VW Klub
VW - Forum => Automobili Članova => Golf 5 / Jetta => Temu započeo: vamos1 Novembar 25, 2015, 06:49:12 posle podne
-
Od pocetka mjeseca, vlasnik sam golf mk5 gti.Auto kupljen sa nekih 148 000,06 godina proizvodnje.Radova ima i bice, ali ispunjeno je ono najvaznije, GTI je tu.
(http://s7.postimg.org/4lxfv8pl3/GTI_11.jpg) (http://postimg.org/image/4lxfv8pl3/)
(http://s28.postimg.org/5wbvt7mmh/gti_22.jpg) (http://postimg.org/image/5wbvt7mmh/)
(http://s9.postimg.org/t1tgem9dn/gti_33.jpg) (http://postimg.org/image/t1tgem9dn/)
-
dobar :25 cestitke na kupovini auta i izboru thumbup da te u zdravlje sluzi i mnogo predjenih kilometara bez problema driving
-
dobar thumbup puno kilometara da predjes
-
Lep. Svaka cast.
Steta sto nema digitalnu klimu :huh: nisam znao da ima gti bez digi klime.
-
ni jedan za americko trziste nema digi klimu. jedino po narudzbi
-
al se redaju GTI-jevci svaka cast odlican izbor
-
ni jedan za americko trziste nema digi klimu. jedino po narudzbi
To ja znam. Ali ovaj je evropski. Zato me cudi.
U svakom slucaju auto je extra.
Jebes digi klimu. Manje stvari da se pokvari biggrin
A i cudno je da ima manuelnu klimu a gore gde je ona rupa kao za stvari tu ima ovo za duvanje kao kod digi klime.
-
Malo prazno deluje i neobicno... pametan izbor :84 srecno
-
ni jedan za americko trziste nema digi klimu. jedino po narudzbi
To ja znam. Ali ovaj je evropski. Zato me cudi.
U svakom slucaju auto je extra.
Jebes digi klimu. Manje stvari da se pokvari biggrin
A i cudno je da ima manuelnu klimu a gore gde je ona rupa kao za stvari tu ima ovo za duvanje kao kod digi klime.
Nije evropski, Amerika/Kanada trziste, 07+ tako rekose u ovlastenom servisu.E sad kakva je razlika, izmedju evropskog i americkog, ne znam.
-
al se redaju GTI-jevci svaka cast odlican izbor
Hvala.Bilo je razmisljanja, mk5 2.0tdi 170ks, seat leon fr ili gti.Ranije pristalica dizela, cip, hibrid turbo i svasta nesto, ali tek sad vidim, benzin je benzin, cak ni potrosnja nije toliko strasna.
-
dobar :25 cestitke na kupovini auta i izboru thumbup da te u zdravlje sluzi i mnogo predjenih kilometara bez problema driving
Hvala.Presao sam nekih 4500km bez probema, neka se tako i nastavi :26
-
Rodili mk5 GTI kao pecurke posle kise lollol
Cestitke na kupovini i da te u zdravlju sluzi thumbup
-
Svaka cast na izboru, samo nek je sto vise gti modela :)
-
Rodili mk5 GTI kao pecurke posle kise lollol
Cestitke na kupovini i da te u zdravlju sluzi thumbup
Hvala.Kod nas, na banjaluckoj regiji, ih i nema nesto za vidjeti.Valjda svi vole klasicne tdi ili plinase .
Svaka cast na izboru, samo nek je sto vise gti modela :)
Hvala.Svaki savjet o odrzavanju, servisu je dobrodosao.
-
-
6s do stoje brate extra ide
-
odlicno ide driving clap
-
Dobro ide, a trenutna potrosnja pobedila haha :25
-
Raspusta mi antifriz na hladnjak vode, u vw servisu traze 200e za novi, da li traziti polovan ili se postojeci moze variti? Ima li ko iskustva s time?
-
Teško ćeš dobiti takav odgovor u svojoj temi, koristi pretragu a ako nema takvog problema otvori temu u podforumu
VW tehnički kutak: http://www.vw-club.rs/forum/index.php?board=22.30
ili za kratke i brze odgovore u temi BLIC Pitanja http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=57780.2340 beer
-
Postojala greska P000A, pozicioner spor odgovor.Zamjenjen lanac bregaste, zatezac lanca,n205 upravljacki ventil, cam follower skoro potpuno unisten.
-
Cesto vidim kazaljku goriva pozicioniranu ko ova tvoja, volio bi pokusati voziti manualca, jer.kod mene nema borbe samo stiskas + kad razvrti, ide lijepo po ovome, samo gass
Poslano sa mog HUAWEI GRA-L09 koristeći Tapatalk
-
Cesto vidim kazaljku goriva pozicioniranu ko ova tvoja, volio bi pokusati voziti manualca, jer.kod mene nema borbe samo stiskas + kad razvrti, ide lijepo po ovome, samo gass
Poslano sa mog HUAWEI GRA-L09 koristeći Tapatalk
Dobar sam s jednim od vodecih tunera regiona, pa mi je pri kupovini savjetovao da bjezim od DSG-a.Mada, mogu misliti kako je lijepo ne boriti se i ne trgati mjenjac.Spremacu ovaj auto za SR.
-
Zasto ne dsg?
Poslano sa mog HUAWEI GRA-L09 koristeći Tapatalk
-
Danas radjeno mjerenje snage u SM centru u Gradisci, izmjereno na serijskome softveru 215ks i 340nm.
Auto pokusano mapirati.Pojavio se problem na visim rpm, turbo ne ostvaruje zadani pritisak pri visim rpm, boost ostao 0.6 bara.Na serijskom softveru, ostvaruje zadani pritisak u bocu.Razmisljam da li je problem diverter valve i kakav da stavim .
(http://s16.postimg.org/lh8hhrkwl/1111.jpg)
-
pitaj Saleta gdje je nabavio. mislim da je ebay radio
stigo danas jaci od fabrickog Diverter Valve pa za vikend videcu ako stignem da montiram da vidim jer ce to da radi poso kako treba ili ce ici u kantu :65
(http://i277.photobucket.com/albums/kk50/pekar_2008/IMAG1300.jpg) (http://s277.photobucket.com/user/pekar_2008/media/IMAG1300.jpg.html)
(http://i277.photobucket.com/albums/kk50/pekar_2008/IMAG1302.jpg) (http://s277.photobucket.com/user/pekar_2008/media/IMAG1302.jpg.html)
(http://i277.photobucket.com/albums/kk50/pekar_2008/IMAG1303.jpg) (http://s277.photobucket.com/user/pekar_2008/media/IMAG1303.jpg.html)
-
ako ti je na autu fabricki DV velike sanse su da te on zeza,jer mu je sigurno pukla ona mebranica gumena te zato i ne moze ostvariti veci pritisak, to im je mana,imas zamenske koji umesto gumene imaju plasticnu mebranu, ali najbolja je ova varijanta koji svi preporucuju ;)
http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2053587.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.XGFB+golf+5+GTI.TRS0&_nkw=GFB+golf+5+GTI&_sacat=0
-
:26 to Sale
-
ako ti je na autu fabricki DV velike sanse su da te on zeza
ako ti je na autu fabricki DV velike sanse su da te on zeza,jer mu je sigurno pukla ona mebranica gumena te zato i ne moze ostvariti veci pritisak, to im je mana,imas zamenske koji umesto gumene imaju plasticnu mebranu, ali najbolja je ova varijanta koji svi preporucuju ;)
http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2053587.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.XGFB+golf+5+GTI.TRS0&_nkw=GFB+golf+5+GTI&_sacat=0
Ne znam sta bi drugo moglo biti, ili to ili je turbo previse mali.Dodalo se na serijalu jos nekih 25-30ks, ali zasto se tu zaustaviti.Hvala na pomoci.
-
taj turbo ako je ispravan i samo radis mapiranje gura 245-250ks a sa doradama oko izduva i usisa od 250-275ks plafon, a garant te DV zeza, uzni i skini ga da vidis u kakvom je stanju, skini prednji desni tocak i videces gde je,to ti je pola sata posla ukupno...
evo videa, na njemu videces kakve pukotine ima mebrana koja obicno pravi sranje ;)
:26 to Sale
:26
-
Probacu sutra sa skidanjem tocka pa da vidim u kakvom je stanju.Veceras mi je prijavilo neki engine fault, pa mozda ima veze s time.K03 jeste mali turbo, ali bi ipak morao da iznese pritisak veci za 0.2 bara od serijskog.