VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: sinisaF1 Decembar 11, 2015, 06:50:16 posle podne
-
E sad neradi se o tome prezupcio pa prezupcio neg se radi da minpricaju da je prezupcio zbog dizni.
Pa bih molio nekoga ko se razume u tu tematiku da mi malo pojasnu svi servisi i sve full nije pokidako kajis nego je nesto ga blokiralo i iscupao je spaner zupcastog sa sve brezonom, elem majstor za dizne kaze da umesto 2 kubika nafte je ubacivao 8 i da je dobio hidro udar e tek tad mi nista nije bilo jasni.
Zato vas molim za objasnjenje ko se raxume Hvala.
-
Jel se to desilo prilikom prvog starta ili u toku vožnje?
-
Dobro je chipovan...
-
upravo se o tome radi da je previse nabio u cilindre goriva i nije mogao da izbaci. uzmi gazirani sok ispijen do pola boce i promuckaj to je slican efekt
-
Reklamiraj ko ti je to postavljao tj zupcio ... :46
-
Nije do zupcenja jel da je do zupcenja auto nebi presao od servisa 70000 km znaci samo do nekog pritiska ali meni nije jasno kako je prezupcio razumem da je iskrivio klipnjacu ili progoreo klip ili nesto slicno.
-
To se desilo u vožnji?
-
Pa krenuo sam da stanem bio sam u drugoj na kekom malo broju obrtaja i samo se culo da je dvaputa kao nesto lupilo i ugasio se
I to je bilo od njega i voznje.
-
Zoco kako reklamirati to sto je cilindar bio pun goriva i nije mogao klip da potisne jer je kompresioni prostor bio blokiran gorivom. normalno radilica ustopala a bregasta nastavila kretnju. mora iscupat spaner. tu je fasovala i radilica sem klipnjace, a ako nije izvalilo blok dobro si prosao
-
Sa 8 kubika nafte trebao bi da dimi za pocetak blesav rad motora i sl. i postepeno da puni cilindar do mere hidro-udara u trenutku treba da uleti velika kolicina nafte lupam100ml. Malo mi neligicno :huh:
-
Paul kako je bregasta nastavila kretanje ako je je radilica stala?
-
desmo koliko se puta okrene bregasta u jednom punom krugu radilice?
-
Doole u motoru je sve ok samo je pokrivio ventile .
Radilica,klip,klipnjaca sve je dobro jeste malo dimio ali nista specijalno i to kad mu das jaci gas sasvim se normalno ponasao da mu je nesto se desavalo oterao bi ga ja kod mehanicara istog trenutka
-
cisto sumnjam da je ok al ajde
-
Mozda je spaner bio pretegnut istegljen,napukao vijak i od rada optertecenja jednostavno sada pukao poremetio tajming i doslo do udara.
-
Pa gledal majstori bio kolegijum i rekli da dole je sve ok i da se nedira nista.
E sad ako su oni mene slagali i ja sam tebe videcemo u ponedeljak kad ga sklope sta ce biti.
-
Okreće se upola brzine radilice, znači za ceo krug radilice, bregasta napravi pola kruga
-
Pretpostavka ili je zamor materijala na spaneru ili su dizne e to sad u ovom trenutku niko nemoze da kaze dizne cu odraditi i brezon ide nov glava full se radi novi spaneri i roleri pa videcemo u ponedeljak uvece.
-
Deseti slučaj da isčupa španer na 2.0 TDI , problem je u samoj glavi motora,jer je brezon zavijen direktno u magnezijum bez čelične loze,a kajiš je zategnut hvala Bogu kao praćka... sranje teško... dešava se obično par hiljada km posle velikog servisa kada je auto prešao oko 200 000km... moje mišljenje je da nema veze sa diznama...
-
Presao je samo 320 000 hiljada nije mnogo ☺
Mislis da je jednostavno doslo do zamora materijala i da je iscupao brezon.
Odneta je glava u Dimitrija Tucovica da se uradi full i da odradi i taj brezon mislim da je on najbolji za to.
-
Gagijevo objašnjenje ima logike.
-
Kad kupuješ set zupčastog za 2,0TDI (bar ovdje kod nas) dobiješ i taj brezon od španera novi,sa večim šarafom koji se šarafi u glavu. Nareže se veči navoj i zavrne taj novi brezon i postavi španer. Baš iz razloga koji je Gagi opisao. Nije prvi koji je pukao radi toga. Nema to s diznama nikakve veze...
-
TTS jer to ovaj brezon ... sad kad sam kupovao za sebe set velikog servisa to sam dobio ... :46
i dali postoji mogucnost da nije on zamenjen kad je sinisaF1 radio servis ili je to boljka generalno ... :huh:
(http://i.imgur.com/LPz7mUP.jpg)
-
Jbg Zoki to zavisi od majstora do majstora. Nekome je mrsko zajebavati se sa urezivanjem novog navoja,jer mjesta baš i nema,neko nema ni potreban alat za urezivanje itd. Lakše je staviti novi španer,na stari brezon i tjeraj. Gagi je opisao zbog čega dolazi do pucanja,da sad ne ponavljam,ali ako je prešao preko 200 000 ja ga mjenjam obavezno. Svi problemi tog 2,0 TDI-ja se več znaju,ne stavljaju oni taj brezon u set bez veze,nego da izbjegnu probleme. Tako da nije do proizvođača,nego do majstora...
-
Hvala na odgovoru TTS , verujem da ce ovo mnogima pomoci sto ste Gagi i Ti napisali ... :46
-
Baš tako... to se nije dešavalo sa motorima 1.9... barem ne da ja znam... i za sada nije ni na 2.0cr...