VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Koki GT Oktobar 23, 2009, 07:57:22 posle podne
-
Danas sam probao da menjam semering na bregaste ali sraf nikako da se odvrne, probao sam sa cukanje po kljuca i opet nista, zupcesti je preskocio jedno 5,6 zuba. Nisam uspeo promeniti semering i namestio sam remen na mesto. Sad kad radi motor nekako secka ko da je jedan ventil kriv. motor je 1.8 8v sa hidropodizace. Dal je moguce da je iskrivio ventile?
-
Jesi ga uzupcio dobro? Cuo sam da ti motori i ako preskoce ne mogu da iskrive ventile, ne znam koliko je to tacno..
-
To je sto se tice motora sa hidro podizacima.
@ Koki GT
Kao sto ti je rekao darko, verovatno ti nije lepo uzupcen. Motor ne moze da radi kad je ventil kriv.
-
Uzupcen je dobro auto dobro ide ali ponasa se na auspuh kao da se gubi jedan cilindar
-
Prilikom okretanja bregaste na ugasenom motoru hoce da izadje ulje iz hidropodizaca.Kad upalis ,ako je podizac malo losiji moze da ga napuni uljem previse i na tom cilindru namas dobro zatvaranje ventila koje se manifestuje tako da prpka na auspuhu kao da trokira.Vozi slobodno,moze samo da se sredi,ako ne ...moraces da skines bregastu i da istiskas sve hidropodizace da izadje ulje iz njih.Onda sve vratis i palis.Naj bolji nacin odvrtanja srafa remenice je sa pneumatskim pistoljem.
-
Postoji alat kojim se zablokira bregata sa druge strane, ali ako ga nemas moze ti posluziti parce sparinga debljine 4-5 mm otprilike.
Skines poklopac, okrenes bregastu da zarez bude u polozaju iznad glave ali paralelan sa ivicom glave i u zarez uvuces sparing tako da osloni levo i desno na glavu i neda bregastoj da se okrece.
Onda gedora i jaki nastavak, ako treba i cev mora da se odvrne.
Nakon toga ce ti mozda trebati radafciger da skines remenicu jer je sigurno uhvatio konus.
Kada se motor zupci potrebno je da bregasta bude bas u tom zablokiranom polozaju.
-
Za sad ne menjam jebeni semering, interesuje me dali ovaj motor moze da iskrivi ventile, dal neko zna sa sigurnosti
-
Mislim da lomi klackalicu, al ipak kad se sretnu klip i ventil, to je za otvaranje
-
Na tom motoru mogu da se iskrive ventili i jos stosta osteti prilikom prezupcavanja ili pucanja zupcastog kaisa.U Autodati cak postoji u rubrici Pogonski kaisevi(Timing belts-chains) deo u kojem se napominje ostecenje motora pa koga intresuje moze da procita.
Mnogi su u zabludi i misle da ako motor ima hidropodizace da ne moze da dodje do ostecenja i krivljenja ventila.Konstrukcija cela klipa i polozaj ventila u glavi je ono sto cini da motor ne moze da pokrivi ventile,a hidropodizaci nemaju veze sa tim.
Taj motor nema klackalicu vec se bregasta direktno oslanja na hidropodizac a on na ventil,tako da nemoze doci do lomljenja iste jer ona ne postoji.
Pozz svima mahac
-
svi vageni stizu ventile ako pukne zupcasti ili izadje iz faze!! izmeri kompresiju i znaces da li je nesto zveknulo. treba od negde poceti a to je najlakse i najbrze
-
Nastelovao sam palenje na na razvodnik i sad je ok ne prpa kroz auspuh,ali ako je malo ranije palenje onda se oseti prpkanje,mozda palenje nije bilo podeseno dobro a kod mene nema katalizatora i ima sportski lonac pa zato moze da se cuje prpkanje kroz auspuh. Inace motor radi sad ok i ide dobro.