...
Imao sam Golfa 3 GTI 16v sa ABF motorom od 150konja ali nisam siguran da je baš to najbolji izbor...
Želeo bi da odradim golfa po svom ukusu sve posebno i na tenane. E sad imao bi razne ideje ali koliko sam čuo ne dozvoljavaju bilo koj motor da se ubaci u auto.
Čovek je u pasata ubacio audijev motor koj je maltene isti itd. ali nikako nije mogo da sredi papire... Kazali su mu da u pasata može da ubaci motor samo koji je već bio na pasata, u audi samo motor od audija itd.
Znači potrebna su mi vaša stručna mišljenja... Da bude nasviran dosta na konjažu a usput da ne troši "BAŠ" previše i po mogućnosti da nema više od 2000 kubika ili 2200 maksimum.
-
g60
-
abf :25
-
nemoze da ide a da netrosi
-
Pa ja ne očekujem da po gradu troši 5-7l ali ne da troši 30l
Ovaj Golf 3 16v 150konja mi je trošio otvoreno prosek oko 7l po gradu od 12 do 15l 98oktana gorivo tako da do 15tak litra...
-
g60 ti je najbolji odnos potrosnje i snage,i lako se nasvira do 200 konja,samo da ti to uradi neko ko zna i neces imati problema sa njima kao sto vecina misli da su to losi motori i beze od njih ko ih nije vozio nezna kakvi su.i retki su u golfu nema ih svako i verovatno moze da se registruje sa tim motorom golf.a tebi je od volje sad.
-
Pa obično u korado stavljuju te motore... Oni obično imaju problema sa taj g lader kako se već zove...Bar sam tako čuo
-
Imaju problem jel to niko neodrzava i neremontuje i zato ga skidaju kad crkne,al ako ga remontujes i cuvas navozaces se sanjim.a taj motor u golfu ide bolje od abf.
-
Ja bih licno izabrao 1.8T motor kad bi pravio auto za sebe, mogucnost nadogradnje je maltene neogranicena naravno uz odredjenu sumu novca koja prati sve to ali za pocetak sam stock motor je dovoljno jak za dvojkinu karoseriju.
-
http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=63433.0
Pregledaj ovu temu.Mislim da ce ti se resenje samo reci biggrin
-
http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=63433.0
Pregledaj ovu temu.Mislim da ce ti se resenje samo reci biggrin
Svaka cast :26 najaca dvojka po meni na forumu
-
ako imas para da ulozis i odrzavas posle , g60
ako bi jeftino dosta konja ABF
ako ti se ne zajebava sa papirima od ABF-a , stavi 1.8
-
+ guarana
bravo bas tako,al koji god da stavi nece se pokajat,kasnije mozes da nasviras u sve te motore kolko oces ks-a ;)
-
1.8t ti je najbolji ovaj g60 da bi vozio moras naci dobrog a pored domacih djikana puno srece u trazenju. on je i najskuplji i najzahtevniji za odrzavanje. abf nema turbo, da ga stavis opet puno para tako da po meni samo ostaje 1.8t koji sam i ja planirao ako se bude radilo sta, sto mi trenutno posao ne dozvoljava jer mi treba vece auto.
-
Neznam zasto ljudi misle da je g60 skup za odrzavanje,to ti je obican motor ko u pasatu naprimer samo sa kompresorom,odrzavanje je kao kod golfa dvojke,nema tu sta da crkne tako skupo,najveca mana(da tako kazem)mu je taj kompresor a njegov remont nije nista skuplji nego kod dizela turbina,ako nadjes dobar g60(sto je malo teze) nemoj bezati od njega.Jedino sto moras imati majstora koji se razume u taj motor,nesme njega svako da cacka,to je najveci problem kod tog motora u srbiji.
-
Ja prvo da pitam, je li ti imas tu golf dvojku i koji je motor trenutno u njoj, ili tek planiras da kupis auto?
-
Madison imao sam pa sam prodao jer je bila sa 5toro vrata...
Ovo je slika kakav je bio:
(http://www.upslike.net/imgdb/10-28d0ea.jpg)
A ovo kada smo ga završili:
(http://www.upslike.net/imgdb/29.06.2014.-1-7363bd.jpg)
Pusovan bio na 1.6 a bio 1.8.... Išo je kao metak
-
Za dvojku ako je u papirima 1,8 ti je abf puska,pravi motor za g2.Ima da ide ko azdaja.150 ks na 2y prenos ima da otkida od zivota mnogo novija kola.Kad se sa takvom dvojkom uporede gsi,g3 gti,razne honde,zatim g3 vr6 i mnoga druga brza kola ostanu iza.. formidable.
-
najbolji motor benzinac ti je 1.8 momopoint 90ks , ugradis nov plin i navozas se sit ...
-
Moj je bio 1.8 sa zastavinim karburatorom :) čak mislim da je od Yuga 45 :)
Puna generalna sve po PS-u K&M filter original i na autoputu na 2 trećine gasa 180km/s :) a nije trošio ništa. I dan danas se kajem što sam ga dao
-
Misliš 180km/h?
Ninoooo... vrati se... :48
-
Toliko... Preko 200 je mogo sigurno. Veći mi merak bio da vozim njega nego ovaj golf 3 gti 16v
-
najbolji motor benzinac ti je 1.8 momopoint 90ks , ugradis nov plin i navozas se sit ...
Potpuno se slazem,ja ga imam na tng.Ide dobro,netrosi puno.Nosi g2 ko nista.Al ako oces snagu onda ABF-a. :26
-
vr6 i nadi nekog dobrog majstora da ugradi dva jugina karburatora i ici ce 300 km/h :63
-
Sklopi opet takav motor i netreba ti abf ni ostala cuda em ide preko dvesta em netrosi nista.
-
Eee ali ja hoću nešto bar oko 150konja...
-
ti bi da se j*bes, a da ti ne udje :77
-
rokni abf to ti je najbolje,ko ce to da ti radi imas li majstora nekog ili si sam majstor??
-
Igore isti golf kao moj taj što ti je na slici :)
Jovan Matovic ja i drugari...
-
samo se ti ninu javi i spremi kintu ako imas,jebes ti to ja i drugari,majstor je majstor ;) bonk
-
Svi drugari su majstori i dosta toga smo radili do sada
-
1.8 sa zastavinim karbom je stvarno opasna kombinacija...
Kupi ovaj auto, nalickaj ga i to je to. ;)
http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/7432668/volkswagen-golf-2-gti-28vr6 (http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/7432668/volkswagen-golf-2-gti-28vr6)
-
To je zbog K&M filtera
-
1.8 sa zastavinim karbom je stvarno opasna kombinacija...
Kupi ovaj auto, nalickaj ga i to je to. ;)
http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/7432668/volkswagen-golf-2-gti-28vr6 (http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/7432668/volkswagen-golf-2-gti-28vr6)
Pravo kaze Medison,evo ti gotova makina.E samo ovaj nece moci 7-8 da trosi :)
-
Madison pa sve u svemu nije loš samo da se sredi spolja i naravno vrata bez leptiri, ali cena mislim da je prevelika, a i VR6 koliko sam čuo PREVIŠE troši a i registracija preko 50.000din...
-
1.8 8v digifant.
-
ubaciš raba d2356 230ks 10 688cm3, 820Nm, dizel, redni šestak, atmosferac, tera po milion bez problema :D
(http://kep.ivpicture.hu/670388.N.jpg)
-
Ova dvojka vr6 vidjena ide ko qrac
-
kako ide ko qurac opisi nrzm :53
-
nrzm, pa taj motor je generalno totalni promasaj tezak kamionski. a ko qrac znaci da su momka dobili slabiji automobili na novom putu za ovcu.
-
to sam mislio ;)
zavisi ko kako razmislja ;)
-
Ma on ako bude gulio tastaturu samo a nista ne resi i ne uradi nece ni onaj karb od juga moci nakalemiti.. :).Vr6 ide nekako u g2,al sve je to k.... u poredjenju sa dobrim abf-om i kratezom.Ja licno verku nikad nisam nesto voleo ni u jednom vw.Abf je po meni pravi trkacki motor u civilnoj verzi.Da se verka nije paralelno ugradjivala sa njim,imao bi abf preko 170ks u fabrickoj izvedbi(razni abt dodaci u edition verzijama).A onaj man bi lego u nekog tamica extra pa direkt Golija za gradju..haha lollol
-
Moj je bio 1.8 sa zastavinim karburatorom :) čak mislim da je od Yuga 45 :)
Puna generalna sve po PS-u K&M filter original i na autoputu na 2 trećine gasa 180km/s :) a nije trošio ništa. I dan danas se kajem što sam ga dao
nemoguce , los ti je bio sat ... lagao je puno na vecim brzinama